AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Ble slik at da jeg begynte med p-pillene mine, så ble lørdag oppstarts-dagen. Men etterhvert så synes jeg at det er kjipt å få mensen i helgene... Det er da jeg og kjæresten har mest tid sammen med alt det innebærer Jeg er i gang med placebo-pille uka nå. Så hvis jeg ikke begynner på nytt brett nå på lørdag, men venter til mandag. Vil blødningen var i 9 dager da? Regner med vi må bruke kondom en uke etterpå? Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: d9956...a6b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Riktig tenkt. Blødning kan vare fram til du starter igjen, siden det bare er 2 dager lenger. Men får du blødning dagen etter du slutter på pilla? Du må også bruke kondom i 7 dager. Men ellers så er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: 3948f...c93
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Takk for svar! Jeg får stort sett en lett blødning den dagen jeg slutter på pilla. Tar alltid pillene om morgenene, så lørdag ettermiddag begynner det som oftest en lett blødning. Ofte rosa utflod fra morgen av. Dagen etter, altså søndager, er blødningen i full gang. Blør stort sett i 5 dager med full blødning, og så "farget utflod" i de to siste dagene før nytt brett. Håper dette går greit, at det ikke blir noe kluss. Glemte en pille (bare skjedd én gang) mot slutten av brettet en forrige periode, og da begynte mensen med en gang, slik at jeg blødde sammenhengene i nesten to uker... Kjipe greier. Vil bare ha normal syklus, men starte på en mandag. Anonymous poster hash: c587a...c6e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Ja, TS over. Anonymous poster hash: c587a...c6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå