AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei. Jeg lurer på om noen her vet litt om Urinveisinfeksjon ? Jeg tusser mye, det gjør jeg til vanlig og, men de siste dagene har jeg tisset mye mer. Det følels som at jeg må tisse igjen med en gang. Jeg har smerter nederst i magen når jeg presser, og kjenner litt smerte i underlivet av og til. Men det forsvinner fort. De smertene nederst i magen er så vonde når jeg presser at det er vanskelig å bæsje. Noen som kjenner seg igjen ?Anonymous poster hash: 7d933...c3f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 dette høres ut som urinveisinnfeksjon. man kan få urinveisinnfeksjon uten symptomer også, så dersom du merker et lite ubehag, synes jeg du skal gå til legen og få tatt en test. Når jeg har urinveisinneksjon blir det som oftest verre og verre jo lenger jeg går med det, så er greit å ta det før man få skikkelig vondt. Anonymous poster hash: eba37...33a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Det beste du kan gjøre er å levere en urinprøve til legen. Jeg har hatt gjentatte urinveisinfeksjoner, og dette høres ganske likt ut. Det beste er å ta det med en gang, så det ikke blir verre. Kan også utvikle seg til nyrebekkenbetennelse hvis det går ubehandlet...og jeg lover deg at det er helt for jævlig vondt. En annen ting man kan gjøre for å unngå dette er å ta tranebærkapsler, drikke tranebærsaft kjøpt på helsekost osv. Anonymous poster hash: 30e00...68d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg får ta meg en tur til legen da :-) tusen takk for svar. Anonymous poster hash: 7d933...c3f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Legen er nok lurt ja. UVI skal behandles. Ta med en urinprøve av morgenurin til legen. Tranebær har ikke noen påvist effekt viser nyere forskning. Men det skader ikke. Drikk rikelig, helst noe surt ev ta litt sitron i vannet. Anonymous poster hash: 23689...124
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå