AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #121 Skrevet 20. november 2013 Hey bro. Gir du opp så fort? Mann eller mus? Sjekk om ballene dine er der? Å ikke være så fokusert på ONS er dog en god ide. Faktisk anbefaler jeg deg å fjerne hele ordet fra vokabularet ditt! Jeg har aldri tenkt at jeg skal ha en ONS eller at jeg har hatt en ONS. Jeg har aldri brukt det ordet. Men det har hendt at jeg har hatt sex med jenter første kvelden jeg møter de. En hel del ganger når jeg tenker meg om. Men hva faen er en ONS liksom? Det hele er en veldig begrensende måte å tenke på etter min mening. Hvorfor kan ikke to mennesker møtes i natten og ha en fin opplevelse sammen uten at det skal settes en merkelapp på det? Og hva faen er galt med å sex første kvelden om kjemien er bra? Og hvorfor skulle det sette en stopper for at ting ikke skal kunne utvikle seg videre? "Nei, det var bare en ONS, så det blir ikke noe mer." Nei, nei, nei. Ikke tenk på den måten. Vær så snill. Og ikke ligg med kvinner du ikke kunne tenke deg å ligge med igjen. Det samme gjelder dere kvinner som leser her. Uansett, prinsippene jeg har fortalt her i tråden er nyttige enten du møter jenter på kveld eller dagtid. En av tingene jeg brukte lang tid på å innse var at kvinner faktisk er interessert i meg og om jeg kan være så arrogant, så har noen av de til og med lyst til å ligge med meg, på samme måte som jeg har lyst å ligge med de. Selv etter jeg innså det, var det en liten del av meg som tvilte. Jeg tviler vel egentlig fortsatt og synes egentlig det er rart, men om de har så dårlig smak, så vær så god. Jeg skal ikke stoppe dere. Uansett, selv etter at jeg visste at jenter var interesserte, så var jeg litt feig og turte kanskje ikke alltid ta første steget i situasjoner hvor det var litt usikkerhet, så jeg husker veldig godt to jenter hvor jeg brukte følgende replikk etter en kveld med flørting og god kjemi: "Jeg må innrømme at jeg er litt dårlig på å lese en kvinnes signal. Liker du meg som en venn eller noe mer?" *god øyekontakt og holdt kjeft i påvente av hennes svar* Begge gangene resulterte det i at hun kysset meg og det endte med hanky-panky med den ene av de. Det jeg tenker er at det er en stor sannsynlighet for at kvinner allerede har lyst på deg og i hvert fall er interessert i deg. Dette gjelder egentlig mange menn. De ser ikke sin egen verdi. At de kommer bort og snakker lover veldig bra. Du er bare nødt å se det de ser. Og om du befinner deg i en situasjon hvor du føler det er bra kjemi, men du er usikker, så kan du bruke den linjen der eller en variant. Det er i hvert fall bedre enn å ikke gjøre noe som helst. Jeg har ikke brukt den på sikkert over fem år nå og brukte den bare to ganger, men den var et fint støttehjul for meg den gang. Jeg har ikke gitt opp. Er bare ikke så interessert i å prøve fyllesex med noen fra byen lenger. Men jeg har ikke gitt helt opp det å treffe en jente. Ikke helt ennå=) særlig nå som de kommer til og med bort selv for å prate noen ganger. Det har ennå ikke ført til noe mer men jeg skal joobbe med saken. Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #122 Skrevet 23. november 2013 . Tror kanskje én av grunnene at jeg ikke fikk ONS er at jentene er skeptiske til oss utenlandske? Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest JakeGreen Skrevet 30. november 2013 #123 Skrevet 30. november 2013 Tror kanskje én av grunnene at jeg ikke fikk ONS er at jentene er skeptiske til oss utenlandske?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Kanskje. Men når kvinner kommer bort og snakker med deg, kan de ikke være så veldig skeptiske. Nok unnskyldninger nå.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #124 Skrevet 30. november 2013 Kanskje. Men når kvinner kommer bort og snakker med deg, kan de ikke være så veldig skeptiske. Nok unnskyldninger nå. Hei igjen og takk for sist! Sånn seriøst, jeg er ikke så opptatt av det med ONS lenger, interessen dabbet litt av. Det er ikke en unnskyldning altså har ikke vært ute på to uker t.o.mAnonymous poster hash: fed37...dc0
Tibbie Skrevet 1. desember 2013 #125 Skrevet 1. desember 2013 Ja, det er nok ganske vanlig, som du sikkert har skjønt av de andre kommentarene Det er en viss spenning ved det. Også er det uforpliktende. Vil ikke tro du trenger å spandere en masse drinker. Bare være søt og interessert. Legg gjerne hånda på låret slik at hun skjønner du er keen på noe annet enn kun tom festprat.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #126 Skrevet 1. desember 2013 Ja, det er nok ganske vanlig, som du sikkert har skjønt av de andre kommentarene Det er en viss spenning ved det. Også er det uforpliktende. Vil ikke tro du trenger å spandere en masse drinker. Bare være søt og interessert. Legg gjerne hånda på låret slik at hun skjønner du er keen på noe annet enn kun tom festprat. Ja det har jeg skjønt jeg er alt annet enn søt, men "interessert" kan jeg nok fikse:) Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #127 Skrevet 1. desember 2013 Gå etter den fulleste jenta er ikke smart, man blir hurtig sett på som en seksuell predator da.
Tibbie Skrevet 1. desember 2013 #128 Skrevet 1. desember 2013 Ja det har jeg skjønt jeg er alt annet enn søt, men "interessert" kan jeg nok fikse:)Anonymous poster hash: fed37...dc0 Så fake det Alle kan være søte/sjarmerende for en kveld
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #129 Skrevet 1. desember 2013 Og å begynne å gnu noen på låret er bare creepy.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #130 Skrevet 1. desember 2013 Så fake det Alle kan være søte/sjarmerende for en kveld Muligens. Men nå er det altså slik at det med ONS er plutselig ikke så spennende lenger sånn blir det nok når man tenker altfor mye på én bestemt ting.Anonymous poster hash: fed37...dc0
Tibbie Skrevet 1. desember 2013 #131 Skrevet 1. desember 2013 Muligens. Men nå er det altså slik at det med ONS er plutselig ikke så spennende lenger sånn blir det nok når man tenker altfor mye på én bestemt ting.Anonymous poster hash: fed37...dc0 Hehe, mulig. Har du prøvd det ennå, da?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #132 Skrevet 1. desember 2013 Hehe, mulig. Har du prøvd det ennå, da?[/quote Nei det har jeg ikke Anonymous poster hash: fed37...dc0
Tibbie Skrevet 1. desember 2013 #133 Skrevet 1. desember 2013 Er det ikke verdt å prøve før du slår deg til ro med kone og barn, da? Blir kjipt om du føler for å ville prøve det da.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #134 Skrevet 1. desember 2013 Er det ikke verdt å prøve før du slår deg til ro med kone og barn, da? Blir kjipt om du føler for å ville prøve det da. Jo kanskje. Sier ikke nei takk hvis muligheten dukker opp. Men kommer ikke til å stresse med det, tar det som det kommer. Kone og barn er ikke aktuelt de nærmeste årene Anonymous poster hash: fed37...dc0
FalconPunch Skrevet 1. desember 2013 #135 Skrevet 1. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Gjest Chloè Skrevet 1. desember 2013 #136 Skrevet 1. desember 2013 JakeGreen er hot da, så bilde på snikk snakk delen;). Han hadde fått omtrent alle jenter til senga, det samme gjelder waco(om han bare ikke begynner å diskutere)...kjekkaser! Jakegreen og waco er to hotties! Mind.blown. Jeg har hatt ons, men aldri blitt med en mann hjem rett fra et utested, skjer ikke. Har alltid vært nach med masse folk etterpå,og etter flørting hele kvelden + endelig litt "alenetid" så klaffer det av og til. Har hatt disse som bare setter seg ned ved siden av meg og bare "vil du være med meg hjem og ha sex?" Selv om dette kanskje er en fyr jeg hadde tatt med glede, så får han et nei. Det blir bare feil, ville aldri tatt sjansen på å bli med en helt fremmed mann hjem, eller tent nok av en setning uten å kjenne hvertfall litt av personligheten hans. Så har man disse som prøver og prøver, men får det aldri til. Det skinner gjennom at de er usikkre gutter som bare vil ha fitte og at du er nr 32 de har prøvd seg på denne kvelden. Du kjenner gjerne hånden hans skjelve når du tar på han og han klarer knapt å puste. Sjarmerende ellers,men ikke når det kommer til sex. Dette høres sikkert slemt ut, men jeg er ikke interessert i å gå hjem med en usikker guttunge. Kanskje fordi jeg kan telle alle jeg har ligget med på en hånd, og ikke er en av disse som tar styringen uten å kjenne deg. Skal jeg gå så langt som å være med deg hjem så bør du ha peiling på hva du holder på med. Jeg vil ha lidenskap og vill sex, ikke forsiktige hender og at du spør om du får låv til å kysse meg.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #137 Skrevet 1. desember 2013 Mind.blown. Jeg har hatt ons, men aldri blitt med en mann hjem rett fra et utested, skjer ikke. Har alltid vært nach med masse folk etterpå,og etter flørting hele kvelden + endelig litt "alenetid" så klaffer det av og til. Har hatt disse som bare setter seg ned ved siden av meg og bare "vil du være med meg hjem og ha sex?" Selv om dette kanskje er en fyr jeg hadde tatt med glede, så får han et nei. Det blir bare feil, ville aldri tatt sjansen på å bli med en helt fremmed mann hjem, eller tent nok av en setning uten å kjenne hvertfall litt av personligheten hans. Så har man disse som prøver og prøver, men får det aldri til. Det skinner gjennom at de er usikkre gutter som bare vil ha fitte og at du er nr 32 de har prøvd seg på denne kvelden. Du kjenner gjerne hånden hans skjelve når du tar på han og han klarer knapt å puste. Sjarmerende ellers,men ikke når det kommer til sex. Dette høres sikkert slemt ut, men jeg er ikke interessert i å gå hjem med en usikker guttunge. Kanskje fordi jeg kan telle alle jeg har ligget med på en hånd, og ikke er en av disse som tar styringen uten å kjenne deg. Skal jeg gå så langt som å være med deg hjem så bør du ha peiling på hva du holder på med. Jeg vil ha lidenskap og vill sex, ikke forsiktige hender og at du spør om du får låv til å kysse meg. Hehe jeg tilhører nok den sistnevnte typen men jeg prøver ikke så mye da. Så jeg virker nok ikke desperat på de rundt meg. Usikker guttunge ville vært nok å ta litt i, jeg er i midten av 30-åra TS Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #138 Skrevet 8. desember 2013 TS her. I kveld skjedde det spennende ting, nemlig litt kryssing med en jente jeg traff på et utested. Det skjedde ikke noe mer men det er en begynnelse! Dette at gøy! Anonymous poster hash: fed37...dc0
mara2012 Skrevet 8. desember 2013 #139 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har bare hatt ONS med folk jeg kjenner eller har felles venner med, så vi har gjerne møttes på fest og ting har utviklet seg utover kvelden. Har vært med én fremmed mann, og han møtte jeg helt tilfeldig utafor ett utested ved stengetid, så det var litt sånn "siste sjans for kvelden"-opplegg
Gjest JakeGreen Skrevet 8. desember 2013 #140 Skrevet 8. desember 2013 Jeg snakket med en DRITFIN jente i går. Jeg hadde vært ute med noen kamerater siden klokken fire på dagen og var egentlig supersliten og nesten edru når vi endelig kom oss ut på markedet. Ikke på noen måte i humør til å snakke med fremmede jenter og kjente meg veldig innesluttet, så jeg forsøkte i det minste å få en kamerat av meg som hadde snakket om sjekking hele uken i gang. Han hadde imidlertid alle slags merkelige unnskyldninger og var mer opptatt av shots og neste øl. Plutselig så jeg en skjønnhet som sto i en større gruppe, men litt i ytterkant av gruppen slik at hun var tilgjengelig (kanskje hun har lest rådene mine her). Jeg foreslo at han skulle gå bort og snakke med henne, men unnskyldningen var at hun så reservert ut. Ok, hun så kanskje reservert ut, men hun så i hvert fall vennlig og hyggelig ut. Nevnte jeg at hun var dritfin? I det øyeblikket kjente jeg selv at det var tungt å skulle ta kontakt, av de grunnene jeg alt har nevnt. Jeg hadde egentlig ikke lyst. Men, faktum er at jeg synes hun var utrolig attraktiv og var en jente jeg virkelig kunne tenke meg å hilse på og kanskje bli bedre kjent med. Fuck it, tenkte jeg. Hun skal heller få avvise meg enn at jeg gjør det selv uten å en gang gjøre noe. Så sa jeg til kameraten min at da går jeg bort og snakker med henne, skyvde forsiktig bort en mann som sto fremfor henne og sa "Hei!" og gav henne et smil. Jeg spurte jeg hva hun het. Hun spurte hva jeg het. Jeg lurte på om hun var lokal og hva hun gjorde i byen. Hun lurte på hvor jeg var fra. Jeg ba henne om å gjette. Hun gjettet feil. Hun lurte på hva jeg drev med. Det var ikke min glatteste dag, men plutselig hadde vi en samtale i gang som fungerte greit og hun viste interesse ved å aktivt være med i samtalen. Etter hvert hilste jeg på resten av venninnene hennes og etter noen minutter hadde kameratene mine mannet seg opp også og ville være med i gjengen. Hun hadde nettopp gjort det slutt med en kjæreste gjennom lang tid, men hun hadde lyst til at vi skulle holde kontakten, så vi utvekslet kontaktinformasjon før jeg gav henne en klem og tok relativt tidlig kveld. Håper å få møte henne igjen i løpet av dagen eller senere i uken. TS her. I kveld skjedde det spennende ting, nemlig litt kryssing med en jente jeg traff på et utested. Det skjedde ikke noe mer men det er en begynnelse! Dette at gøy!Anonymous poster hash: fed37...dc0 Kryssing? Det har jeg aldri forsøkt med jenter. I hvert fall ikke på selve utestedet. Trodde slike ting ikke var noe for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå