kaktusfruen Skrevet 7. november 2013 Forfatter #41 Del Skrevet 7. november 2013 Vurdert bil med automat? Kul umulig å kvele bilen da. Selv har jeg en Huyindai i30. 5-dørs, romslig men føles liten og snerten Denne f.eks http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44525463 Nå vet jeg jo ikke hvor du bor - men la ut linken så du skulle se hva jeg mente Ja, jeg har bestemt meg for automatgir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaktusfruen Skrevet 7. november 2013 Forfatter #42 Del Skrevet 7. november 2013 Hjelp! Ser denne tråden har tatt helt av! Tror mange har tatt meg litt for bokstavlig her. Bare for å få det klart: - Jeg har fått lappen (og det hadde jeg ikke fått om jeg ikke var "skikket" til det). - Jeg sliter med parkering og har dauet bilen ett par ganger for mye. - Jeg er veldig oppmerksom og forsiktig i trafikken. - Jeg kan trafikkreglene. Bottom line: Jeg mangler selvtillit med tanke på bilkjøring og trenger øvelse! Alle dere andre: takk for tips og støtte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagbugdc Skrevet 10. november 2013 #43 Del Skrevet 10. november 2013 Bugatti veyron? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. november 2013 #44 Del Skrevet 10. november 2013 Tråden er ryddet for avsporing. ninuska_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå