Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Hva er det som er så spesielt med disse Vaenait-pysjene egentlig?

Jeg ser at så mange skryter av dem..

Pokker, jeg vil ha en med Godzilla på! Hun sier tilogmed "rarrrr!" - men så er de bare i pittesmå størrelser :(

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk disse svampene for en uke siden, men har ikke prøvd de før i dag.

De må være magiske for dusjen min har aldri vært så ren å pen før!! Brukte ikke såpe en gang og ser ikke ut som det er såpe inni de heller. <3 Disse er jeg herved helt avhengig av!

De går veldig lett i stykker da, men det er 100 stk så da er det ok :)

ANBEFALES!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til å ha mobil oppi denne?

Hvis du ikke har tykt cover så går det greit. Jeg måtte ta av min for at det skulle gå, men tror det funker med bare slik deksel som sitter bak.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte du tilfeldigvis selgeren på forhånd om han/henne kunne merke som gave og/eller skrive ned verdien på pakken? Trenger ny tights, men kjøper heller i Norge om jeg må ut med avgifter i tollen.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Jeg tenkte ikke over det å be de om å sette ned verdien, men jeg sendte de en melding med det tipset, så hun jeg snakket med fra kundeservicen skulle melde ifra til pakkerommet om 200 kronersgrensa her i Norge..

Noen som har kjøpt treningstøy på Ebay? Hadde satt pris på anbefalinger :)

Jeg har kjøpt litt ymse treningstøy. 2XU-tøyet jeg skrev om litt lengre opp er jeg ekstremt fornøyd med! Er en annen treningstopp jeg kjøpte via ebay som jeg var fornøyd med i starten, men som er et herk etter å ha blitt vasket noen ganger. Paddingen i toppen krøller seg, og den ble fort nuppete. Skal se om jeg finner igjen linken.

Link til topp

Hva er det som er så spesielt med disse Vaenait-pysjene egentlig?

Jeg ser at så mange skryter av dem..

Jeg for min del kjøpte Vaenait-pysjen fordi jeg synes den er litt utenom det vanlige. Hører rykter om at kvaliteten er bra også. Skal være 2-årsgave til niesen min, men det er ikke før i mai, så får ikke hørt med foreldrene til jentungen hvordan den er før det.

Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt de typiske kinaskjørtene i chiffon fra Ebay, og som har erfaringer omkring lengde / kvalitet osv? Ikke at jeg forventer meg kvalitet, men vil ikke bruke 60 - 70 kroner på noe som er alt for dårlig.

Tenker på slike:

http://www.ebay.com/itm/300926113971?var=600132122863&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 (Her er det vel selve lengden jeg er usikker på, siden det er kort fremme. Skal være 33 cm med "dekke", men vet aldri).

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Retro-High-waist-Pleated-double-layer-chiffon-Short-Mini-Skirt-Dress-/170937581921?pt=UK_Women_s_Skirts&var=&hash=item27ccac8161

http://www.ebay.com/itm/New-Lady-Womens-Chiffon-Pleated-Retro-Long-Maxi-Dress-Elastic-Skirt-MultiColor-/321119618989?pt=US_CSA_WC_Skirts&var=&hash=item4ac43887ad

Anonymous poster hash: ee11d...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Fikk idag og de passer superbra. Er vanligvis en S tror jeg. noen ganger xs. Buksa kan være bittelitt kort (altså beina) men det får gå. Tror ikke den passer så bra for de som er over..tja..167.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh... har ebay-abstinenser, men ingen reelle behov! Sukk...

Samme her! :ler:

Eller jeg oppdaget et behov da datteren skulle ta på seg karnevalsutstyret sitt i dag tidlig... Jaja, kjøpe nå da så har vi til neste gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! :ler:

Eller jeg oppdaget et behov da datteren skulle ta på seg karnevalsutstyret sitt i dag tidlig... Jaja, kjøpe nå da så har vi til neste gang. :ler:

Samme her også xD Nå må den syke katta mi bli frisk snart sånn at jeg kan shoppe litt sommerklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt et langt skjørt og er fornøyd?

Jeg er 160, så viktig at det ikke er for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blasé

Her var det mye fint.

Kan du si om børstene og bikinien var brukbar når du får det og har testet? Har sterkt behov for begge deler, men er så gjerrig. :fnise:

Nå har jeg endelig mottatt tingene mine :danse:

Bøstene var overrasskende gode å bruke, og dem mister heller ikke hår. Den ene foundation-kosten må jeg si at jeg ønsket skulle hatt litt stivere hår, men ellers fungerer den ganske bra!

Fikk den gule bikinien, og er STOR fornøyd! Det eneste minuset var at jeg bestilte L, for å være sikkert på at den skulle dekke puppene mine (d-cup) , og den var liitt liten. De frynsene dekker heldigvis over det, så blir ikke noe blotting fra meg :fnise:

Siden alt var så billig, regnet jeg med at det skulle være litt crappy, men jeg er kjempefornøyd - anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt etui til linser og linsemiddel! Håper den blir bra :)

Tenker du å ha linsevæske oppi den lille flasken? Er det ikke slik at vannet må være heeelt sterilt for at man ikke skal rissikere å få uhumskheter og sykdommer på øynene?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du å ha linsevæske oppi den lille flasken? Er det ikke slik at vannet må være heeelt sterilt for at man ikke skal rissikere å få uhumskheter og sykdommer på øynene?

Nope, det skal gå fint. Har en far som kan linser og øyne og slikt.

Edit: Om hendene dine er helt rene har også utrolig mye å si. En vanlig flaske med linsemiddel er ikke 100% lufttett den heller, så helheten av ren flaske+rene hender spiller en stor rolle.

Endret av Gitte.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en del ting i posten, supergøy!

Smykke med dame - Veldig bra kvalitet, ser mye bedre ut enn på bildet.

Ring med elefant - Ser mye bedre ut enn på bilde, superfornøyd!

Smykke med luftballong - Ser akkurat ut som på bilde, veldig fornøyd :)

Smykke med robot - Akkurat som på bildet, veldig fornøyd!

Smykke med Dart Vader - Akkurat som på bildet. Av en eller annen grunn trodde jeg at den var litt mer svart, men ser nå at den så klart ikke er det :P Så det var min feil :P

Kanskje ikke så veldig risky å kjøpe smykker på Ebay, de er jo tross alt uten størrelse og slikt, men jeg var litt redd etter å ha lest en del i denne tråden. Men jeg er hvert fall veldig positivt overraska! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tannbleiking. Har kjøpt samme engang før og var storfornøyd

http://m.ebay.com/itm?itemId=251356976316

Har du kjøpt fra akkurat samme selger og alt? Gidder du å gi en tilbakemelding på hvordan det går? Hvor lenge har du på blekemiddelet hver dag?

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt fra akkurat samme selger og alt? Gidder du å gi en tilbakemelding på hvordan det går? Hvor lenge har du på blekemiddelet hver dag?

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Ja samme selger. Er en stund siden sist,men mener å huske at det skulle være på i max 30min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...