Gå til innhold

Ronker!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ronker ofte når jeg kjeder meg, men jeg trener også mye, driver med fotball da, så er ronking skadelig for trenginga mi (fotball) ??



Anonymous poster hash: b6c77...296
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke skadelig. Det er bare sunt å runke.

Skrevet

På hvilken måte tenker du at runking skulle vært skadelig for fotball? Tror du at de som spiller på f.eks RBK ikke runker? :P



Anonymous poster hash: 47aef...623
Skrevet

Skadelig nei, men det kan påvirke prestasjonen din på banen, så ikke ronk før kamp bare :P

Skrevet

Du runker når du kjeder deg, haha! Den var ny.

Skrevet

Jeg bare ventet på helgens runketråd .

Anonymous poster hash: 497b0...0b0

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...