AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #141 Skrevet 8. desember 2013 Jeg snakket med en DRITFIN jente i går. Jeg hadde vært ute med noen kamerater siden klokken fire på dagen og var egentlig supersliten og nesten edru når vi endelig kom oss ut på markedet. Ikke på noen måte i humør til å snakke med fremmede jenter og kjente meg veldig innesluttet, så jeg forsøkte i det minste å få en kamerat av meg som hadde snakket om sjekking hele uken i gang. Han hadde imidlertid alle slags merkelige unnskyldninger og var mer opptatt av shots og neste øl. Plutselig så jeg en skjønnhet som sto i en større gruppe, men litt i ytterkant av gruppen slik at hun var tilgjengelig (kanskje hun har lest rådene mine her). Jeg foreslo at han skulle gå bort og snakke med henne, men unnskyldningen var at hun så reservert ut. Ok, hun så kanskje reservert ut, men hun så i hvert fall vennlig og hyggelig ut. Nevnte jeg at hun var dritfin? I det øyeblikket kjente jeg selv at det var tungt å skulle ta kontakt, av de grunnene jeg alt har nevnt. Jeg hadde egentlig ikke lyst. Men, faktum er at jeg synes hun var utrolig attraktiv og var en jente jeg virkelig kunne tenke meg å hilse på og kanskje bli bedre kjent med. Fuck it, tenkte jeg. Hun skal heller få avvise meg enn at jeg gjør det selv uten å en gang gjøre noe. Så sa jeg til kameraten min at da går jeg bort og snakker med henne, skyvde forsiktig bort en mann som sto fremfor henne og sa "Hei!" og gav henne et smil. Jeg spurte jeg hva hun het. Hun spurte hva jeg het. Jeg lurte på om hun var lokal og hva hun gjorde i byen. Hun lurte på hvor jeg var fra. Jeg ba henne om å gjette. Hun gjettet feil. Hun lurte på hva jeg drev med. Det var ikke min glatteste dag, men plutselig hadde vi en samtale i gang som fungerte greit og hun viste interesse ved å aktivt være med i samtalen. Etter hvert hilste jeg på resten av venninnene hennes og etter noen minutter hadde kameratene mine mannet seg opp også og ville være med i gjengen. Hun hadde nettopp gjort det slutt med en kjæreste gjennom lang tid, men hun hadde lyst til at vi skulle holde kontakten, så vi utvekslet kontaktinformasjon før jeg gav henne en klem og tok relativt tidlig kveld. Håper å få møte henne igjen i løpet av dagen eller senere i uken. Kryssing? Det har jeg aldri forsøkt med jenter. I hvert fall ikke på selve utestedet. Trodde slike ting ikke var noe for deg? Skulle stå kyssing! Dumme autocorrect Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #142 Skrevet 15. desember 2013 Enda en kveld ute i går, fortsatt ingen ONS. 2014 blir nok året :-)Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #143 Skrevet 15. desember 2013 Langt å gå, fitte å få Anonymous poster hash: 531af...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå