AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #101 Skrevet 11. november 2013 JakeGreen er hot da, så bilde på snikk snakk delen;). Han hadde fått omtrent alle jenter til senga, det samme gjelder waco(om han bare ikke begynner å diskutere)...kjekkaser! Jakegreen og waco er to hotties! Hvor er disse bildene? Link? ;) Anonymous poster hash: 05738...9c9
Gjest Lincoln Skrevet 11. november 2013 #102 Skrevet 11. november 2013 Nope,han var en kamerat av en eks av meg. koselig kar Vel, at man er koselig betyr ikke at man drar damer. I mange tilfeller er det tvert i mot. 1
Jolene Skrevet 11. november 2013 #103 Skrevet 11. november 2013 Vel, at man er koselig betyr ikke at man drar damer. I mange tilfeller er det tvert i mot. Vel, jeg har sett han i aksjon. Morsomt! 1
Alina X Skrevet 11. november 2013 #104 Skrevet 11. november 2013 Vel, at man er koselig betyr ikke at man drar damer. I mange tilfeller er det tvert i mot. Ikke misforstå damer med usikre dramaqueens da;) Jauda,badboys er exciting i begynnelsen, men etterhvert er det nettopp trygghet,kos og stabilitet som gjelder. Ikke å være med en fyr som drar ut hver helg og sjekker opp vennina di. 1
Alina X Skrevet 11. november 2013 #105 Skrevet 11. november 2013 Hvor er disse bildene? Link? ;) Anonymous poster hash: 05738...9c9 Vet ikke om de er fjernet,men de lå på den "vis bilde av deg selv og fisk etter komplimenter"tråden på snikk snakk. Waco er som en sexy hunk med sjokoladebrune øyne og ravnsvart hår. Ser ut som om han er filippinsk eller noe(og du vet hva de sier om menn fra asia og deres peniser høhøhø).... Jakegreen er sånn random norsk med brunt hår og gnistrende øyne i et vakkert ansikt. Han er jo som mange andre norske menn,det er bare det at norske menn ikke klarer å innse at de faktisk er jævla sexy.
Fuglen Skrevet 11. november 2013 #106 Skrevet 11. november 2013 Jeg tror dansegulvet kan være en gullgruve for de som liker det, men personlig er jeg ikke særlig komfortabel på et dansegulv, så derfor nevnte jeg det ikke da jeg selv ikke har noen erfaringer med det. Ser du også liker deg på Internasjonalen? Har vært innom Kulturhuset også en gang. Hadde draget der faktisk. Blå har jeg faktisk aldri vært på. Er ikke akkurat noen dreven danser jeg heller, men kan likevel slippe meg løs på dansegulvet og ha det gøy. Bare å følge musikken Internasjonalen er gøy. Elsker musikken på Kulturhuset! Er en stund siden sist jeg var på Blå, men pleide å dra på konsert der. Alltid god stemning!
Gjest JakeGreen Skrevet 11. november 2013 #107 Skrevet 11. november 2013 (endret) Joa, men er ikke enig i det. Sverre Goldheim er jo ikke akkurat noen å lære av heller da, såeh Du vet sikkert bedre enn meg om du kjenner han personlig, jeg har bare et veldig dårlig inntrykk av denne industrien på generelt grunnlag. Det er mye svindel og bedrag og mange av disse personene er direkte merkelige. JakeGreen er sånn random norsk med brunt hår og gnistrende øyne i et vakkert ansikt. Han er jo som mange andre norske menn,det er bare det at norske menn ikke klarer å innse at de faktisk er jævla sexy. Takk, tror jeg? Har alltid sett på selve utseendet mitt som middelmådig, selv om jeg alltid har likt å tro at jeg kan være djevelsk sjarmerende på en god dag. I hvert fall skader det ikke å tro det. Er ikke akkurat noen dreven danser jeg heller, men kan likevel slippe meg løs på dansegulvet og ha det gøy. Bare å følge musikken Internasjonalen er gøy. Elsker musikken på Kulturhuset! Er en stund siden sist jeg var på Blå, men pleide å dra på konsert der. Alltid god stemning! Møtes på Internasjonalen lørdag? Endret 11. november 2013 av JakeGreen
Jolene Skrevet 11. november 2013 #108 Skrevet 11. november 2013 Du vet sikkert bedre enn meg om du kjenner han personlig, jeg har bare et veldig dårlig inntrykk av denne industrien på generelt grunnlag. Det er mye svindel og bedrag og mange av disse personene er direkte merkelige. Det er jeg helt enig med deg i! Mange svindlere i den bransjen der, vet kun om noen få som faktisk er verdt pengene sine. Sverre Goldheim er DEFINITIVT ikke en av dem. Mye av de såkalte "sjekke-skolene" handler faktisk mer om å bygge selvtillitt enn det det handler om sjekking. Selvtillitt er gull verdt for å være attraktiv
Version 2.0 Skrevet 11. november 2013 #109 Skrevet 11. november 2013 Jeg har en del ONS som singel, men jeg forlater aldri uteplassen sammen med noen. Jeg må jo ha det gøy mens jeg kan og forlater ikke moroa for å avslutte kvelden med sex. Det tar jeg etter at uteplassene er stengt og nattmaten er inntatt
Version 2.0 Skrevet 11. november 2013 #110 Skrevet 11. november 2013 .. Men det har hendt at jeg har forlatt uteplasser for å ha sex, dra hjem til han eller til meg. Da er han veldig bra!
Fuglen Skrevet 11. november 2013 #111 Skrevet 11. november 2013 Møtes på Internasjonalen lørdag? Hehe, du får se etter meg på dansegulvet
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #112 Skrevet 12. november 2013 Jeg lurer på en ting. Eller to. Hvis man blir med en mann hjem og han sier at vi kan gjøre det neste gang mener han det? Vil han ha sex flere ganger eller er det noe menn bare sier? Dere som er menn og er aktive i denne tråden, ville dere takket ja til flere runder senere hvis sexen var sendes? Anonymous poster hash: 829b2...91c
Gjest Nordavind Skrevet 15. november 2013 #113 Skrevet 15. november 2013 Ut i kveld og rocke dansegulvet!
Gjest Lincoln Skrevet 16. november 2013 #115 Skrevet 16. november 2013 Jeg lurer på en ting. Eller to. Hvis man blir med en mann hjem og han sier at vi kan gjøre det neste gang mener han det? Vil han ha sex flere ganger eller er det noe menn bare sier? Dere som er menn og er aktive i denne tråden, ville dere takket ja til flere runder senere hvis sexen var sendes?Anonymous poster hash: 829b2...91c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #116 Skrevet 16. november 2013 Det er vanlig, men det er ofte de samme jentene som har ons. De fleste jenter har 1-2 ons og finner ut at det ikke er noe for de, så har du de jentene som har masse ons og som er ganske lett å få til sengs. Jeg er i første gruppen. Synes bare det var tomt og kjedelig å tenke at det bare var "for å ha sex med hverandre". Vil ha mer. Vi som ikke liker ONS er i nødvendigvis i mot ONS og hvis jeg hadde fått noe positivt ut av det, hadde jeg gjort det selv. Men er så forbanna kjipt å tenke at de ikke er interessert i deg og omvendt. Er helt tomt for meg. Men det som jeg kan kose meg med, i og med at det viste seg at jeg ikke var ONS-typen, var at begge to som jeg prøvde dette med, kontaktet meg etterpå slik at det ble dates etterpå, og en litt større opplevelse Da føles det litt bedre Anonymous poster hash: 8777d...f29
oeas Skrevet 16. november 2013 #117 Skrevet 16. november 2013 Det finnes dem som ligger med hvem som helst og er stolte av det. Og så finnes det dem som er noe mer selektive. Selv er jeg blant de siste, og mener at sex er noe alt for bra til å bli "cheapened" med noen man ikke er i et seriøst og langsiktig forhold med. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #118 Skrevet 17. november 2013 TS her. Enda en ONSfri helg men det er egentlig like greit. Etter å ha tenkt såpass mye på det i det siste så begynner jeg faktisk å miste interessen for ons, og tanken er plutselig ikke så spennende lenger. Det var gøy å være ute i går likevel, treffe noen kule folk. Andre som var ute i går? Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #119 Skrevet 18. november 2013 Det finnes dem som ligger med hvem som helst og er stolte av det. Og så finnes det dem som er noe mer selektive. Selv er jeg blant de siste, og mener at sex er noe alt for bra til å bli "cheapened" med noen man ikke er i et seriøst og langsiktig forhold med. Vel.. Ville du ha medalje? Anonymous poster hash: 06d0f...9b4
Gjest JakeGreen Skrevet 19. november 2013 #120 Skrevet 19. november 2013 (endret) TS her. Enda en ONSfri helg men det er egentlig like greit. Etter å ha tenkt såpass mye på det i det siste så begynner jeg faktisk å miste interessen for ons, og tanken er plutselig ikke så spennende lenger. Det var gøy å være ute i går likevel, treffe noen kule folk. Andre som var ute i går?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Hey bro. Gir du opp så fort? Mann eller mus? Sjekk om ballene dine er der? Å ikke være så fokusert på ONS er dog en god ide. Faktisk anbefaler jeg deg å fjerne hele ordet fra vokabularet ditt! Jeg har aldri tenkt at jeg skal ha en ONS eller at jeg har hatt en ONS. Jeg har aldri brukt det ordet. Men det har hendt at jeg har hatt sex med jenter første kvelden jeg møter de. En hel del ganger når jeg tenker meg om. Men hva faen er en ONS liksom? Det hele er en veldig begrensende måte å tenke på etter min mening. Hvorfor kan ikke to mennesker møtes i natten og ha en fin opplevelse sammen uten at det skal settes en merkelapp på det? Og hva faen er galt med å sex første kvelden om kjemien er bra? Og hvorfor skulle det sette en stopper for at ting ikke skal kunne utvikle seg videre? "Nei, det var bare en ONS, så det blir ikke noe mer." Nei, nei, nei. Ikke tenk på den måten. Vær så snill. Og ikke ligg med kvinner du ikke kunne tenke deg å ligge med igjen. Det samme gjelder dere kvinner som leser her. Uansett, prinsippene jeg har fortalt her i tråden er nyttige enten du møter jenter på kveld eller dagtid. En av tingene jeg brukte lang tid på å innse var at kvinner faktisk er interessert i meg og om jeg kan være så arrogant, så har noen av de til og med lyst til å ligge med meg, på samme måte som jeg har lyst å ligge med de. Selv etter jeg innså det, var det en liten del av meg som tvilte. Jeg tviler vel egentlig fortsatt og synes egentlig det er rart, men om de har så dårlig smak, så vær så god. Jeg skal ikke stoppe dere. Uansett, selv etter at jeg visste at jenter var interesserte, så var jeg litt feig og turte kanskje ikke alltid ta første steget i situasjoner hvor det var litt usikkerhet, så jeg husker veldig godt to jenter hvor jeg brukte følgende replikk etter en kveld med flørting og god kjemi: "Jeg må innrømme at jeg er litt dårlig på å lese en kvinnes signal. Liker du meg som en venn eller noe mer?" *god øyekontakt og holdt kjeft i påvente av hennes svar* Begge gangene resulterte det i at hun kysset meg og det endte med hanky-panky med den ene av de. Det jeg tenker er at det er en stor sannsynlighet for at kvinner allerede har lyst på deg og i hvert fall er interessert i deg. Dette gjelder egentlig mange menn. De ser ikke sin egen verdi. At de kommer bort og snakker lover veldig bra. Du er bare nødt å se det de ser. Og om du befinner deg i en situasjon hvor du føler det er bra kjemi, men du er usikker, så kan du bruke den linjen der eller en variant. Det er i hvert fall bedre enn å ikke gjøre noe som helst. Jeg har ikke brukt den på sikkert over fem år nå og brukte den bare to ganger, men den var et fint støttehjul for meg den gang. Endret 19. november 2013 av JakeGreen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå