utinaturen Skrevet 9. november 2013 #81 Skrevet 9. november 2013 Hei folkens. Jeg bare lurer på hvor vanlig det egentlig er med one night stands med helt ukjente folk? Jeg har vært mye ute og har verken fått noen med meg hjem eller blitt hjem til noen. I tillegg følger jeg litt med på hva som skjer rundt meg og det er ikke ofte jeg ser at flørtingen, dansingen etc utvikler seg til at to personer forlater utestedet sammen. En annen ting: er det kun guttegreie eller er jentene også interessert i ONS?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Jeg har hatt ONS en gang og det ble bare stress. Damen ble ikke våt, inntregning ble ikke mulig og selv om hun søg meg iherdig, klarte jeg ikke å komme i munnen hennes heller.
Jolene Skrevet 9. november 2013 #82 Skrevet 9. november 2013 (endret) Har hatt noen ons i mitt liv (kvinne), og stort sett har jeg bare spurt rett ut om når vi skal ha sex. Synes det er slitsomt med flørting/såkalte etterfester/romantikk osv. Er jeg singel har jeg bare lyst på sex, men hater å sove over. Kosing etter sex er jeg heller ikke begeisret over. Når vi har hatt sex kler jeg på meg og stikker. Kanskje ett hadekyss/klem, men ikke noe mer. Det skal jo sies at det er lettere å få seg ons som kvinnfolk, ingen hemmelighet det. Edit: Til TS: Bare vær deg selv, men dersom du ikke er selvsikker er det der du burde jobbe. Ikke ha sex som et hovedmål med en gang, men å bygge opp egen selvsikkerhet. Noe av det tristeste jeg ser er desperate usikre menn. De mannfolka burde heller jobbe seg opp en god selvsikkerhet, så ha sex som fokus Endret 9. november 2013 av Gitte.
Jolene Skrevet 9. november 2013 #83 Skrevet 9. november 2013 Så de to på TV en gang og ble direkte pinlig berørt. Husker også at Sverre Goldenheim på DB-serien "Jomfru i Nød" kommenterte at han lurte på hvorfor de to lærte vekk sjekking når de aldri fikk seg noe selv. Han møtte angivelig på de to ofte ute på byen, men så de aldri sammen med damer. Basert på min begrensende kunnskap om PUAs, så er det jeg har skrevet her i rak motsetning av det meste som blir lært vekk innen den bransjen. Den delen der er jeg ikke helt enig i. Det kommer bare veldig an på hva slags kurs du melder deg på egentlig. Han Fredrik Worren er forøvrig veldig koselig, var på et nach med han engang, og han kan man faktisk lære noe av
Gjest Lincoln Skrevet 9. november 2013 #84 Skrevet 9. november 2013 Den delen der er jeg ikke helt enig i. Det kommer bare veldig an på hva slags kurs du melder deg på egentlig. Han Fredrik Worren er forøvrig veldig koselig, var på et nach med han engang, og han kan man faktisk lære noe av Så det ble noe på ham altså? 1
79kreps Skrevet 9. november 2013 #85 Skrevet 9. november 2013 Enkleste måten å få seg ons er å prate med folk utenfor utestedet etter stengetid, i taxi eller matkøen. Da slipper en unna alt maset og fjaset på utestedet og kan benytte tiden med kompiser der:-) En merker raskt om der er noen interesse når en kommer i prat med de, og er det en fin stemning så går det seg alltid til så lenge en ikke oppfører seg som en komplett idiot. Har en god kjemi med noen og det er snakk om nach med hele gjengen, så er trikset og spørre forsiktig i taxien på vei til nach om dere ikke heller skal dra hjem til deg å ta en drink der. Å ordne seg ons er veldig enkelt. Jeg bryr meg svært lite om å sjekke når jeg er ute, da er jeg kun på byn for å være med kompiser. De gangene det ender opp i ons er det kun på impuls og stort sett fordi en jente tar initiativet.
Alina X Skrevet 9. november 2013 #86 Skrevet 9. november 2013 JakeGreen er hot da, så bilde på snikk snakk delen;). Han hadde fått omtrent alle jenter til senga, det samme gjelder waco(om han bare ikke begynner å diskutere)...kjekkaser! Jakegreen og waco er to hotties! 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #87 Skrevet 10. november 2013 Da er det hjemme igjen etter enda en ONSfri kveld på byen. Har pratet med et par jenter igjen (noe som jeg ser på som en seier egentlig siden, igjen, var det dem som kom bort), men det skjedde ikke noe mer. Men jeg lærer underveis, og det er bare en uke til neste helg! Anonymous poster hash: fed37...dc0
Jolene Skrevet 10. november 2013 #88 Skrevet 10. november 2013 Så det ble noe på ham altså? Nope,han var en kamerat av en eks av meg. koselig kar
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #89 Skrevet 10. november 2013 JakeGreen er hot da, så bilde på snikk snakk delen;). Han hadde fått omtrent alle jenter til senga, det samme gjelder waco(om han bare ikke begynner å diskutere)...kjekkaser! Jakegreen og waco er to hotties! Du har litt lavere standard enn meg, ja! Jakegreen så helt OK ut, Waco derimot, ikke min type. Anonymous poster hash: e1fb5...112 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #90 Skrevet 10. november 2013 Du har litt lavere standard enn meg, ja! Jakegreen så helt OK ut, Waco derimot, ikke min type. Anonymous poster hash: e1fb5...112 Ok, var litt frekk nå, dere ser bra ut, gutter! Anonymous poster hash: e1fb5...112
Alina X Skrevet 10. november 2013 #91 Skrevet 10. november 2013 Da er det hjemme igjen etter enda en ONSfri kveld på byen. Har pratet med et par jenter igjen (noe som jeg ser på som en seier egentlig siden, igjen, var det dem som kom bort), men det skjedde ikke noe mer. Men jeg lærer underveis, og det er bare en uke til neste helg! Anonymous poster hash: fed37...dc0 Hvorfor prøver du bare på byen? Du har baller hvis du tør å prøve deg i dagligdagse situasjoner. En kjekk fyr blunka til meg(kan hende han hadde rusk i øyet) men trikken min kom,skulle jeg ikke tatt den ville jeg ha smilt tilbake,begynn i det små som amil og blunking. 1
Eriks Skrevet 10. november 2013 #92 Skrevet 10. november 2013 Har hatt noen ons i mitt liv (kvinne), og stort sett har jeg bare spurt rett ut om når vi skal ha sex. Synes det er slitsomt med flørting/såkalte etterfester/romantikk osv. Er jeg singel har jeg bare lyst på sex, men hater å sove over. Kosing etter sex er jeg heller ikke begeisret over. Når vi har hatt sex kler jeg på meg og stikker. Kanskje ett hadekyss/klem, men ikke noe mer. Det skal jo sies at det er lettere å få seg ons som kvinnfolk, ingen hemmelighet det. ... Har du null behov for kosing som single? Jeg synes det er en del kalde norske jenter der ute. Det forrige ONSet jeg hadde var jeg egentlig ikke så gira på sex, men tok henne egentlig med hjem for å kose med henne ved siden av sexen. Da hun hadde fått sitt stakk hun. Jeg aksepterer at det finnes sånne mennesker, men jeg skjønner det ikke. Det er jo så koselig? 2
I Grosny Skrevet 10. november 2013 #93 Skrevet 10. november 2013 Tydeligvis har jeg en utfordring fordi jeg har lyst å prøve ONS. Ja boss, lurer på følgende: er det vanlig å gå hjem til kvinnen eller mannen? Og er det vanlig å overnatte i sånne tilfeller? Og til slutt- hvordan får man dette til?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Hvis leiligheten din er ett ok sted å dra til, så øker sjansene dine. Iallfall dersom dama fortsatt bor hjemme hos mamma og pappa.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #94 Skrevet 10. november 2013 Hvis leiligheten din er ett ok sted å dra til, så øker sjansene dine. Iallfall dersom dama fortsatt bor hjemme hos mamma og pappa. TS her. Jeg er i den alderen at det ville vært veldig rart hvis hun jeg hadde ONS med fremdeles bodde hos mamma og pappa...Anonymous poster hash: fed37...dc0 1
I Grosny Skrevet 10. november 2013 #95 Skrevet 10. november 2013 TS her. Jeg er i den alderen at det ville vært veldig rart hvis hun jeg hadde ONS med fremdeles bodde hos mamma og pappa...Anonymous poster hash: fed37...dc0 Hvis dama har det mer rotete hjemme en slik hun ønsker å presentere sitt hjem for en kavaler, så er også den muligheten hjemme hos deg noe som øker sjanse. Dere har jo i hovedsak tre sjanser. Hos henne, hos deg, eller ett annet sted (skogen, hotell,....). Jo flere sjanser, dess bedre.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #96 Skrevet 10. november 2013 Hvorfor prøver du bare på byen? Du har baller hvis du tør å prøve deg i dagligdagse situasjoner. En kjekk fyr blunka til meg(kan hende han hadde rusk i øyet) men trikken min kom,skulle jeg ikke tatt den ville jeg ha smilt tilbake,begynn i det små som amil og blunking. Det er sikkert lurt men det tør jeg bare ikke. Jeg må være litt brisen for i det hele tatt kunne snakke til jenter. Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest JakeGreen Skrevet 10. november 2013 #97 Skrevet 10. november 2013 Den delen der er jeg ikke helt enig i. Det kommer bare veldig an på hva slags kurs du melder deg på egentlig. Han Fredrik Worren er forøvrig veldig koselig, var på et nach med han engang, og han kan man faktisk lære noe av 2:20 og utover. http://www.youtube.com/watch?v=UDAbSFjnwD8
Jolene Skrevet 10. november 2013 #98 Skrevet 10. november 2013 Har du null behov for kosing som single? Jeg synes det er en del kalde norske jenter der ute. Det forrige ONSet jeg hadde var jeg egentlig ikke så gira på sex, men tok henne egentlig med hjem for å kose med henne ved siden av sexen. Da hun hadde fått sitt stakk hun. Jeg aksepterer at det finnes sånne mennesker, men jeg skjønner det ikke. Det er jo så koselig? Kosing er jeg ikke noen fan av generelt, og det er noe jeg ser på som noe en gjør i forhold. Sex er sex, ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #99 Skrevet 10. november 2013 Ok, var litt frekk nå, dere ser bra ut, gutter! Anonymous poster hash: e1fb5...112 Løgner. Anonymous poster hash: e0108...f4b
Jolene Skrevet 11. november 2013 #100 Skrevet 11. november 2013 2:20 og utover. http://www.youtube.com/watch?v=UDAbSFjnwD8 Joa, men er ikke enig i det. Sverre Goldheim er jo ikke akkurat noen å lære av heller da, såeh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå