Gå til innhold

Rar følelse i hodet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 2 dager siden fikk jeg plutselig en sånn skikkelig rar følelse oppå hodet, nesten bak på liksom. Ikke direkte vondt (har daglig hodepine av andre grunner, men dette har jeg aldri kjent før) men veldig veldig ubehagelig. Føltes som en boble oppi der som ikke ville sprekke! Og plutselig kan det kjennes ut som noe som kryper inni der og papir som rører på seg eller noe sånt. Slo meg selv i hodet og rev meg i håret men det gikk aldri bort. Kan heller få migrene igjen enn å ha det sånn liksom. Prøvde også å skylle vann på hodet både kaldt og varmt. Det hjalp bare litt AKKURAT da liksom men ingenting etter. Etter hvert ble jeg helt plutselig skikkelig trøtt og fikk vondt over øynene, blir aldri så trøtt så tidlig...

I går da jeg våknet var det litt der enda men hadde det ikke resten av dagen. I sta nå kom det plutselig tilbake igjen. Hva feiler meg??? Hvordan får jeg det bort?? Er så ekstremt ubehagelig! Jeg er 16 år så regner med at det ikke er noe alvorlig? Har tatt en MR av hodet for noen uker siden som var normal, men tenker det kan være noe akutt farlig eller noe? Er så irriterende.... Hjelp? :(

Anonymous poster hash: c128b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg helt TETT oppi der, som at noe er inni der og vil ikke ut. Fullt av bobler eller noe.

Anonymous poster hash: c128b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de om mr? Er du stresset? Muskler i spenn? Vært hos legen?

MR var normal, eneste de så var at bihulene mine var litt tette (noe de sa at hver andre person har). Er en del stresset ja... Har skoliose (skjev rygg) og muskelknuter og stiv nakke/skuldre osv men har ikke vært til kiropraktor enda med det... Var faktisk til legen for 4 dager siden, men dette måtte jo selvfølgelig komme 2 dager etter...

Anonymous poster hash: c128b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR var normal, eneste de så var at bihulene mine var litt tette (noe de sa at hver andre person har). Er en del stresset ja... Har skoliose (skjev rygg) og muskelknuter og stiv nakke/skuldre osv men har ikke vært til kiropraktor enda med det... Var faktisk til legen for 4 dager siden, men dette måtte jo selvfølgelig komme 2 dager etter...

Anonymous poster hash: c128b...be7

Nei aner egentlig ikke hva det kan være. Første som slo meg var at det kunne være muskler i spenn og stress. Men hør med fastlegen du. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aner egentlig ikke hva det kan være. Første som slo meg var at det kunne være muskler i spenn og stress. Men hør med fastlegen du. Lykke til:)

Takk, men faktisk så har jeg noen kuler bak i der eller ujevnheter i hodet eller noe? Klumper? Og alltid hvis jeg presser hodet bak i en stol eller presser på de "kulene" gjør det vondt og AKKURAT denne samme følelsen kommer. Akkurat den tetthet følelsen osv kommer når jeg trykket på kulene osv skjønner ingenting :(

Anonymous poster hash: c128b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, men faktisk så har jeg noen kuler bak i der eller ujevnheter i hodet eller noe? Klumper? Og alltid hvis jeg presser hodet bak i en stol eller presser på de "kulene" gjør det vondt og AKKURAT denne samme følelsen kommer. Akkurat den tetthet følelsen osv kommer når jeg trykket på kulene osv skjønner ingenting :(

Anonymous poster hash: c128b...be7

Tenker at, hvis det var svulst eller noe, så hadde de antageligvis sett det på mr. Men har du tatt opp med legen akkurat det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at, hvis det var svulst eller noe, så hadde de antageligvis sett det på mr. Men har du tatt opp med legen akkurat det?

Ja hun har kjent på de kulene og sa at det ikke var noe farlig...

Anonymous poster hash: c128b...be7

Anonymous poster hash: c128b...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilepsi?

Hadde de ikke sett det på MR-en?

Anonymous poster hash: c128b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de ikke sett det på MR-en?

Anonymous poster hash: c128b...be7

Nei, ikke nødvendigvis. Som regel med EEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...