Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Er de ikke brannfarlige? Ballene er jo laget av bomull.

Anonymous poster hash: 49562...24b

Slike led-pærer blir ikke varme

Anonymous poster hash: cd076...6e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt de stående på i godt over en måned (skrur så klart av om kvelden), og ingenting har skjedd. Det er små lamper som man fester inn i selve ballen. Tror uansett ikke man ville solgt slike i Norge om de var brannfarlige. Disse selges blant annet på Åhlens, bare mye dyrere enn ebay :wink:

Ja, kanskje de fra Åhlens er sikre, men det er ingen grunn til å stole på tilsvarende kjøpt på eBay er!

Anonymous poster hash: 651f1...111

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje de fra Åhlens er sikre, men det er ingen grunn til å stole på tilsvarende kjøpt på eBay er!

Anonymous poster hash: 651f1...111

Statistisk ingen grunn til å tro at noe slikt som selges i Norge er det heller.

Kvalitetskontroll på småvarer er ikkeeksisterende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de stående på i godt over en måned (skrur så klart av om kvelden), og ingenting har skjedd. Det er små lamper som man fester inn i selve ballen. Tror uansett ikke man ville solgt slike i Norge om de var brannfarlige. Disse selges blant annet på Åhlens, bare mye dyrere enn ebay :wink:

Det er en del risiko forbundet med å kjøpe produkter fra Ebay, de har gjerne tynnere innvendige isoleringsvegger, ujevn spenning og generelt sett bare billigere løsninger. Produkter kan se identiske ut utvendig uten å være det innvendig.

Har feks noen spesialladere jeg bruker selv, men da legger jeg dem bokstavlig talt oppå et glassfat i tilfelle de skulle ta fyr og har på alarm for å ikke glemme dem.

Anonymous poster hash: 9f8d6...226

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mottok neglelakkene idag og de var brukte! :sinna:

Pakningen var revet opp i overkant, og alle (utenom to) hadde neglelakk langs kanten! Jeg prøvde en av dem, og den var tørr og ubrukelig... Selgeren heter Sunshinecestbon. Får ikke lagt igjen feedback heller, for det jeg kjøpte er fjernet. SÅ irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere til å skrive ord istedenfor selve linken ? :fnise:

Anonymous poster hash: 13b3b...c18

Skriv ordet du vil skrive, og så merker du ordet og trykker på den linkenknappen og setter inn linken. Da vil ordet du skrev bli til linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mottok neglelakkene idag og de var brukte! :sinna:

Pakningen var revet opp i overkant, og alle (utenom to) hadde neglelakk langs kanten! Jeg prøvde en av dem, og den var tørr og ubrukelig... Selgeren heter Sunshinecestbon. Får ikke lagt igjen feedback heller, for det jeg kjøpte er fjernet. SÅ irriterende!

Feedback på kjøp skal du kunne gi så lenge selger er aktiv. Spiller ingen rolle om noe er slettet.

Btw, kjøper du merkevare fra Kina så vil du få falske varer. Skal du ha ekte fra Kina må du handle fra Korea, Singapore og Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har kjøpt barberhøvler som de er fornøyde med, og som passer på vanlig Venus/Mach evt. Fusion høvler? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småtterier fra de siste dagene. Har endelig fått tilbake shoppe-på-eBay-lysten! :biggrin:

- Linsedeksel

- Flere linsedeksel

- IR-kontroll

- Holga HC-L

- Kamera-beskytter

- Mobilveske

- Enda en mobilveske

- Cover til svigermors telefon

- Cover til min egen

- Svart, gjennomsiktig clutch

- Grå topp

- Stretchy belte (dette har kommet allerede, kjempefint!)

- Dustplug

- Rosa dustplug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feedback på kjøp skal du kunne gi så lenge selger er aktiv. Spiller ingen rolle om noe er slettet.

Btw, kjøper du merkevare fra Kina så vil du få falske varer. Skal du ha ekte fra Kina må du handle fra Korea, Singapore og Japan.

Da finner jeg isåfall ikke ut hvordan jeg legger igjen feedback denne gangen. Jeg handlet forresten fra Singapore. Nå har selgeren tilbudt meg en del av pengene tilbake, 18 dollar (jeg betalte 25) og det får vel være greit nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde krevd full refund hvis alle var brukt. Du ble rett og slett lurt.

Alle utenom to var brukt (så det ut som iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...