Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det ikke en eller annen som hadde kjøpt denne bustieren? Har du fått den? Vi har en fra jobb som jeg kan kjøpe, men den blir så kort føler jeg.

Du burde kjøpe den på jobb, med mindre du vil ha madonna-cone-bryster, haha. Så helt for jævlig ut på, skjønner ikke hvorfor de designet cupen så harry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

( Kjøpt bobil på ebay? :klo: )

Jada, fra Tyskland; den var brukt, ikke veldig dyrt. Kjørte rundt 10.000 mil med den og er endaa i god tilstand.

Endret av liraj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kjøpe den på jobb, med mindre du vil ha madonna-cone-bryster, haha. Så helt for jævlig ut på, skjønner ikke hvorfor de designet cupen så harry...

Endte med at jeg kjøpte den. Fikk en bhkrise før jobb i går, så da tok jeg likesågodt den ;) Men takk for update, da skal jeg fjerne den fra listen min.

Kjøpte bobil i 2004 og har reist mye til Norge siden da.

Hehe, skrevet i feil fora muligens? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt i det siste :)

Gave for den reiselystne

Gave til min niese - englesmykke

Eføylenke

Blomsterståltråd

Grønt skaterskjørt

Bukett med blomster

Leopardprintet topp

Blomstertape

Grønne blader

Eføylenke (annen variant)

Roselenke

Fish eye til telefonen

Bun maker

Blomsterkrans

Topp - rosa

Topp - grå

Mottatt:

Hansker - god kvalitet! Veldig gode til styrketrening

Fettprosentmåler - funker bra. Kom kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at mesteparten på kjøpslisten der ikke er i den stilen jeg tidligere har handlet. Men skal være til Halloweenkostymet mitt :) Greit å starte tidlig når man skal lage det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skrevet i feil fora muligens? ;)

Vel vel, det sikkert kjennes med en gang at norsk ikke er morsmål mitt ... :overrasket:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel vel, det sikkert kjennes med en gang at norsk ikke er morsmål mitt ... :overrasket:

Vellkåmm tu Nårvei; Iiraj!

Anonymous poster hash: febaf...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vellkåmm tu Nårvei; Iiraj!

Anonymous poster hash: febaf...49d

takk for gjestfrihet :laugh:

Endret av liraj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det var noen som hadde kjøpt billige barberblader som passet gillette. Noen som husker hvilken type det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Fikk denne kjolen i dag: http://www.ebay.com/itm/161275031827?var=460312606259&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Den var helt horribel! Fargen samsvare ikke med bildet og målene stemmer ikke. Jeg bestilte xl og den hang som en striesekk på meg. Kanskje jeg kan bruke den som gardiner :fnise:

Kan jeg klage til selger? Kan jeg forvente å få pengene igjen? Hvor finner jeg en "klagetilselger" knapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne kjolen i dag: http://www.ebay.com/itm/161275031827?var=460312606259&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Den var helt horribel! Fargen samsvare ikke med bildet og målene stemmer ikke. Jeg bestilte xl og den hang som en striesekk på meg. Kanskje jeg kan bruke den som gardiner :fnise:

Kan jeg klage til selger? Kan jeg forvente å få pengene igjen? Hvor finner jeg en "klagetilselger" knapp?

Huff da, og den som var så fin på bildet... :(

Første jeg ville gjort er å ta direkte kontakt med selger og klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Huff da, og den som var så fin på bildet... :(

Første jeg ville gjort er å ta direkte kontakt med selger og klage.

Jeg ser jo nå at selgeren ikke har mange tilbakemeldinger enda så jeg burde nok gjort litt bedre research først.

Velger jeg bare "ask seller a question" og skriver der?

Edit: Har funnet utav det. Etter litt om og men tilbyr selger $6 i kompensasjon. Hadde dere takket ja til det? Beklager at jeg maser. Er helt ny på dette :sjenert:

Endret av Fluttershy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...