Gjest Hannee Skrevet 12. oktober 2011 #361 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva slags bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 12. oktober 2011 #362 Del Skrevet 12. oktober 2011 Takk for så gode tips her inne, kjekt å finne billige, men fine julegaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2011 #363 Del Skrevet 12. oktober 2011 noen her som trenger mansjettknapper som de kan gi i gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sevastra Skrevet 12. oktober 2011 #364 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ang. det med å gi negativ feedback: Jeg ga det en gang da jeg hadde kjøpt noen sokker der det stod at de var onesize men passet fra størrelse X til X. Min størrelse var innen for dette, men da jeg fikk sokkene tror jeg heller de ville passet mitt 5 år gamle søskenbarn. Da ble jeg litt sur, selvom de ikke var så dyre. I dag kjøpte jeg: Hårkliper "Hårruller" :S Bølgemaskin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 12. oktober 2011 #365 Del Skrevet 12. oktober 2011 Åhh, i dag tok jeg helt av! Igjen!! Har prøvd å roe meg litt på eBay-bestilliger, og det har gått ganske bra de siste par månedene. Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe en iPhone 4S når den kommer i salg, så derfor har jeg hamstret en haug av ting til den allerede. Skulle i grunnen bare bestille skjermbeskytter og et deksel, men plutselig kom jeg over så mange fine deksler. Og sånn til å ha den oppi når jeg trener og søte små vesker. Sukk.. Bra at det er veldig billig med slikt i fra Kina i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #366 Del Skrevet 13. oktober 2011 http://www.ebay.com/itm/92879-Japan-Korea-Women-Suede-Inner-Wedge-Short-Boots-Shoes-34-39-/260871317956?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item8265f98b0d#ht_8559wt_1015 har såå lyst på disse og MASSE annet fra samme selger. Men frakten er jo på over 30 dollar!! Hvorfor er det så dyrt?? Argh!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 13. oktober 2011 #367 Del Skrevet 13. oktober 2011 noen skor seg på frakt. jeg fant et kulehode ala dette på Amazon til $70. selgeren skulle ha noe slikt som $75 i frakt for en vare som veier cirka en halv kilo. hvor er fornuften i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 13. oktober 2011 #368 Del Skrevet 13. oktober 2011 sjal julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurvelise Skrevet 13. oktober 2011 #369 Del Skrevet 13. oktober 2011 samurai sverd!! det er sikkert tre år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #370 Del Skrevet 13. oktober 2011 tights babysokker gaveesker "charms" til armbånd armbånd Enda mer "charms" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 13. oktober 2011 #371 Del Skrevet 13. oktober 2011 *snip* lager du smykker selv siden du har kjøpt de smykkeeskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klesklypa Skrevet 13. oktober 2011 #372 Del Skrevet 13. oktober 2011 Øredobber - julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sevastra Skrevet 14. oktober 2011 #373 Del Skrevet 14. oktober 2011 noen skor seg på frakt. jeg fant et kulehode ala dette på Amazon til $70. selgeren skulle ha noe slikt som $75 i frakt for en vare som veier cirka en halv kilo. hvor er fornuften i det? De får det til å se ut som et kupp, men tjener egentlig penger på å ta ekstra betalt i frakt. Hvis man skal kjøpe store varer slik som sko, kostet det uansett nesten alltid 20-30 dollar i frakt. Har vell med størrelsen å gjøre, og at det skal komme trygt fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 14. oktober 2011 #374 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har vell med størrelsen å gjøre, og at det skal komme trygt fram. det går vel heller på vekt enn volum(?). gjør iallefall det her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. oktober 2011 #375 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ah elsker Ebay! Hvit tee Grønn genser i strikk Hals med hette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. oktober 2011 #376 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hva står forventet leveringstid da, selgere pleier jo som regel å oppgi det?At det kan ta 3-4-5 uker fra Kina er ikke uvanlig, jeg har snart 1000 kjøp fra eBay bak meg, hvor mange av dem er fra Kina, og man kan ikke forvente at man kan få noe fra Kina innen to uker. Nå skal det sies, jeg har opplevd at det kan gå riktig så kjapt fra Kina, og mange klarer å levere varen sin innen to uker, men mange klarer ikke det. Hvis en selger oppgir to ukers leveringstid så pleier jeg å beregne fire uker. Minst. Mvh Yvonne Jeg fikk det i dag!! Jippiiiii!! Rakk det, for jeg reiser i natt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. oktober 2011 #377 Del Skrevet 14. oktober 2011 Sølvring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #378 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hårspenner - £0.50 Gillette Venus barberblader - £7.85 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 14. oktober 2011 #379 Del Skrevet 14. oktober 2011 falske øyevipper fjær vipper ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 14. oktober 2011 #380 Del Skrevet 14. oktober 2011 gitar strap, sånn til og henge gitaren i over skuldra liksom. julegave til far hansker som kaaaanskje er litt vindtette? kjører moped og fryser halvt ihjel hver vinter, ikke i år!! plekter med personlig bilde på, også julegave til gitarspillere:) bilde av far og sønn på, de får hver sin bare sånn liten ting syns det var litt kult :D jelly klokketil meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå