@laide^ Skrevet 29. oktober 2011 #461 Del Skrevet 29. oktober 2011 Drikkeflaske Julegave Trenger flere julegave tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2011 #462 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Den her, skal ha den på julebord og juleaften Inkl.frakt ble det 210kr Img-tags fjernet Bond, mod Endret 30. oktober 2011 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@laide^ Skrevet 29. oktober 2011 #463 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Den her, skal ha den på julebord og juleaften Inkl.frakt ble det 210kr Har du link til den kjolen ? Den var nydelig Img-tags fjernet Bond, mod Endret 30. oktober 2011 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 29. oktober 2011 #464 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har du link til den kjolen ? Den var nydelig Ja, den vil jeg og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 29. oktober 2011 #465 Del Skrevet 29. oktober 2011 Drikkeflaske Julegave Trenger flere julegave tips!! Kan jeg bare spørre hva det er med de flaskene? Er de ekstra bra? Ser det er mange på treningssenteret som har akkurat sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@laide^ Skrevet 29. oktober 2011 #466 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tror det er det at den ikke lekker, det er en slik silikontut man drikker fra. Du kan også ta av denne silikontuten og da drikker man fra flasken som med et sugerør. Bruker en slik selv da jeg trener, den hard og tåler litt (blir ikke skvist i en veske f.eks.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2011 #467 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har du link til den kjolen ? Den var nydelig Ja, den vil jeg og ha! Så koselig at dere liker den, men jeg tror dessverre at jeg kjøpte den siste.. Men her har dere link til den, så har dere selgeren hvert fall. Er mange kjoler der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 31. oktober 2011 #468 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg elsker ebay Smykke Smykke Barnegenser Skjerf Kjole Kjole Kjole Cellofan Cellofan poser Bånd Julesokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. oktober 2011 #469 Del Skrevet 31. oktober 2011 Her er mine kjøp, og jeg frykter det blir flere i løpet av dagen og uka Staedtler penner, flere farger Refiller til mannens favorittpenn BIC penner Fire rosa klokker Handlenett for å ha på vogna Skjorte til mannen Slips i fargene; Limegrønn, Champagne og Sølv Cookie cutter Camelbackflaske Yankee candle Yankee candle Rosa ball Pumpe til ballen Pcveske Det ble en del ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 31. oktober 2011 #470 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ble noen småkjøp i helga:p Vinstopper eller hva det nå heter Undertøy Dødskul bokser til min kjære Og en til bokser... Øredobber Øredobber Enda en bokser Stempel (scrapbooking) Stempel (scrapbooking) Piercing Ps3 spill Enda flere boksere! Sambo bør bli glad:p Hårfarge som jeg betalte høy frakt for og som jeg har ventet på i over en mnd... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 31. oktober 2011 #471 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ble et ps3 spill nå sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 31. oktober 2011 #472 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hårfarge som jeg betalte høy frakt for og som jeg har ventet på i over en mnd... :/ Er det ikke morsomt når du må betale 3 ganger varens verdi i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 31. oktober 2011 #473 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det ikke morsomt når du må betale 3 ganger varens verdi i frakt? Er så irriterende idiotisk at det skulle ikke vært lov.. Men har lett og lett etter hårfarge som ligner håret mitt og fant kun denne så jeg måtte bare kjøpe... Tror jeg betalte 200 kr bare i frakt, haha! Men fargen var jo mye rimeligere enn i Norge og jeg tror jeg har regna at jeg har liksom en fargeeske "gratis", om jeg skulle ha kjøpt det i norge... Håper jeg får den snart da, har ventet alt for lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2011 #474 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er så irriterende idiotisk at det skulle ikke vært lov.. Men har lett og lett etter hårfarge som ligner håret mitt og fant kun denne så jeg måtte bare kjøpe... Tror jeg betalte 200 kr bare i frakt, haha! Men fargen var jo mye rimeligere enn i Norge og jeg tror jeg har regna at jeg har liksom en fargeeske "gratis", om jeg skulle ha kjøpt det i norge... Håper jeg får den snart da, har ventet alt for lenge nå Wow, dyr hårfarge det blir på deg. :O Med tanke på at du må betale toll og sånn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #475 Del Skrevet 31. oktober 2011 Wow, dyr hårfarge det blir på deg. :O Med tanke på at du må betale toll og sånn også. Er det toll på hårfarge altså? :o Den kostet jo bare 50 kr den hun linket til, prisen på frakt har jo ingenting å si for 200 kroners grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2011 #476 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det toll på hårfarge altså? :o Den kostet jo bare 50 kr den hun linket til, prisen på frakt har jo ingenting å si for 200 kroners grensen. Ååh, visste jeg ikke. oO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 31. oktober 2011 #477 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg elsker ebay Smykke Har dette smykke selv. Øynene sitter sinnsykt dårlig på. Mistet det ene øye første gangen jeg brukte det. Heldigvis fant jeg det igjen. Så plukket av det andre øyet også å limte begge på med superlim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #478 Del Skrevet 31. oktober 2011 sexy kostyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 31. oktober 2011 #479 Del Skrevet 31. oktober 2011 Om jeg handler over 200kr grensa spør jeg alltid om dem kan sende som gave og at verdien er under hundre kr så slipper jeg toll og moms:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. oktober 2011 #480 Del Skrevet 31. oktober 2011 Om jeg handler over 200kr grensa spør jeg alltid om dem kan sende som gave og at verdien er under hundre kr så slipper jeg toll og moms:) Er ikke alle som vil det har jeg merka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå