AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Nå er jeg (Gina) så sint at jeg tror jeg skal sprekke! Åhh... Vi skulle møte hos psykologen i dag og snakke skikkelig sammen, det har vært veldig mye bråk ettersom Lava alltid skal forstyrre Aron og dytte ham vekk, og Aron blir så lett lei seg og engstelig og redd, han er jo bare et barn! Lava er en bølle... Men så når vi kom til psykologen, stilte ikke Lava! Hun var borte... Jeg, Aron, Silje og Kaiza var der alle sammen og Maiken (verten) klarte å holde seg veldig nøytral, slik at vi alle kunne slippe til uten å ta helt over hele greia. Vi skulle skrive ned, kartlegge, tegne opp og prøve å få litt mer styr på disse greiene her slik at det blir mer balanse mellom Lava og Aron, egentlig alle men spesielt de to. Det går ikke an å være så mange i en vert dersom man ikke samarbeider, det sier seg selv! Og så kommer ikke Lava... Åh, jeg er så sint på henne! Hun ødelagte alt! Hun bare lo etterpå og sa at hun ikke ville være med oss. Så utrolig barnslig! Hun er jo nesten voksen. Eldre enn meg, men det skulle man ikke tro når man ser på oppførselen hennes! Hun skal alltid braute seg frem og rope høyest og bestemme over oss andre, og da blir Aron redd, Silje sint, og Kaiza drittlei. Og stakkars Maiken blir jo kjempesliten av alt!!! Puff, jeg måtte bare få dette ut.. Anonymous poster hash: f89e4...bb0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Lava er en ufyselig drittunge, men det er du som lager så himla mye styr over det. La det bare fare, det er ikke første gang og det blir neppe den siste. Vi må bare prøve igjen senere. Dessuten sa Morten at det gikk bra. Anonymous poster hash: f89e4...bb0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Om du faktisk har DID er ikke dette riktig forum. Anonymous poster hash: ab24d...f0c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 wtf Anonymous poster hash: 8468b...27a 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Psykolog på en lørdag? No sher, Shitlock...Anonymous poster hash: aaec3...cae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå