Muscae Skrevet 24. mai 2014 #11741 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg har veldig krusete hår. Tror du disse hjelper for å få krøller i sånt hår og? Jeg bruker alltid å rette det ut, men tenker at hvis dette hjelper mot å få fine krøller istedenfor så vil jo det være mye enklere Anonymous poster hash: c931b...534 Det vet jeg ikke, for jeg har ikke erfaring med krusete hår. Men dersom du væter håret og tar dem i, og lar dem være i til håret tørker (evt føne det) og deretter bruker en del spray med god hold, så skulle det vel gå.. kanskje.. Jeg ser for meg at det funker, men skal ikke være helt sikker. Men de koster vel omtrent 25 kr, så det går jo an å prøve. Og virker det ikke så får du donere dem til en datter//søster/niese/nabojente/venners datter som kan øve seg på å lage krøller uten varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 24. mai 2014 #11742 Del Skrevet 24. mai 2014 Helt øverst på skjermen i venstre hjørnet står det "Hi ______ (navnet ditt) og en liten nedoverpil. Hold over nedoverpila og trykk på Account Settings. Da skal du i boksen på venstre side trykke på "Personal Information", og da kommer du på en side hvor du kan bytte passord Takk Står at de ikke kan bytte nå, pga tekniske problemer:s Så ekkelt. Kan jeg slette hele ebay og paypal ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 24. mai 2014 #11743 Del Skrevet 24. mai 2014 Takk Står at de ikke kan bytte nå, pga tekniske problemer:s Så ekkelt. Kan jeg slette hele ebay og paypal ?? Du kan jo hvertfall bytte passord på paypal uavhengig av ebay, på www.paypal.com. Også ser jeg at det står Close my account til høyre på "My account" siden. men vet ikke hva som skjer hvis du trykker på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 24. mai 2014 #11744 Del Skrevet 24. mai 2014 Du kan jo hvertfall bytte passord på paypal uavhengig av ebay, på www.paypal.com. Også ser jeg at det står Close my account til høyre på "My account" siden. men vet ikke hva som skjer hvis du trykker på den. Noen som vet ?? Kan jeg slette opplysningene å kortet ved å trykke remove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 24. mai 2014 #11745 Del Skrevet 24. mai 2014 Adele, jeg er kjempespent på leopardtoppen! Avgir du en anmeldelse etter mottagelse? Jeg fikk denne i posten i dag, kjempesøt! http://www.ebay.com/itm/1pc-Toddler-Boy-Girl-Baby-Leggings-Tights-Cute-PP-Shorts-Pants-Trousers-Bottoms-/390560347652?pt=US_Baby_Toddler_Unisex_Clothing&var=&hash=item5aef35f604 Det kan jeg selvfølgelig gjøre, Noz! Fikk mail i dag tidlig om at den er sendt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 24. mai 2014 #11746 Del Skrevet 24. mai 2014 Noen som vet ?? Kan jeg slette opplysningene å kortet ved å trykke remove? Nå må du ikke stresse så fælt da. Dette cyberangrepet skjedde for 2 måneder siden. Har du ikke merket noe så trenger du sikkert ikke stresse med å slette kontoen din, bare skift passord når du får det til. Paypal ble ikke rammet av samme angrepet. http://myfox8.com/2014/05/21/heres-why-you-should-change-your-ebay-password-right-now/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 24. mai 2014 #11747 Del Skrevet 24. mai 2014 Nå må du ikke stresse så fælt da. Dette cyberangrepet skjedde for 2 måneder siden. Har du ikke merket noe så trenger du sikkert ikke stresse med å slette kontoen din, bare skift passord når du får det til. Paypal ble ikke rammet av samme angrepet. http://myfox8.com/2014/05/21/heres-why-you-should-change-your-ebay-password-right-now/ Fikk ikke mail fra ebay før i dag, og ble medlem for kun to uker siden. Ble så redd for å bli svindlet nå, men takk for beroligende ord:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomelo Skrevet 24. mai 2014 #11748 Del Skrevet 24. mai 2014 Det kan jeg selvfølgelig gjøre, Noz! Fikk mail i dag tidlig om at den er sendt Bestilte jeg også For 24 kr eller noe. Håper den kan brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 25. mai 2014 #11749 Del Skrevet 25. mai 2014 Fikk denne kjolen i dag: http://www.ebay.com/itm/161275031827?var=460312606259&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Den var helt horribel! Fargen samsvare ikke med bildet og målene stemmer ikke. Jeg bestilte xl og den hang som en striesekk på meg. Kanskje jeg kan bruke den som gardiner Kan jeg klage til selger? Kan jeg forvente å få pengene igjen? Hvor finner jeg en "klagetilselger" knapp? Å så synd! Har kikket på den kjolen og nesten kjøpt den flere ganger. Bortsett fra fargen og størrelsen, var den fin å se på? Kan jeg tillate meg å spørre hvilken størrelse du bruker til vanlig? Har funnet den til ca en hundrelapp, og hvis jeg tar den i svart og finner ca riktig størrelse har jeg fortsatt litt lyst på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 25. mai 2014 #11750 Del Skrevet 25. mai 2014 Å så synd! Har kikket på den kjolen og nesten kjøpt den flere ganger. Bortsett fra fargen og størrelsen, var den fin å se på? Kan jeg tillate meg å spørre hvilken størrelse du bruker til vanlig? Har funnet den til ca en hundrelapp, og hvis jeg tar den i svart og finner ca riktig størrelse har jeg fortsatt litt lyst på den... Den var ikke fin å se på i det hele tatt desverre. Blondiner var ikke pene og der var flere løse tråder langs kanten på lagene. Stoffet var også så tungt at alt av figur forsvant i kjolen. Jeg bruker L til vanlig i det meste av klær. Gikk ut i fra målene selger har oppgitt på den jeg kjøpte, men de stemmer absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. mai 2014 #11751 Del Skrevet 25. mai 2014 Vant akkurat en bruktklokke på auksjon. Har lenge ønsket meg en klokke med brun skinnrem i litt gammeldags stil, som passer til antrekk hvor jeg bruker gullsmykker eller hvor den vanlige klokken min med sølvfarget metallreim ikke passer så godt inn. Ble 247 kr, mesteparten av dette er portoen dessverre. Men slik var det for alle auksjonene jeg fant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #11752 Del Skrevet 25. mai 2014 Samboer har kjøpt seg ny mobil, så da kjøpte jeg disse dekslene til ham: Superman-deksel Lucky Luke-deksel Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #11753 Del Skrevet 25. mai 2014 Har hatt en sak med en selger, etter mye om og men skulle jeg få refund. Problemet er at det hadde gått for lang tid, så de sa de trengte min paypal for å refundere beløpet. Jeg da de paypal-adressen (email) og de påstår de har refundert beløpet men ingenting vises inne på paypal. Bør jeg eskalere denne casen til customer support? For det burde jo vises inne på paypal om de faktisk har refundert beløpet? Anonymous poster hash: 0931c...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 25. mai 2014 #11754 Del Skrevet 25. mai 2014 Har hatt en sak med en selger, etter mye om og men skulle jeg få refund. Problemet er at det hadde gått for lang tid, så de sa de trengte min paypal for å refundere beløpet. Jeg da de paypal-adressen (email) og de påstår de har refundert beløpet men ingenting vises inne på paypal. Bør jeg eskalere denne casen til customer support? For det burde jo vises inne på paypal om de faktisk har refundert beløpet? Anonymous poster hash: 0931c...f01 Jeg har ikke noe erfaring med refundering å slikt, men jeg kan jo tenke meg at dersom de har refundert, så har de en slags kvittering på det, kanskje på mail eller inne på paypal. Kan du spørre om de kan sende deg bevis på dette på ebay, ved å ta en skjermdump e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 25. mai 2014 #11755 Del Skrevet 25. mai 2014 Kjøpte disse krøll-dingsene (aner ikke hva de heter). Var litt skeptisk, for det ser jo ganske skrøpelige ut. Men det funker som bare det, og så ekstremt enkelt! Det følger med en slags heklekrok som du trer igjennom krølle-dingsen, så hekter du heklekroken fast i en liten del av håret, og drar håret igjennom krøll-dingsen. Og så er du ferdig! Om du vil ha hele håret eller bare noen lokker her og der er jo valgfritt, men det er i alle fall superenkelt! Jeg har aldri fått til krølltang på håret i bakhodet, da jeg er ekstremt var for varme, men her er det jo ikke noe varme involvert. Kan til og med bruke dem på barna - eller la barna bruke dem på deg, det er kvalitetstid det. http://www.ebay.com/itm/261425695550 Hvor langt hår har du? Lurer på om de er lange nok for mitt hår som går 15 cm under skuldrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 25. mai 2014 #11756 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Hvor langt hår har du? Lurer på om de er lange nok for mitt hår som går 15 cm under skuldrene mine Jeg har hår ca fem cm under skuldrene. Men du kan jo ta to i håret. De er i to ulike lengder. Eller du kan ta de nederst i håret, og bare ha krøller/fall i lengdene. Endret 25. mai 2014 av Kjemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 25. mai 2014 #11757 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg har veldig krusete hår. Tror du disse hjelper for å få krøller i sånt hår og? Jeg bruker alltid å rette det ut, men tenker at hvis dette hjelper mot å få fine krøller istedenfor så vil jo det være mye enklere Anonymous poster hash: c931b...534 Ikke heeelt sikker på hva du mener med krusete hår ( afrikansk, halvt afrikansk? ), men har du prøvd bantu knots eller twists? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 25. mai 2014 #11758 Del Skrevet 25. mai 2014 Det var noen som hadde kjøpt billige barberblader som passet gillette. Noen som husker hvilken type det var? Her. Jeg har kjøpt, men ikke fått enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 25. mai 2014 #11759 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei, Er det noen av dere som kjøper sy-utstyr på ebay? Jeg tenkte blant annet på en sånn man spretter opp tråd med, hva heter det på engelsk? Og hva søker jeg på når jeg leter etter trykknapper i plast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 25. mai 2014 #11760 Del Skrevet 25. mai 2014 Her. Jeg har kjøpt, men ikke fått enda. De er for menn ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå