Gå til innhold

Prisen på SFO endret, justerer NAV dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SFO har justert prisen opp på barnetilsyn, jeg har nettopp fått vedtak før prisen ble justert?

Må jeg sende ny søknad til NAV eller klarer glupingene å gjøre dette?



Anonymous poster hash: 8d093...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SFO har justert prisen opp på barnetilsyn, jeg har nettopp fått vedtak før prisen ble justert?

Må jeg sende ny søknad til NAV eller klarer glupingene å gjøre dette?

Anonymous poster hash: 8d093...d2d

Digger den dårlig skjulte forakten din for NAV......

Anonymous poster hash: f8c75...a14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender SFO melding til NAV om at de har satt opp satsene? Hvis ikke, hvordan skal "glupingene" skjønne at det er endring på dette? Paranormal aktivitet?



Anonymous poster hash: ae549...bed
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du at Nav skal få kjenskap til at SFO har satt opp regningen, og fra når, for tilsyn av ditt barn/ din utgift??

Nei, maken til tiltaksløshet, dette er DITT ansvar å informere nav og søke om å få dekket økningen!

Og dere klienter (ikke alle) klager på de ansatte på nav? Når media kommer ut med kritikk av nav/navansatte, er faktisk de ansatte jeg får sympati med, de har jo sin side av saken som de ikke kan gå ut med. Jeg kjenner en som jobber på nav, og dere skulle bare visst om alt klienter sier, gjør og krever! Det står respekt av at noen i det heletatt gidder å jobbe ved slike forhold, det er så mye dårlige holdninger og ansvarsfraskrivelse ute og går.



Anonymous poster hash: ad024...194
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...