AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg ronker ofte når jeg kjeder meg, men jeg trener også mye, driver med fotball da, så er ronking skadelig for trenginga mi (fotball) ?? Anonymous poster hash: b6c77...296
Lilac Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Nei, det er ikke skadelig. Det er bare sunt å runke.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 På hvilken måte tenker du at runking skulle vært skadelig for fotball? Tror du at de som spiller på f.eks RBK ikke runker? Anonymous poster hash: 47aef...623
Labbefrøken Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Skadelig nei, men det kan påvirke prestasjonen din på banen, så ikke ronk før kamp bare
sweety pie Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Du runker når du kjeder deg, haha! Den var ny.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg bare ventet på helgens runketråd .Anonymous poster hash: 497b0...0b0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå