Anoia Skrevet 24. mai 2014 #11721 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg ser jo nå at selgeren ikke har mange tilbakemeldinger enda så jeg burde nok gjort litt bedre research først. Velger jeg bare "ask seller a question" og skriver der? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11722 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg ser jo nå at selgeren ikke har mange tilbakemeldinger enda så jeg burde nok gjort litt bedre research først. Velger jeg bare "ask seller a question" og skriver der? Edit: Har funnet utav det. Etter litt om og men tilbyr selger $6 i kompensasjon. Hadde dere takket ja til det? Beklager at jeg maser. Er helt ny på dette Dårlig deal å takke ja til det Anonymous poster hash: ca9b1...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 24. mai 2014 #11723 Del Skrevet 24. mai 2014 Dårlig deal å takke ja til detAnonymous poster hash: ca9b1...9a6 Fant ut det jeg også. Fikk forhandlet meg til å få igjen hele beløpet, så det ordnet seg heldigvis denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11724 Del Skrevet 24. mai 2014 Skreddermålebånd - ca 8 kroner Robotfisk - ca 14 kroner (disse koster langt mer i norske butikker) Elektronisk liten portabel vekt for å måle koffertens tyngde på reise - ca 15 kroner Overgang fra 12V strøm i bil til 220V, gir 200W uttak som kan lade bærbar pc og andre ting på tur - ca 75 kroner Morsom barnegenser - Lightning McQueen - ca 60 kroner Kan man kjøpe sånne fisker til en gutt som er to år? Og så lurte jeg på noe annet, jeg kunne tenke meg den overgangen for å lade ting på tur, men jeg opplever ofte at når jeg kjøper sånne ting på ebay (har kjøpt en del sånne greier for å kunne spille av fra mobilen på radioen) så ryker ledningene i inngangen. Har du noen tips ang det? Tror du det hadde vært lurt å forsterke med litt elektrikertape allerede før man begynner å bruke det? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11725 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei! Kjøpte en kjole på ebay i størrelse M: http://www.ebay.com/itm/190916427034?var=490190489955&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 I beskrivelsen stod det: Front Length: 78cm/30.6 inch Jeg fikk kjolen og den var så kort at den ikke dekket halve rompa engang! Målte den og uten underskjørt ble den 66.5 cm, og med underskjørt 70,3 cm. Skrev en melding til selgeren om jeg muligens hadde fått feil størrelse, men jeg får ikke noe svar. What to do? Anonymous poster hash: 08f2e...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 24. mai 2014 #11726 Del Skrevet 24. mai 2014 Husk å bytt passord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 24. mai 2014 #11727 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei! Kjøpte en kjole på ebay i størrelse M: http://www.ebay.com/itm/190916427034?var=490190489955&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 I beskrivelsen stod det: Front Length: 78cm/30.6 inch Jeg fikk kjolen og den var så kort at den ikke dekket halve rompa engang! Målte den og uten underskjørt ble den 66.5 cm, og med underskjørt 70,3 cm. Skrev en melding til selgeren om jeg muligens hadde fått feil størrelse, men jeg får ikke noe svar. What to do? Anonymous poster hash: 08f2e...317 Er den fin som en topp da? synd den var for kort, den var jo veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 24. mai 2014 #11728 Del Skrevet 24. mai 2014 http://www.ebay.com/itm....item5d4c6230da Fikk nettopp denne, bestilte i str S og den var dessverre for liten Går ikke an å returnere den heller med mindre man bor i USA... æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 24. mai 2014 #11729 Del Skrevet 24. mai 2014 Kan man kjøpe sånne fisker til en gutt som er to år? Og så lurte jeg på noe annet, jeg kunne tenke meg den overgangen for å lade ting på tur, men jeg opplever ofte at når jeg kjøper sånne ting på ebay (har kjøpt en del sånne greier for å kunne spille av fra mobilen på radioen) så ryker ledningene i inngangen. Har du noen tips ang det? Tror du det hadde vært lurt å forsterke med litt elektrikertape allerede før man begynner å bruke det?Anonymous poster hash: cd076...6e7 Det skulle jeg tro. De svømmer rundt i vannet med varierende hastighet. Morsom sak. Har sjeldent hatt problemer med elektronikk kjøpt på ebay. Men nå kjøper jeg fra selgere som stort sett selger nettopp det og har mer fokus på kvalitet. Om du vil forsterke kan bruke krympestrømper istedet for tape. Mye bedre. Jeg har tenkt å bygge denne inn i bilen slik at jeg slipper ha den montert i dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 24. mai 2014 #11730 Del Skrevet 24. mai 2014 Kan man kjøpe sånne fisker til en gutt som er to år? Og så lurte jeg på noe annet, jeg kunne tenke meg den overgangen for å lade ting på tur, men jeg opplever ofte at når jeg kjøper sånne ting på ebay (har kjøpt en del sånne greier for å kunne spille av fra mobilen på radioen) så ryker ledningene i inngangen. Har du noen tips ang det? Tror du det hadde vært lurt å forsterke med litt elektrikertape allerede før man begynner å bruke det? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Sugru hjelper mot dårlige overganger til pluggen. Det er omtrent som modellkitt, men det herder til gummi. Har en hel haug med bruksområder. Og det har de selvsagt på ebay! http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsugru&_nkw=sugru&_sacat=0&_from=R40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 24. mai 2014 #11731 Del Skrevet 24. mai 2014 Kjøpte disse krøll-dingsene (aner ikke hva de heter). Var litt skeptisk, for det ser jo ganske skrøpelige ut. Men det funker som bare det, og så ekstremt enkelt! Det følger med en slags heklekrok som du trer igjennom krølle-dingsen, så hekter du heklekroken fast i en liten del av håret, og drar håret igjennom krøll-dingsen. Og så er du ferdig! Om du vil ha hele håret eller bare noen lokker her og der er jo valgfritt, men det er i alle fall superenkelt! Jeg har aldri fått til krølltang på håret i bakhodet, da jeg er ekstremt var for varme, men her er det jo ikke noe varme involvert. Kan til og med bruke dem på barna - eller la barna bruke dem på deg, det er kvalitetstid det. http://www.ebay.com/itm/261425695550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11732 Del Skrevet 24. mai 2014 Det skulle jeg tro. De svømmer rundt i vannet med varierende hastighet. Morsom sak. Har sjeldent hatt problemer med elektronikk kjøpt på ebay. Men nå kjøper jeg fra selgere som stort sett selger nettopp det og har mer fokus på kvalitet. Om du vil forsterke kan bruke krympestrømper istedet for tape. Mye bedre. Jeg har tenkt å bygge denne inn i bilen slik at jeg slipper ha den montert i dashbordet. Ja jeg tenkte bare på størrelsen. Har sett de i leketøysbutikken. Lurer på å kjøpe til fadderbarnet mitt, han fikk en sånn vannbaneleke til jul av meg. Sånn bane som man fyller med vann og så kan han kjøre båt og sånt rundt i den. Hadde vært artig med de fiskene til Hva er krympestrømper? Jeg har kjøpt fm transmittere av denne sorten: http://www.ebay.com/itm/Car-Kit-MP3-Player-Wireless-FM-Transmitter-Modulator-USB-SD-MMC-LCD-With-Remote-/161023876728?pt=US_FM_Transmitters&hash=item257dc55e78 Ledningene ryker med en gang. Jeg kjøpte fra UK. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11733 Del Skrevet 24. mai 2014 Sugru hjelper mot dårlige overganger til pluggen. Det er omtrent som modellkitt, men det herder til gummi. Har en hel haug med bruksområder. Og det har de selvsagt på ebay! http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsugru&_nkw=sugru&_sacat=0&_from=R40 Kjøpte disse krøll-dingsene (aner ikke hva de heter). Var litt skeptisk, for det ser jo ganske skrøpelige ut. Men det funker som bare det, og så ekstremt enkelt! Det følger med en slags heklekrok som du trer igjennom krølle-dingsen, så hekter du heklekroken fast i en liten del av håret, og drar håret igjennom krøll-dingsen. Og så er du ferdig! Om du vil ha hele håret eller bare noen lokker her og der er jo valgfritt, men det er i alle fall superenkelt! Jeg har aldri fått til krølltang på håret i bakhodet, da jeg er ekstremt var for varme, men her er det jo ikke noe varme involvert. Kan til og med bruke dem på barna - eller la barna bruke dem på deg, det er kvalitetstid det. http://www.ebay.com/itm/261425695550 Må sjekke ut begge disse Hvor lenge hadde du krøllegreiene i da? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 24. mai 2014 #11734 Del Skrevet 24. mai 2014 Må sjekke ut begge disse Hvor lenge hadde du krøllegreiene i da? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Jeg har bare testet dem en gang, og da hadde jeg vel i et par timer. Fuktet håret litt før jeg hadde dem i. Håret mitt er ekstremt glatt, så det meste av krøller detter ut ganske raskt, men disse satt i håret ganske lenge. Kan helt sikkert ha dem kortere også, eller ha dem i håret og deretter føne det, men jeg testet bare kjapt den dagen jeg fikk dem. Eksamen (og kg og ebay) stjeler tiden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 24. mai 2014 #11735 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg har bare testet dem en gang, og da hadde jeg vel i et par timer. Fuktet håret litt før jeg hadde dem i. Håret mitt er ekstremt glatt, så det meste av krøller detter ut ganske raskt, men disse satt i håret ganske lenge. Kan helt sikkert ha dem kortere også, eller ha dem i håret og deretter føne det, men jeg testet bare kjapt den dagen jeg fikk dem. Eksamen (og kg og ebay) stjeler tiden min. Takk for tips! Jeg har bestilt (de var jo så billige.... ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 24. mai 2014 #11736 Del Skrevet 24. mai 2014 Hva gjør man når man får noe fra ebay som er helt fullstendig feil? Det ligner ikke på noe jeg har bestilt i det hele tatt. Jeg har bestilt en del kjoler, topper og tightser den siste tiden, og det renner inn med pakker hver dag. Her en dag kom det en pakke med en bluse (skikkelig gammeldamebluse), gjennomsiktig med leopardmønster (og jeg liker ikke dyreprint en gang), med krage og mansjetter, minst tre nummer for liten. Den ligner alldeles ikke på noe jeg ville bestilt, og det ligner ikke på noe jeg HAR bestilt. På pakken sto det ikke avsender, så jeg aner ikke hvem som har sendt den heller. Dermed får jeg ikke klaget. Jeg går ut i fra at dette er en feilsending, men da får jeg jo ikke den varen jeg faktisk HAR bestilt. Er det noen måte å finne ut dette på? Jeg har posen som blusen kom i, dersom det finnes noe informasjon der som jeg har oversett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 24. mai 2014 #11737 Del Skrevet 24. mai 2014 Står det ikke noe sporingsnummer på pakken du kan sammenligne med? Hvis selger har lagt til sporingsnummer under varen på ebay da såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 24. mai 2014 #11738 Del Skrevet 24. mai 2014 Hvordan bytter jeg passord?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11739 Del Skrevet 24. mai 2014 Kjøpte disse krøll-dingsene (aner ikke hva de heter). Var litt skeptisk, for det ser jo ganske skrøpelige ut. Men det funker som bare det, og så ekstremt enkelt! Det følger med en slags heklekrok som du trer igjennom krølle-dingsen, så hekter du heklekroken fast i en liten del av håret, og drar håret igjennom krøll-dingsen. Og så er du ferdig! Om du vil ha hele håret eller bare noen lokker her og der er jo valgfritt, men det er i alle fall superenkelt! Jeg har aldri fått til krølltang på håret i bakhodet, da jeg er ekstremt var for varme, men her er det jo ikke noe varme involvert. Kan til og med bruke dem på barna - eller la barna bruke dem på deg, det er kvalitetstid det. http://www.ebay.com/itm/261425695550 Jeg har veldig krusete hår. Tror du disse hjelper for å få krøller i sånt hår og? Jeg bruker alltid å rette det ut, men tenker at hvis dette hjelper mot å få fine krøller istedenfor så vil jo det være mye enklere Anonymous poster hash: c931b...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 24. mai 2014 #11740 Del Skrevet 24. mai 2014 Hvordan bytter jeg passord?? Helt øverst på skjermen i venstre hjørnet står det "Hi ______ (navnet ditt) og en liten nedoverpil. Hold over nedoverpila og trykk på Account Settings. Da skal du i boksen på venstre side trykke på "Personal Information", og da kommer du på en side hvor du kan bytte passord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå