Gjest JakeGreen Skrevet 3. november 2013 #61 Skrevet 3. november 2013 Neida. Om du i det hele tatt snakket med et par stykker har du gjort mer enn hva mange menn gjør i løpet av et år. Hvordan startet du samtalen? Hva snakket dere om? Nøyaktig hvordan gikk det til helvete? Har du alltid draget?Anonymous poster hash: fed37...dc0 På ingen måte. Det er nok en stund til jeg er på Pene Sko sitt nivå, er jeg redd, men jeg greier meg rimelig bra. Jeg har imidlertid merket at draget mitt er større på enkelte plasser enn andre. Det er særlig en plass hvor jeg av en eller annen grunn aldri har draget. Det vil si, jeg har hatt noen gode samtaler, kysset litt og fått noen telefonnummer, men har aldri gjort noe mer enn det på den plassen. Andre plasser får jeg som regel mye bedre respons. Men det viktigste for min del er at jeg nå er på et nivå hvor jeg er stort sett immun mot en kvinnes reaksjon eller eventuell avvisning av meg om det skulle skje. I hvert fall en fremmed kvinne som jeg ikke en gang vet hva heter. Og jeg graderer heller ikke en kveld ute på byen etter hva slags reaksjoner jeg får fra kvinner og om jeg møtte noen eller ikke. Jeg er så trygg på meg selv at jeg opplever det nesten som komisk å bli avvist. Dessuten går jeg som regel ikke ut kun med det formål å møte noen. Dette er en stor kontrast til når jeg var yngre og tok en kvinnes avvisning personlig og så på en kveld ute på byen som mislykket om jeg ikke hadde draget. Og det var ganske mange 'mislykkede' kvelder for å si det sånn. Med andre ord lot jeg kvinner og omgivelsene mine påvirke selvtilliten min, istedenfor at jeg hentet den fra innsiden. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #62 Skrevet 3. november 2013 Neida. Om du i det hele tatt snakket med et par stykker har du gjort mer enn hva mange menn gjør i løpet av et år. Hvordan startet du samtalen? Hva snakket dere om? Nøyaktig hvordan gikk det til helvete? På ingen måte. Det er nok en stund til jeg er på Pene Sko sitt nivå, er jeg redd, men jeg greier meg rimelig bra. Jeg har imidlertid merket at draget mitt er større på enkelte plasser enn andre. Det er særlig en plass hvor jeg av en eller annen grunn aldri har draget. Det vil si, jeg har hatt noen gode samtaler, kysset litt og fått noen telefonnummer, men har aldri gjort noe mer enn det på den plassen. Andre plasser får jeg som regel mye bedre respons. Men det viktigste for min del er at jeg nå er på et nivå hvor jeg er stort sett immun mot en kvinnes reaksjon eller eventuell avvisning av meg om det skulle skje. I hvert fall en fremmed kvinne som jeg ikke en gang vet hva heter. Og jeg graderer heller ikke en kveld ute på byen etter hva slags reaksjoner jeg får fra kvinner og om jeg møtte noen eller ikke. Jeg er så trygg på meg selv at jeg opplever det nesten som komisk å bli avvist. Dessuten går jeg som regel ikke ut kun med det formål å møte noen. Dette er en stor kontrast til når jeg var yngre og tok en kvinnes avvisning personlig og så på en kveld ute på byen som mislykket om jeg ikke hadde draget. Og det var ganske mange 'mislykkede' kvelder for å si det sånn. Med andre ord lot jeg kvinner og omgivelsene mine påvirke selvtilliten min, istedenfor at jeg hentet den fra innsiden. Ok. Jeg startet ikke samtalene, jentene gjorde det. Ved å si hei. Snakket litt om alt mulig, stedet, hva vi drev med etc. Gikk egentlig ganske ok til et visst punkt. Men jeg klarte ikke å begynne å ta på dem (ikke samtidig altså, snakket først med den ene så litt senere med hun andre). Og så gikk de bare. Hmm nå begynner jeg å lure på hvilke steder det er snakk om. Hint? Og i tillegg sier du at du ikke har draget et sted men du fikk kysset litt etc? Er ikke det å ha draget? Du har nok mye mer selvtillit enn det jeg har. Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest JakeGreen Skrevet 3. november 2013 #63 Skrevet 3. november 2013 Så noen jenter tok kontakt med deg, begynte å snakke med deg og du kaller det at ting gikk til helvete? At jenter tar kontakt selv er faktisk ikke noe alle gutter opplever. Jeg tror du undervurderer deg selv mer enn du har godt av og synes det høres ut som en vellykket kveld. Neste gang prøver du å gå enda litt lenger og eventuelt går bort igjen til de og prøver igjen. Sannsynligvis ser du de ikke igjen, så du har ingenting å tape på å gå bort igjen og prøve. Av og til går jenter videre uten at det betyr noe annet enn at de ønsker å bevege på seg. Det kan fortsatt være interesse der, så det er ingen grunn til å ikke ta kontakt igjen. Av og til kan en av de være interessert, mens venninnen vil videre. Kanskje er hun interessert, men føler at du tar for lite initiativ eller at hun selv er sjenert og er flau. Kanskje tester hun deg. Har hendt meg tusen ganger. Om ting virkelig går rett vest, kan du til og med spørre direkte: "Jeg er nysgjerrig. Hva var grunnen til at du ikke ville snakke med meg lenger?" Vedrørende det å ta på jenter, så er det ikke et poeng i seg selv å ta på jenter. Poenget er å være en person som er komfortabel med å ta på jenter (og folk generelt). Det betyr ikke at du trenger om å gjøre det hele tiden eller gjøre det i det hele tatt i begynnelsen av samtalen. Av og til kan det være mer riktig å trekke seg tilbake og la hun ta på deg. Men ettersom du ikke er helt komfortabel med det, har du godt av å eksperimentere litt og prøve ulike ting. Gjerne risikable ting som å legge hånden din på låret hennes eller ta hånden hennes samtidig som du ser henne i øynene og smiler, gjerne samtidig som dere snakker om noe "kjedelig" eller i et stille øyeblikk. Vær diskret og gjør det slik at ingen legger merke til det. La det være deres hemmelighet. Det setter hun pris på. Om det er en god samtale slik som du beskriver, men du føler det mangler litt gnist, så kan du bare spørre direkte, enten høyt eller hviske i øret hennes: "Har du lyst å bli med hjem til meg og ha sex?" Det er sjeldent jeg gjør det slik selv, men gjør det som en øvelse og utvid grensene dine litt. Og husk, om hun ler, flirer og sier nei, men fortsatt er der og ikke går noen vei, så er hun som regel interessert. Samme om du prøver å kysse henne og hun trekker seg vekk, men ler og synes du er morsom. Prøv igjen om 10 minutt og hun trekker seg ikke vekk igjen. Jeg merker at jeg kunne skrevet ganske mye om dette her, men jeg tror det er lite fruktbart. Egentlig vet du alt du trenger om å vite, du trenger bare å eksperimentere og finne din stil, samtidig som du utvikler troen på deg selv. Om du legger til grunn at kvinnene som er der ute har lyst på det samme som deg, så trenger du ikke om å gjøre så mye annet enn å møte opp, snakke med de, se om dere er en god match og deretter lede henne hjem til soverommet ditt til glede for dere begge. Mest for henne selvsagt. Det er jo tross alt hun som har et organ som kun har seksuell nytelse som formål. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #64 Skrevet 3. november 2013 Så noen jenter tok kontakt med deg, begynte å snakke med deg og du kaller det at ting gikk til helvete? At jenter tar kontakt selv er faktisk ikke noe alle gutter opplever. Jeg tror du undervurderer deg selv mer enn du har godt av og synes det høres ut som en vellykket kveld. Neste gang prøver du å gå enda litt lenger og eventuelt går bort igjen til de og prøver igjen. Sannsynligvis ser du de ikke igjen, så du har ingenting å tape på å gå bort igjen og prøve. Av og til går jenter videre uten at det betyr noe annet enn at de ønsker å bevege på seg. Det kan fortsatt være interesse der, så det er ingen grunn til å ikke ta kontakt igjen. Av og til kan en av de være interessert, mens venninnen vil videre. Kanskje er hun interessert, men føler at du tar for lite initiativ eller at hun selv er sjenert og er flau. Kanskje tester hun deg. Har hendt meg tusen ganger. Om ting virkelig går rett vest, kan du til og med spørre direkte: "Jeg er nysgjerrig. Hva var grunnen til at du ikke ville snakke med meg lenger?" Vedrørende det å ta på jenter, så er det ikke et poeng i seg selv å ta på jenter. Poenget er å være en person som er komfortabel med å ta på jenter (og folk generelt). Det betyr ikke at du trenger om å gjøre det hele tiden eller gjøre det i det hele tatt i begynnelsen av samtalen. Av og til kan det være mer riktig å trekke seg tilbake og la hun ta på deg. Men ettersom du ikke er helt komfortabel med det, har du godt av å eksperimentere litt og prøve ulike ting. Gjerne risikable ting som å legge hånden din på låret hennes eller ta hånden hennes samtidig som du ser henne i øynene og smiler, gjerne samtidig som dere snakker om noe "kjedelig" eller i et stille øyeblikk. Vær diskret og gjør det slik at ingen legger merke til det. La det være deres hemmelighet. Det setter hun pris på. Om det er en god samtale slik som du beskriver, men du føler det mangler litt gnist, så kan du bare spørre direkte, enten høyt eller hviske i øret hennes: "Har du lyst å bli med hjem til meg og ha sex?" Det er sjeldent jeg gjør det slik selv, men gjør det som en øvelse og utvid grensene dine litt. Og husk, om hun ler, flirer og sier nei, men fortsatt er der og ikke går noen vei, så er hun som regel interessert. Samme om du prøver å kysse henne og hun trekker seg vekk, men ler og synes du er morsom. Prøv igjen om 10 minutt og hun trekker seg ikke vekk igjen. Jeg merker at jeg kunne skrevet ganske mye om dette her, men jeg tror det er lite fruktbart. Egentlig vet du alt du trenger om å vite, du trenger bare å eksperimentere og finne din stil, samtidig som du utvikler troen på deg selv. Om du legger til grunn at kvinnene som er der ute har lyst på det samme som deg, så trenger du ikke om å gjøre så mye annet enn å møte opp, snakke med de, se om dere er en god match og deretter lede henne hjem til soverommet ditt til glede for dere begge. Mest for henne selvsagt. Det er jo tross alt hun som har et organ som kun har seksuell nytelse som formål. You are the man! Nå ble jeg veldig motivert og ser allerede frem til neste helg! Frem til det skal jeg pugge alle dine innspill. Utenat. Du som kan dette- har du noen gode tips angående utesteder? Må jo være steder hvor ting går lettere generelt?Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #65 Skrevet 3. november 2013 Hadde ONS en gang. Helt forferdelig. Venninna mi og jeg var egentlig på vei hjem da vi så to gutter gående foran oss. Vi bestemte oss for å være litt sprøe og løpe til de, for så å se om de hadde lyst til å ta med oss på nash. Og det lykkes vi med. Guttene viste seg å være hyggelige og ivrige på å ta oss med hjem til en venn der det var nashcpiel. Der flørtet vi og fortsatte drikkingen før de ble med oss inn i taxien og hjem til min leilighet. Venninna mi og han ene fyren havnet i sofaen min mens jeg og han andre i senga mi. Hadde sex på hver vår kant. Sexen var ikke noe å skryte av. Ikke var penisen eller selve gutten så mye å skryte av heller. Etter en eller to timer med svett, dårlig sex, ville jeg bare SOVE. Men han ble aldri ferdig. På morgenen ville han ha en kjapp runde og da kom han etter to sekunder liksom! Haha. Men uheldigvis sprakk hele kondomen og han måtte komme tilbake senere på dagen med angrepille. Og takk gud for at han gjorde det, jeg tvilte på om han engang ville komme tilbake. Men det gjorde han, så hyggelig er han. Men har ikke sett han siden og det er vel sånn ONS er. Har også hatt tilfeldig sex med en kompis, men jeg ser ikke på det som ONS. Om jeg kommer til å gjøre det igjen? Det vet jeg ikke. Kommer ihvertfall til å være litt mer "kresen" denne gangen, på hvem fyren er og sånt. Anonymous poster hash: 55523...a91
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #66 Skrevet 3. november 2013 Så noen jenter tok kontakt med deg, begynte å snakke med deg og du kaller det at ting gikk til helvete? At jenter tar kontakt selv er faktisk ikke noe alle gutter opplever. Jeg tror du undervurderer deg selv mer enn du har godt av og synes det høres ut som en vellykket kveld. Neste gang prøver du å gå enda litt lenger og eventuelt går bort igjen til de og prøver igjen. Sannsynligvis ser du de ikke igjen, så du har ingenting å tape på å gå bort igjen og prøve. Av og til går jenter videre uten at det betyr noe annet enn at de ønsker å bevege på seg. Det kan fortsatt være interesse der, så det er ingen grunn til å ikke ta kontakt igjen. Av og til kan en av de være interessert, mens venninnen vil videre. Kanskje er hun interessert, men føler at du tar for lite initiativ eller at hun selv er sjenert og er flau. Kanskje tester hun deg. Har hendt meg tusen ganger. Om ting virkelig går rett vest, kan du til og med spørre direkte: "Jeg er nysgjerrig. Hva var grunnen til at du ikke ville snakke med meg lenger?" Vedrørende det å ta på jenter, så er det ikke et poeng i seg selv å ta på jenter. Poenget er å være en person som er komfortabel med å ta på jenter (og folk generelt). Det betyr ikke at du trenger om å gjøre det hele tiden eller gjøre det i det hele tatt i begynnelsen av samtalen. Av og til kan det være mer riktig å trekke seg tilbake og la hun ta på deg. Men ettersom du ikke er helt komfortabel med det, har du godt av å eksperimentere litt og prøve ulike ting. Gjerne risikable ting som å legge hånden din på låret hennes eller ta hånden hennes samtidig som du ser henne i øynene og smiler, gjerne samtidig som dere snakker om noe "kjedelig" eller i et stille øyeblikk. Vær diskret og gjør det slik at ingen legger merke til det. La det være deres hemmelighet. Det setter hun pris på. Om det er en god samtale slik som du beskriver, men du føler det mangler litt gnist, så kan du bare spørre direkte, enten høyt eller hviske i øret hennes: "Har du lyst å bli med hjem til meg og ha sex?" Det er sjeldent jeg gjør det slik selv, men gjør det som en øvelse og utvid grensene dine litt. Og husk, om hun ler, flirer og sier nei, men fortsatt er der og ikke går noen vei, så er hun som regel interessert. Samme om du prøver å kysse henne og hun trekker seg vekk, men ler og synes du er morsom. Prøv igjen om 10 minutt og hun trekker seg ikke vekk igjen. Jeg merker at jeg kunne skrevet ganske mye om dette her, men jeg tror det er lite fruktbart. Egentlig vet du alt du trenger om å vite, du trenger bare å eksperimentere og finne din stil, samtidig som du utvikler troen på deg selv. Om du legger til grunn at kvinnene som er der ute har lyst på det samme som deg, så trenger du ikke om å gjøre så mye annet enn å møte opp, snakke med de, se om dere er en god match og deretter lede henne hjem til soverommet ditt til glede for dere begge. Mest for henne selvsagt. Det er jo tross alt hun som har et organ som kun har seksuell nytelse som formål. Du kan sakene dine, mann! Hvem er du a? Anonymous poster hash: 55523...a91
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #67 Skrevet 3. november 2013 Du kan sakene dine, mann! Hvem er du a? Anonymous poster hash: 55523...a91 Høres ut som han har gått på sjekkekurs ... Anonymous poster hash: 35438...df6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #68 Skrevet 3. november 2013 Du kan sakene dine, mann! Hvem er du a? Anonymous poster hash: 55523...a91 En taper Anonymous poster hash: e0108...f4b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #69 Skrevet 4. november 2013 En taper Anonymous poster hash: e0108...f4b Skulle ønske jeg hadde like mye skills som denne "taperen".Anonymous poster hash: fed37...dc0 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #70 Skrevet 4. november 2013 Må man være veldig full for å ha ONS?Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest JakeGreen Skrevet 5. november 2013 #71 Skrevet 5. november 2013 Må jo være steder hvor ting går lettere generelt?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Hvor bor du? Anbefaler deg å prøve ut ulike plasser og finne noe du liker. Selv er jeg ikke glad i å danse, i hvert fall ikke på diskotek, så jeg unngår slike plasser så sant det ikke er flere avdelinger og da helst rolige avdelinger. Jeg liker best barer hvor folk er åpne for å snakke og hvor det er lett å mingle, ikke typiske danseplasser hvor ADD-jenter plutselig kaster alt de har i hendene og løper med hyl mot dansegulvet fordi nyeste Rihanna eller hva faen kom på. Den type jente er ikke min preferanse uansett, selv om de ofte kan være pene å se på. Høres ut som han har gått på sjekkekurs ... Anonymous poster hash: 35438...df6 Så de to på TV en gang og ble direkte pinlig berørt. Husker også at Sverre Goldenheim på DB-serien "Jomfru i Nød" kommenterte at han lurte på hvorfor de to lærte vekk sjekking når de aldri fikk seg noe selv. Han møtte angivelig på de to ofte ute på byen, men så de aldri sammen med damer. Basert på min begrensende kunnskap om PUAs, så er det jeg har skrevet her i rak motsetning av det meste som blir lært vekk innen den bransjen. Selv om jeg har ligget med noen pene kvinner i mitt liv, regner jeg meg uansett ganske mislykket med kvinner, skjønt jeg tviler på noen kan si at jeg har sagt noe direkte feil eller gitt dårlige råd i denne tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #72 Skrevet 5. november 2013 Dette er en stor kontrast til når jeg var yngre og tok en kvinnes avvisning personlig og så på en kveld ute på byen som mislykket om jeg ikke hadde draget. Og det var ganske mange 'mislykkede' kvelder for å si det sånn. Med andre ord lot jeg kvinner og omgivelsene mine påvirke selvtilliten min, istedenfor at jeg hentet den fra innsiden. Hei Hvordan klarer du å la være å ta en avvisning personlig? Nå er jeg dame, vi er kanskje ulikt skrudd sammen, men jeg ble altså så deppa og lei meg over å bli avvist av en fyr jeg var itneressert i at jeg ble deppa. Jeg mista trua på meg selv og begynte å sjekke priser for plastisk kirugi fordi jeg trodde jeg måtte være så stygg. Heldigvis har det gått over nå og jeg begynner å like meg selv og selvbildet mitt. Så, hvordan går du det? Har du noen knep? Jeg vet ikke om jeg tør vise interesse til en mann igjen fordi jeg er redd jeg bare går meg på en ny smell.. Anonymous poster hash: 8106f...137
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #73 Skrevet 5. november 2013 Hvor bor du? Anbefaler deg å prøve ut ulike plasser og finne noe du liker. Selv er jeg ikke glad i å danse, i hvert fall ikke på diskotek, så jeg unngår slike plasser så sant det ikke er flere avdelinger og da helst rolige avdelinger. Jeg liker best barer hvor folk er åpne for å snakke og hvor det er lett å mingle, ikke typiske danseplasser hvor ADD-jenter plutselig kaster alt de har i hendene og løper med hyl mot dansegulvet fordi nyeste Rihanna eller hva faen kom på. Den type jente er ikke min preferanse uansett, selv om de ofte kan være pene å se på. Så de to på TV en gang og ble direkte pinlig berørt. Husker også at Sverre Goldenheim på DB-serien "Jomfru i Nød" kommenterte at han lurte på hvorfor de to lærte vekk sjekking når de aldri fikk seg noe selv. Han møtte angivelig på de to ofte ute på byen, men så de aldri sammen med damer. Basert på min begrensende kunnskap om PUAs, så er det jeg har skrevet her i rak motsetning av det meste som blir lært vekk innen den bransjen. Selv om jeg har ligget med noen pene kvinner i mitt liv, regner jeg meg uansett ganske mislykket med kvinner, skjønt jeg tviler på noen kan si at jeg har sagt noe direkte feil eller gitt dårlige råd i denne tråden. Jeg bor i Oslo, ganske sentralt, og er heller ikke av den dansende typen. Hva er ADD- jenter? Hvordan kan du si at du er mislykket med kvinner? Hallo! =) forresten, kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest JakeGreen Skrevet 5. november 2013 #74 Skrevet 5. november 2013 (endret) Så, hvordan gjør du det? Har du noen knep? Jeg vet ikke om jeg tør vise interesse til en mann igjen fordi jeg er redd jeg bare går meg på en ny smell.. Anonymous poster hash: 8106f...137 Det er ikke lett sånn uten videre, men i all enkelhet handler det om å ha god selvtillit som er forankret i din egen oppfatning av deg selv og hvordan du ser deg selv, ikke hva alle andre mener og sier om deg. Det virker som om du knytter mye av selvbildet og selvtilliten din opp mot utseendet ditt? En god start vil være å fokusere mindre på utseendet ditt og se litt mer på andre kvaliteter du har og hvordan du er som person. Du er langt mer enn bare utseendet ditt, ikke sant? Ellers har jeg sikkert blitt avvist av tusenvis av kvinner, så det hjelper også. Bare ikke ta deg selv eller livet så forpult alvorlig. Om noen år ligger du under torven uansett. Du dør ikke om en fyr ikke liker deg og sannheten er jo at du er ikke typen til alle menn i denne verden selv om du er en hot høns, på samme måte som det er mange typer menn du ikke liker, selv om det ikke er noe galt med de. His loss? Eller? Capiche? Jeg bor i Oslo, ganske sentralt, og er heller ikke av den dansende typen. Hva er ADD- jenter? Hvordan kan du si at du er mislykket med kvinner? Hallo! =) forresten, kan jeg spørre hvor gammel du er?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Du kan prøve Internasjonalen på Youngstorget. ADD = attention deficit disorder. Særlig vanlig hos unge og fulle jenter på utesteder med mye stimulans. Ja, du kan spørre om det om du vil. Endret 5. november 2013 av JakeGreen
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #75 Skrevet 7. november 2013 Så hvor gammel er du? Anonymous poster hash: fed37...dc0
Fuglen Skrevet 7. november 2013 #77 Skrevet 7. november 2013 Om ting virkelig går rett vest, kan du til og med spørre direkte: "Jeg er nysgjerrig. Hva var grunnen til at du ikke ville snakke med meg lenger?" Dette hadde sjarmert meg, jeg elsker når gutter tør å være litt direkte og frempå. Men samtidig ikke masete. Mitt beste råd er å være deg selv, ikke prøv så hardt. Det merkes veldig lett, og for meg er det veldig turn-off. Jeg har selv hatt ganske mange ONS, og de fleste har vel skjedd etter å ha danset litt med gutten. Det kan begynne uskyldig, så kan man la det bli mer og mer dirty dancing, noe som forresten er utrolig gøy! Etter hvert, hvis man har kjemien, kan man begynne å kysse og så har jeg bare pleid å dra han med meg ut og hjem. Du kan jo dra på steder i Oslo som ikke er typisk danse-steder med trance-musikk, men heller steder som er kule, og med mulighet for å danse. For eksempel 2. etasje i Internasjonalen, Kulturhuset som er rett ved siden av, eller Blå på Løkka. Jeg må vel også nevne at jeg aldri har hatt en ONS uten alkohol innabords, selv om det ikke hadde vært utenkelig.
Gjest JakeGreen Skrevet 8. november 2013 #78 Skrevet 8. november 2013 Jeg har selv hatt ganske mange ONS, og de fleste har vel skjedd etter å ha danset litt med gutten. Jeg tror dansegulvet kan være en gullgruve for de som liker det, men personlig er jeg ikke særlig komfortabel på et dansegulv, så derfor nevnte jeg det ikke da jeg selv ikke har noen erfaringer med det. Ser du også liker deg på Internasjonalen? Har vært innom Kulturhuset også en gang. Hadde draget der faktisk. Blå har jeg faktisk aldri vært på.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #79 Skrevet 9. november 2013 TS igjen. Ny lørdag, nye muligheter. Er spent på i kveld!Anonymous poster hash: fed37...dc0 1
Gjest JakeGreen Skrevet 9. november 2013 #80 Skrevet 9. november 2013 TS igjen. Ny lørdag, nye muligheter. Er spent på i kveld!Anonymous poster hash: fed37...dc0 Det er hverdagssjekking som er tingen nå om dagen. ONS er litt 2012.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå