AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Dette er en skrekk for meg. Har opplevd det en gang, og trodde hodet skulle sprenges. Spesielt landingen var helt grusom. Finnes det noe man kan ta for å komme seg gjennom en lang flytur? Hvis det er på hjemreisen så er det vel ikke bare å vente til man er frisk heller? Det kan jo fort ta noen dager. Får man igjen på forsikringen for slikt? En annen ting er at jeg selv hadde blitt rimelig irritert om jeg fikk en sørpe forkjølet person å dele en trang kvadratmeter med på en lang flytur. Anonymous poster hash: 5f834...753
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Paracet og slimhinneavsvellende, i utlandet får du det uten resept. Anonymous poster hash: bb065...4ab
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Paracet og slimhinneavsvellende, i utlandet får du det uten resept. Anonymous poster hash: bb065...4ab Det virker ikke til vanlig, så da gjør det vel neppe det på fly... egentlig finnes det vel ingenting som virkelig hjelper mot forkjølelse, den som hadde funnet opp noe sånt hadde blitt styrtrik. Tro om legen ville skrevet ut sovetabletter? Har aldri prøvd det, så jeg vet ikke om det funker på meg heller. Anonymous poster hash: 5f834...753
Hønselouisa Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Er du tett, så er du tett. og landingen vil ofte være et mareritt. Det kan hjelpe litt med nesedråper eller spray, ta i så fall dette i god tid før nedstigningen starter, sånn at det rekker å virke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå