Gå til innhold

er jeg gravid?!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har ikke gått på prevensjon nå. Eggløsningen min var mellom 18ende og 23. oktober. Hadde sex på mandagen som var Altså 21. Begynte på p-pillen igjen torsdag 24 og hadde sex igår 26. Han kom i meg både på mandag og igår. Midt i eggløsingen :O Og tror vel ikke ppillen har funket på 2 dager.. Uæææ. Kan jeg bli gravid nå og hvor stor sjangs? Hilsen fortvilet jente, 16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager er du så uansvarlig at du har sex når du ikke går på pillen? Og du VET når du har eggløsning?!

Høres ut som planlagt ja..



Anonymous poster hash: 122e8...526
  • Liker 6
Skrevet

Ring en synsk. Ha ha.

Anonymous poster hash: ac423...28b

  • Liker 3
Skrevet

Hei. Har ikke gått på prevensjon nå. Eggløsningen min var mellom 18ende og 23. oktober. Hadde sex på mandagen som var Altså 21. Begynte på p-pillen igjen torsdag 24 og hadde sex igår 26. Han kom i meg både på mandag og igår. Midt i eggløsingen :O Og tror vel ikke ppillen har funket på 2 dager.. Uæææ. Kan jeg bli gravid nå og hvor stor sjangs? Hilsen fortvilet jente, 16

Vent litt så skal jeg se i spåkulen her... Neida, skal ikke være en av de som kommer med slike svar!

Kom deg på apoteket eller dagligvarebutikk og kjøp angrepillen Norlevo så raskt som mulig. Dette må tas senest innen 3 døgn (og helst innen 24 timer) Det er vel alltids en sjanse for at du blir gravid, særlig da etter at du har hatt sex i eggløsningstiden. Men kjøp dette først, og ta en test for sikkerhets skyld dersom mensen ikke dukker opp som planlagt (Norlevo fremskynder mensen som oftest, men den kan også bli forsinket)

Anonymous poster hash: ef4e6...8ae

  • Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jepp, du er gravid i 5mnd og venter femlinger. Gratulerer!

Vent i to - tre uker og ta en test, viser den negativ - gratulerer du hadde flaks! Husk prevensjon i fremtiden! Er den positiv, vel - på tide å bli voksen og ta et valg.

Skrevet

Hvorfor i alle dager er du så uansvarlig at du har sex når du ikke går på pillen? Og du VET når du har eggløsning?!

Høres ut som planlagt ja..

Anonymous poster hash: 122e8...526

Hvorfor i alle dager er du så uansvarlig at du har sex når du ikke går på pillen? Og du VET når du har eggløsning?!

Høres ut som planlagt ja..

Anonymous poster hash: 122e8...526

Absolutt ikke planlagt. Syklusen min har vært veldig ujevn i det siste og jeg pleier ikke å ha mens før denne tiden.Men denne mnd hadde jeg mens siste dag 7ende. Gikk inn på eggløsningskalkulator før jeg postet dette innlegget og fant dagene-noe jeg IKKE var klar over.

Skrevet

Hvorfor i alle dager er du så uansvarlig at du har sex når du ikke går på pillen? Og du VET når du har eggløsning?!

Høres ut som planlagt ja..

Anonymous poster hash: 122e8...526

Ring en synsk. Ha ha.

Anonymous poster hash: ac423...28b

Jepp, du er gravid i 5mnd og venter femlinger. Gratulerer!

Vent i to - tre uker og ta en test, viser den negativ - gratulerer du hadde flaks! Husk prevensjon i fremtiden! Er den positiv, vel - på tide å bli voksen og ta et valg.

Hva i all verden er vitsen med slike innlegg?? Dersom jeg var 16 (og gud forby ikke hadde lest alle trådene her inne der folk leverer de samme svarene) så ville jeg vært engstelig jeg også. Hva med å gi tips og råd, og har man ikke noe konstruktivt og saklig å komme med så kan man vel holde seg unna tråden! Er det noe som er verre enn "Er jeg gravid?" trådene er de nøyaktig samme svarene som kommer hver eneste gang. Frekke svar og spydigheter.

Anonymous poster hash: ef4e6...8ae

Skrevet

Vent litt så skal jeg se i spåkulen her... Neida, skal ikke være en av de som kommer med slike svar!

Kom deg på apoteket eller dagligvarebutikk og kjøp angrepillen Norlevo så raskt som mulig. Dette må tas senest innen 3 døgn (og helst innen 24 timer) Det er vel alltids en sjanse for at du blir gravid, særlig da etter at du har hatt sex i eggløsningstiden. Men kjøp dette først, og ta en test for sikkerhets skyld dersom mensen ikke dukker opp som planlagt (Norlevo fremskynder mensen som oftest, men den kan også bli forsinket)

Anonymous poster hash: ef4e6...8ae

Vent litt så skal jeg se i spåkulen her... Neida, skal ikke være en av de som kommer med slike svar!

Kom deg på apoteket eller dagligvarebutikk og kjøp angrepillen Norlevo så raskt som mulig. Dette må tas senest innen 3 døgn (og helst innen 24 timer) Det er vel alltids en sjanse for at du blir gravid, særlig da etter at du har hatt sex i eggløsningstiden. Men kjøp dette først, og ta en test for sikkerhets skyld dersom mensen ikke dukker opp som planlagt (Norlevo fremskynder mensen som oftest, men den kan også bli forsinket)

Anonymous poster hash: ef4e6...8ae

Tusen takk for konkret svar! Det var dumt av meg og ikke tenkte mere nøye over datoene, men sånt skjer. Skal løpe innom apoteket i morgen og kjøpe angrepillen. Hvor stor sjangs for at jeg kan bli gravid nå? prosent? Uæææ. fortvilet!

Skrevet

Hva i all verden er vitsen med slike innlegg?? Dersom jeg var 16 (og gud forby ikke hadde lest alle trådene her inne der folk leverer de samme svarene) så ville jeg vært engstelig jeg også. Hva med å gi tips og råd, og har man ikke noe konstruktivt og saklig å komme med så kan man vel holde seg unna tråden! Er det noe som er verre enn "Er jeg gravid?" trådene er de nøyaktig samme svarene som kommer hver eneste gang. Frekke svar og spydigheter.

Anonymous poster hash: ef4e6...8ae

Men altså, samme hvor gammel man er, så VET man at man kan bli gravid hvis man har sex og ikke går på prevansjon. Spesielt om man er 16 år. Greit nok at man ikke skal være unødvendig frekke, men trådens tittel er jo bare dum. "Er jeg gravid?" Tja, kanskje? Du hadde sex uten prevansjon, og da kan man være gravid.

  • Liker 4
Skrevet

Tusen takk for konkret svar! Det var dumt av meg og ikke tenkte mere nøye over datoene, men sånt skjer. Skal løpe innom apoteket i morgen og kjøpe angrepillen. Hvor stor sjangs for at jeg kan bli gravid nå? prosent? Uæææ. fortvilet!

Nei, det er ikke sånn som bare skjer. Regner med sexen var planlagt fra begges sider? Og dere begge visste at du ikke gikk på prevansjon? Altså, dere begge var veldig klar over det, og da er det ikke noe som bare skjer.

  • Liker 4
Skrevet

Vet det var dumt av meg, men det er ikke alltid man tenker konsekvenser før handling, og jeg trenger ingen til å gni inn at jeg har gjort en feil. Jeg lurer på sjangsen for å bli gravid i og med at jeg gikk på ppiller 2 dager før. (rakk å ta 3. pillen). Selvsagt vet jeg at jeg kan bli gravid, men som jeg skrev over visste jeg ikke at jeg var midt i eggløsningen. Takk for at dere lærer meg at jeg kan bli gravid hvis jeg har sex, for det visste jeg jo IKKE. :fnise:

Skrevet

Vet ikke om jeg skjønte det. Du tok 2 p-piller også sluttet du? Også hadde du sex?



Anonymous poster hash: cc406...fb4
Skrevet

Vet ikke om jeg skjønte det. Du tok 2 p-piller også sluttet du? Også hadde du sex?

Anonymous poster hash: cc406...fb4

nei. Jeg har ikke gått på ppiller på en stund. Hadde sex på mandag og fant ut at jeg ville begynne igjen. Så jeg begynte på torsdag med pillen og hadde sex på lørdag.. tror du det holdt å bare ta den 3 dager før?

Skrevet

nei. Jeg har ikke gått på ppiller på en stund. Hadde sex på mandag og fant ut at jeg ville begynne igjen. Så jeg begynte på torsdag med pillen og hadde sex på lørdag.. tror du det holdt å bare ta den 3 dager før?

Nei, det holder ikke. Du må gå 7 dager før du er sikker, om du ikke begynner første mensdag for da er du sikker fra dag 1. Men om du slutter etter tre dager så lager du bare krøll for deg selv.

En angrepille skal tas så fort som mulig for å fungere optimalt. Etter 72 timer så har den ikke noen funksjon lengre. Da må du bare vente å se om mensen dukker opp og ev ta en test.

Anonymous poster hash: cc406...fb4

Skrevet

Uff jeg er veldig frustrert nå. Burde selvsagt tenkt lengere. . .. Noen som vet prosenten på å bli gravid under eggløsning?

Nei, det holder ikke. Du må gå 7 dager før du er sikker, om du ikke begynner første mensdag for da er du sikker fra dag 1. Men om du slutter etter tre dager så lager du bare krøll for deg selv.

En angrepille skal tas så fort som mulig for å fungere optimalt. Etter 72 timer så har den ikke noen funksjon lengre. Da må du bare vente å se om mensen dukker opp og ev ta en test.



Anonymous poster hash: cc406...fb4

Skrevet

Uff jeg er veldig frustrert nå. Burde selvsagt tenkt lengere. . .. Noen som vet prosenten på å bli gravid under eggløsning?

Samleie ved eggløsning, hvis begge er friske så er sjansen 25%.

Anonymous poster hash: cc406...fb4

  • Liker 1
Skrevet

ca 20-25% sjangse. Jeg er nå gravid på første forsøket og det ble jeg også i vår men mista. Har også en gutt på 5år og han ble til når en kondom sprakk(tok foresten en angrepille samme kveld)... Ta en angrepille fortest mulig om du ikke vil bli gravid!



Anonymous poster hash: 03d73...ad5
Skrevet

ca 20-25% sjangse. Jeg er nå gravid på første forsøket og det ble jeg også i vår men mista. Har også en gutt på 5år og han ble til når en kondom sprakk(tok foresten en angrepille samme kveld)... Ta en angrepille fortest mulig om du ikke vil bli gravid!

Anonymous poster hash: 03d73...ad5

tusen takk for svar. Skal komme meg på apotektet i morgen. :-)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Ta en test. Vi kan ikke vite om du er gravid eller ikke.

Skrevet

Ja. Eller . Nei.

Anonymous poster hash: 263d5...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...