Gjest redstar Skrevet 31. oktober 2011 #481 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hmmm nei sikkert ikke,men jeg har ikke opplevd at noen ikke har gjort det men d kan godt hende men det er ikke mye over 200kr jeg har handlet for da så d kan gjerne være derfor:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. oktober 2011 #482 Del Skrevet 31. oktober 2011 Var en jeg handla hos engang som skrev at verdien var under 40 pund. Jeg fikk jo den tollen vet du. Og det kosta bare 10 pund. Fikk ikke noe tilbake etter mange samtaler med selger som mente det var standard og gjøre det på den måten. Så ratinga ble ganske dårlig fra meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. oktober 2011 #483 Del Skrevet 31. oktober 2011 Prøver å få kjøpt meg en voldtektsalarm, men de sender jo bare til USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. oktober 2011 #484 Del Skrevet 31. oktober 2011 Åh så dumt! Kanskje de har sånn forsvarsspray noe sted? Noen som har noen gode ebay-butikker å anbefale som har mange billige, småting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #485 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvorfor ikke bare ta med dere en kniv i veska/lomma Og ja...jeg er helt seriøs,må du,så må du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. oktober 2011 #486 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sant det, men kanskje lettere å spraye en spray i øynene enn å stikke med kniv. Men jeg vet ikke, for har heldigvis aldri vært i en slik situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. oktober 2011 #487 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hvorfor ikke bare ta med dere en kniv i veska/lomma Og ja...jeg er helt seriøs,må du,så må du.... For jeg er ingen voldsmann, og har ikke tenkt å gjøre meg til drapsmann heller. Dessuten er det ulovlig å gå med kniv. Vil heller ha en alarm i hånda som kan tiltrekke oppmerksomhet fra andre. Endret 31. oktober 2011 av Mynona-83 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. oktober 2011 #488 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) dette er vel kanskje litt off-topic, men kjøp dere pepperspray hvis dere er redde da vel? det får man jo kjøpe i oslo og slikt! Endret 31. oktober 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. oktober 2011 #489 Del Skrevet 31. oktober 2011 Men noen som har noen gode ebay-butikker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 31. oktober 2011 #490 Del Skrevet 31. oktober 2011 Pepperspray er ikke lov i Norge. De "peppersprayene" som selges rundt er ikke ekte vare. Jeg er veldig usikker på om de fungerer særlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. oktober 2011 #491 Del Skrevet 31. oktober 2011 Pepperspray er ikke lov i Norge. De "peppersprayene" som selges rundt er ikke ekte vare. Jeg er veldig usikker på om de fungerer særlig bra. det selges jaffal i norske butikker og på norske nettbutikker. noe effekt må de vel ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 31. oktober 2011 #492 Del Skrevet 31. oktober 2011 det selges jaffal i norske butikker og på norske nettbutikker. noe effekt må de vel ha! det er ikke ekte, det er en light versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 31. oktober 2011 #493 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Forsvarsspray heter det som selges i norge og som er lovlig her. Kjøpte pepperspray på ebay for en stund siden. Visste ikke at det ikke var lov. Rett etter jeg hadde kjøpt og betalt den så tok selgern ned varen fra siden og jeg fikk beskjed om at ebay hadde bedd han om å fjerne de. Men fikk varen likevel. Endret 31. oktober 2011 av onlyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 31. oktober 2011 #494 Del Skrevet 31. oktober 2011 noen som vet om selgere som selger litt morsomme ting man kan ha i adventskalenderen til kjæresten. jeg kommer liksom ikke på noe å søke på.. skulle vært en "funny" kategori også der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 31. oktober 2011 #495 Del Skrevet 31. oktober 2011 Var en jeg handla hos engang som skrev at verdien var under 40 pund. Jeg fikk jo den tollen vet du. Og det kosta bare 10 pund. Fikk ikke noe tilbake etter mange samtaler med selger som mente det var standard og gjøre det på den måten. Så ratinga ble ganske dårlig fra meg ja. Da hadde jeg tatt med kvitteringa på det jeg kjøpte og vist på posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #496 Del Skrevet 31. oktober 2011 massevis av voldtekts alarmer: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?rt=nc&_nkw=ATTACK+ALARM&_sop=15&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m301&gbr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. oktober 2011 #497 Del Skrevet 31. oktober 2011 noen som vet om selgere som selger litt morsomme ting man kan ha i adventskalenderen til kjæresten. jeg kommer liksom ikke på noe å søke på.. skulle vært en "funny" kategori også der Dette trenger jeg også tips til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. oktober 2011 #498 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da hadde jeg tatt med kvitteringa på det jeg kjøpte og vist på posten! åååh, det skulle jeg gjort! Er nok for lenge siden nå. Men takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #499 Del Skrevet 1. november 2011 KåpeMin lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hekta Skrevet 1. november 2011 #500 Del Skrevet 1. november 2011 CASIO-kalkulator African black soap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå