Gå til innhold

En smule engstelig for sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har seg sånn at jeg er en smule redd for å bli smittet av blant annet HIV. Derfor synes jeg dette med å ha sex med nye partnere kan være litt skummelt.

Jeg vet at det er veldig liten sjangse for at en evt partner har HIV, og om hun hadde hatt det, så er sjangsen igjen veldig liten for at man blir smittet selv ved ubeskyttet samleie. Så om man bruker kondom, så er man så og si nesten helt sikker.

Men om man skal være helt trygg med kondom, så må jo denne på før all form for seksuell kontakt begynner. Har jenta sekret fra fitta på fingrene sine, og deretter runker gutten, så er det jo en viss smittefare inne i bildet.

Hvordan gjør folk det her inne? Er dere nøye med at kondomen skal på før forspillet?

Hva med det å ligge naken i sengen etter at man er ferdig? Er mye som kan søles i senga, og det er kanskje mulighet for smitte på denne måten om det kommer i kontakt med kjønnsorganene?

Uff nå hørtes jeg paranoid ut..

Takker for svar :)

Anonymous poster hash: a6b18...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paranoid ja, høres nesten ut som tvangstanker og jeg tror det vil ødelegge for de gode opplevelsene , men som du selv sier er sjansene små for smitte, spesielt når man bruker kondom på normalt vis. Finn deg en skikkelig dame , så går det nok bra.

Skrevet (endret)

Er ytterst få tilfeller med HIV konstatert i Norge. Som regel er det trygt å ha sex uten kondom. Selvfølgelig ikke bare sånn i hytt og pine. Men jeg mener er det noen du har sånn nogenlunde fast kontakt med ser jeg ingenting galt i å more seg uten kondomen. Det føles jo som regel best å gjøre det uten synes jeg. Men så må du jo også se ann litt også. Er det snakk om ONS ser jeg nesten på kondombruk som en regel.

Endret av flinkeceline
Skrevet

Jepp er kanskje noe tvangstanker inne i bildet. Jeg hadde ihvertfall det før, men prøver å komme meg helt vekk fra dem!

Ts

Gjest Andrea93
Skrevet

Du er nok litt paranoid, ja. Har aldri tenkt tanken at kondomet skal på før forspillet (er jente) engang, og å ligge naken i senga sammen etterpå - det er jo ikke mulig å bli smittet av det.

Skrevet

Du er nok litt paranoid, ja. Har aldri tenkt tanken at kondomet skal på før forspillet (er jente) engang, og å ligge naken i senga sammen etterpå - det er jo ikke mulig å bli smittet av det.

Nei set skal vel ikke være mulig å bli smittet ved å ligge naken i seng etterpå. Selv om det ofte vil være vagina-sekret på laken og dyne, og penis kommer i kontakt med dette.

Jeg må visst skjerpe meg ja xD

Ts

Gjest Andrea93
Skrevet

Nei set skal vel ikke være mulig å bli smittet ved å ligge naken i seng etterpå. Selv om det ofte vil være vagina-sekret på laken og dyne, og penis kommer i kontakt med dette.

Jeg må visst skjerpe meg ja xD

Ts

Du kan slappe helt av, bruker du kondom gjør du jo allerede alt rett! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...