Gå til innhold

Livredd for å bli gravid!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke lenge siden jeg begynte å ha sex, men etter jeg begynte med det har jeg blitt livredd for å bli gravid. Jeg bruker ikke p-piller, men vurderer å starte med det. Nå bruker jeg alltid kondom, og føler det er sikrere enn p-piller, i og med at da får man jo ikke noe sæd inni seg. Vet den kan sprekke og sånn. Men er det store sjanser å bli gravid når man alltid bruker kondom? Hva med når man bruker p-piller? Hva er mest sikkert? Tror nesten jeg må begynne med p-piller og i tillegg bruke kondom. Klarer liksom ikke å nye sexen skikkelig da jeg engster meg sånn for å bli gravid. Det ødelegger hele opplevelsen. Leser jo så mye om folk som blir gravide selv om de bruker prevensjon her.

Anonymous poster hash: 05e30...89a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyte sexen*

Anonymous poster hash: 05e30...89a
Gjest bustyvel
Skrevet

Ønsker du ikke å bli gravid, kan du ikke ha sex. Ingen prevensjonsmidler er 100% sikre.

• Liker 1
Skrevet

P-piller er utrolig lett å glemme.. Kondom kan sprekke, og da kan det vel egentlig være gjort. Anbefaler deg å skaffe p-stal eller hormonspiral. Har p-stav selv og er utrolig fornøyd!! Varer jo også lenge.. P-stav er omtrent like sikker som å være steril! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...