Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest fotballflue

Det er strikk i livet, så om du er tynnere enn meg - inklusive mindre overkropp og tynnere legger kan det jo hende det går fint :) Og kanskje jeg har fått den onesize buksdressen :)

Jeg gikk ut i fra målene som stod der, tenkte ikke på lengden på den da, så smart som jeg er, hehe. Men får håpe den passer, jeg har ikke så lang overkropp :) er jo veldig rart de oppgir størrelser der hvis det er onesize :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror den er ekte, prisen virker riktig. Tarte er ikke et spesielt dyrt merke. Selger har 99,7 % positiv feedback og befinner seg i USA. Selgere fra USA selger sjeldent falske varer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Noen som har funnet å, hva skal jeg kalle det? oppbevaring til mat. Hvis du f.eks har en halv paprika, så finnes det noe du kan putte den inni, for at den skal holde seg bedre i kjøleskapet.

Noen som har funnet dette? eller tips til hva jeg kan søke på?

:D

Tupperware, f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Noen som har funnet å, hva skal jeg kalle det? oppbevaring til mat. Hvis du f.eks har en halv paprika, så finnes det noe du kan putte den inni, for at den skal holde seg bedre i kjøleskapet.

Noen som har funnet dette? eller tips til hva jeg kan søke på?

:D

Det beste forslaget var jo svindyrt (portoen altså). Jeg legger enkelt og greit halvbrukt paprika og løk i sånne enlitersposer. Da trenger jeg ikke å vaske beholderen om jeg likevel ikke bruker opp grønnsaken og må kaste den. Man får mange poser på butikken for den prisen det koster på ebay (kan sikkert kjøpe enlitersposene på ebay også om en vil).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Så hjelpsom du er Anioa :)

*Notere det som mulige presanger*

(boksene altså, skal ikke gi deg bort Anioa :fnise: )

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 63 kg, bruker omtrent M? L i Bikbokbukser :fnise: . Vanlig former med kosesmosekjærlighetshåndtak.

Det holdt bare alt inne, men var allikevel ikke stramt? Jeg skjønner fortsatt ingenting.

Jeg har kjøpt to stk av det skjørtet. De krymper lett i vask, så vær obs på det. De blir også nuppete og stygge etterhvert. Etter tre-fire vask måtte jeg kaste mine.

Takk for svar begge to! Jeg er ganske høy og... Akkurat passe bred, vasketipset inkludert står jeg nok over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så etter denne toppen http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/liv-blondetopp/prod667341420.html i butikken, men bare de største størrelsene igjen...

Noen som har sett noe lignende på Ebay? Søker på "lace tube top", men mange av dem er bare med blondekant, ikke hele blondetopper. Synes dessuten noen av dem ser litt for billige ut...

Anonymous poster hash: 22c32...1a3

http://www.ebay.com/sch/Womens-Clothing-/15724/i.html?_from=R40&_nkw=lace+tube+peplum

Ikke mye tubetopper, men en god del med korte ermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg bruker de hvert fall med highwaist, enten shorts, skjørt eller bukse. Men jeg bruker de ikke bare slik i offentligheten ;) så glad i magen min er jeg absolutt ikke! da drar jeg på en skjorte eller en tynn litt gjennomsiktig genser! :D

Aha ;) Takk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Annonsen er borte, så vi får ikke sett hva det er...

Linken funker for meg?

Jeg har den samme kjolen, den er ganske fin :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Annonsen er borte, så vi får ikke sett hva det er...

Den fungerer her? Prøver igjen. http://www.ebay.com/itm/Elegant-Womens-V-Neck-Dress-3-4-Sleeve-Polka-Dot-Tunic-Sizes-8-18-8453-/360897520368?pt=UK_Women_s_Dresses&var=&hash=item54072b22f0

Kjøpt den med blå prikker. Bestillte med rosa nå. Kommer vel til å ende opp med alle sammen hvis størrelsen min kommer inn igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Noen som kan hjelpe meg å finne slik utstyr jeg trenger for å banke inn nummer og bokstaver, når jeg skal lage smykker?

typ dette smykket. trenger jo egentlig alt til dette om noen vet om noe :)

Anonymous poster hash: b9a16...6bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innkjøp:
Klokke - veldig fornøyd! Kan ikke si noe på kvaliteten enda, har akkurat fått den - men den ser veldig fin ut :D
Babyklær - til min lille niese. Ikke mottatt enda
Piercing - Veldig fornøyd
Piercing - ikke fornøyd

Har fått dilla på kjoler, og lurer på om noen har kjøpt denne, denne, denne eller denne? Ligger i wish listen min, og vurderer å kjøpe de. Hadde vært supert med noen tilbakemeldinger :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...