AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #21 Skrevet 28. oktober 2013 Er ikke penger regnet som gave lenger? Anonymous poster hash: 33f2e...0f8 1
navnet Skrevet 28. oktober 2013 #22 Skrevet 28. oktober 2013 Krev betaling for oppvarting, du gidder da vitterlig ikke å stå på pinne gratis! . Men jeg skjønner deg godt. Men prøver de ikke forran din familie da? Altså om du samler alle samtidig?
Gjest Magdalene Skrevet 28. oktober 2013 #23 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Er ikke penger regnet som gave lenger?Anonymous poster hash: 33f2e...0f8 Det går Ann å gjøre seg litt flid med å kjøpe en gave ettåringen blir glad for da.. Uansett så var det jo bare en av dem som hadde med gave. Lurer på hvordan folk som faktisk er her inne på kg. Her skal man bli glad bare noen gidder å dukke opp i bursdagen til ungen din. Er det ikke normal folkeskikk å ha med gave i bursdagsselskap lenger? Endret 28. oktober 2013 av Magdalene 2
Gjest Morgun Skrevet 28. oktober 2013 #24 Skrevet 28. oktober 2013 La bare være å slippe inn de som ikke har med gaver neste gang. Da lærer de nok.
Teriyaki Skrevet 28. oktober 2013 #25 Skrevet 28. oktober 2013 Hadde absolutt blitt skuffet! Da gutten vår ble ett år, så hadde vi totalt over 20 gjester på to dager, og alle hadde med flotte gaver.
Jade Skrevet 28. oktober 2013 #26 Skrevet 28. oktober 2013 Kom de tomhendt? Eller gav de penger som gave?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #27 Skrevet 28. oktober 2013 Kom de tomhendt? Eller gav de penger som gave? 3 av 4 onkler samt bestefar kom tomhendt, sisstemann hadde med ett kort med penger. Jeg sier ikke at jeg ikke er takknemlig for pengegaver, for det er jeg! Det var de andre jeg reagerte på. Men klart at ungene er for små til å bry seg om penger enda, og de ser vel ikke på det som gaver på samme måten som oss voksne. Derfor ble det jo litt "kjedelig" at eneste gaven som kom fra den siden var penger. Men klart jeg skal ut å kjøpe en fin leke for de pengene:) Og som sagt, 3 åringen har begynnt å lurer på hvorfor det alltid vanker gaver fra mine foreldre og aldri fra svigerfamilien... TS Anonymous poster hash: a8bb8...bc0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #28 Skrevet 28. oktober 2013 Snodig. Jeg er særdeles lite interessert i unger selv, men skal jeg i selskap, så tar jeg da med gave. Regner med du har invitert folk på et eller annet vis? I vår familie inviteres det til sånne uformelle selskaper vha sms, så da ville jeg bare skrevet noe sånt som "Velkommen til bursdagsfeiring for XX dato/klokkeslett. I år hadde XX satt pris på lekebiler/klær i størrelse x/etc. Vi byr på mat/kaker :)" Selv jeg som tar med gaver uansett setter pris på tips om hva som trengs/ønskes. Anonymous poster hash: 898d1...822
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #29 Skrevet 28. oktober 2013 På min sønns første bursdag, kom ikke hele hans familie og vi har laga både mat og kake. Og inviterte ikke noen av våre venner sådet ikke blir altfor mye folk. det kom noen dager etter bursdagen men da var mannen sååå sur at det hele ønsker jeg bare å glemme! Anonymous poster hash: 517f8...609
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #30 Skrevet 28. oktober 2013 også må jeg tilføye at de lager et stort nummer ut av alt de gjør for oss. Om de inviterer til grill så snakker de om hvor mye penger de ga for "kjøttet" osv osv. Jeg blir kvalm hver bydige gang vi går over men om jeg ønsker at mine barn skal ha farfar så må jeg gå over en eller anna gang. i tillegg passet de aldri på barna da de var små. De SIER nå at de ønsker men det liksom aldri skjer. Anonymous poster hash: 517f8...609
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #31 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg tar med gave i bursdag uansett, tilogmed om jeg joiner en venn i familiebursdag. Anonymous poster hash: 4c7a9...1a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå