Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Du har KUN 60 dager paa og gi feedback

se link http://community.ebay.com/t5/Feedback/can-feedback-be-given-after-60-days/qaq-p/19342909

Btw, kjøper du merkevare fra Kina så vil du få falske varer.... og paastaa at en hel nasjon KUN selger fakes paa ebay synes jeg er passe arrogan, for ikke og si SVAERT uvitende og kunnskapsloes!

Anonymous poster hash: 40903...b9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silkehodeputer :tellesauer: Er visst bra for håret!

Kan du legge inn en liten tilbakemelding når du har fått og prøvd de?:)

Lurer forresten på om noen her har kjøpt Ardellvipper som ser forholdsvis normale ut?

Kjøpte noen men de ble aaalt for lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge inn en liten tilbakemelding når du har fått og prøvd de? :)

Jeg har fått de nå, og er veldig fornøyd!! De er litt tynne men det gjør ingenting. Kjempedeilig å ligge på, kan snu meg uten at håret gnisser og jeg får ikke sånne puterynker, haha:) Litt over 100 kroner inkl frakt er ingenting for TO puter i 100% silke.

Selgeren var ordentlig hyggelig og serviceminded. Den ene puten hadde desverre fått en bitteliten rift (1-2 cm), så jeg sa ifra til selger, og han svarte med en gang at jeg skulle få tilsendt nye! Hadde aldri spurt om eller forventet det.

I alt: anbefales:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har KUN 60 dager paa og gi feedback

se link http://community.ebay.com/t5/Feedback/can-feedback-be-given-after-60-days/qaq-p/19342909

Btw, kjøper du merkevare fra Kina så vil du få falske varer.... og paastaa at en hel nasjon KUN selger fakes paa ebay synes jeg er passe arrogan, for ikke og si SVAERT uvitende og kunnskapsloes!

Kunnskapsløs er det ikke jeg som er i dette tilfellet iallefall. Anbefale deg å kontrollere Kinas regler for import av merkevarer samt merkevarenes regler for salg og distribusjon i Asia.

Kinesiske selgere omsetter varer de får kjøpt direkte fra fabrikk billig. Om du får en vare rimeligere fra en vestlig forhandler vil ikke folk handle fra Kina.

Innimellom lønner deg seg å sette seg inn i hva man uttaler seg om :)

Anonymous poster hash: 40903...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke ting så ofte, og er så redd for å bruke penger på ting som ikke fungerer eller blir ødelagt med en gang, men til nå har jeg vært heldig.

Negler i blå, hvit og lilla. Typisk billig plastikk. Ikke særlig å rope hurra for, men ift. prisen og mitt bruk er det helt ok. --> http://www.ebay.com/itm/360845139052?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Cover til telefonen. Helt ok kvalitet.

http://www.ebay.com/itm/190930801638?var=490196807839&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Annet cover til telefonen. Dette var bedre enn det over, virker som god kvalitet.

http://www.ebay.com/itm/Flip-Wallet-purse-Card-Holder-PU-Leather-Case-Cover-for-Samsung-Galaxy-S3-S4-C9D-/231159201633?pt=LH_DefaultDomain_15&var=&hash=item35d2297f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om en selger på ebay som selger ekte dermalogica produkter? eller noen tips for å finne ut om noe er ekte eller ikke? :)

Jennyskincare, mwsales02, tinaskincare, brandnameskincare er de jeg handler hos og er alltid fornøyd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Her var det mye fint.

Kan du si om børstene og bikinien var brukbar når du får det og har testet? Har sterkt behov for begge deler, men er så gjerrig. :fnise:

Jeg kjøpte den bikinien for et år siden og jeg er fornøyd med den :Nikke:

(og det er ikke så altfor ofte jeg sier om klær fra e-bay. Har mer eller mindre sluttet å kjøpe klær derfra)

Har bilde av bikinien, men ble brått usikker på å legge det ut, så du får si fra om det i det hele tatt skulle være av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småtterier fra de siste dagene. Har endelig fått tilbake shoppe-på-eBay-lysten! :biggrin:

- Linsedeksel

- Flere linsedeksel

- IR-kontroll

- Holga HC-L

- Kamera-beskytter

- Mobilveske

- Enda en mobilveske

- Cover til svigermors telefon

- Cover til min egen

- Svart, gjennomsiktig clutch

- Grå topp

- Stretchy belte (dette har kommet allerede, kjempefint!)

- Dustplug

- Rosa dustplug

Tror du den Holga-linsen kunne passet til Canon EOS 450D? Eller bommer jeg helt nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye fint.

Kan du si om børstene og bikinien var brukbar når du får det og har testet? Har sterkt behov for begge deler, men er så gjerrig. :fnise:

Det kan jeg selvfølgelig gjøre!

Venter på pakkene i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du den Holga-linsen kunne passet til Canon EOS 450D? Eller bommer jeg helt nå? :P

Nå er ikke jeg den du spurte, men det står ganske tydelig at den skal passe med Canon. Og alle Canon objektiv skal passe på alle Canon kameraer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, 450D er en DSLR, og denne passer til alle disse. Jeg har en 400D selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min har da gått amok på ebay (uten å skjønne om hvordan det funker, da hun er 8 år) og bydd på masse tull, som jeg absolutt ikke skal ha .. Det har vært faner jeg har hatt åpne kun for å kikke, så jeg aner ikke hvordan hun har klart det, men bud har ivertfall blitt slengt fra pcen ..

Jeg har sendt meldinger til 3 forskjellige selger anngående dette. Ene budet er over og ''jeg'' vant det. Faen altså, er så frustrert .. Ivertfall har ikke fått noen svar enda og er litt redd for det her. Har forklart i meldingene hva som har skjedd da. De to andre budrundene er ikke over, og er litt redd for at ingen skal by over. Har lest litt rundt å trekke bud? Hvordan gjør man det isåfall?

Er til og med så frustrert at jeg kunne vurdert å laget en ny bruker og bare høynet budet med noen øre, kun for å slippe unna (vet det er veldig stygt, men hva kan jeg gjøre .. ) Går det forressten ann?

Anonymous poster hash: 13b3b...c18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...