AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har nå fått mensen bare 23 dager siden sist gang. Min syklus har pleid å være mellom 25-28 dager. Men denne gangen var det bare 22 dager siden sist. Var hos gynekolog for en uke siden, alt normalt. Men han var kjapp med undersøkelsen.kan han ha oversett noe..jeg er faktisk bekymret for dette..er ikke 22 dager litt kort tid mellom mensen. Hilsen ei godt voksen jente:-)Anonymous poster hash: 38945...4ce
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Hadde vært takknemlig for svar:-):-)Anonymous poster hash: 10fe3...efb
Lea2 Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 For å si det sånn så hadde det vært normalt for meg. Så lenge du ikke merker noen annen forskjell så tror jeg alt skal være i orden.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 det er helt normalt det er mye som påvirker mensen som feks stress Anonymous poster hash: 32f6b...af0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har akkurat hatt mensen i 2 uker nå, og den pleier å vare i 4 dager, og med meg så var alt helt normalt. Så jeg ville ikke bekymret meg Anonymous poster hash: 235c8...eb8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Takk for svar:-) da skal jeg ikke bekymre meg. Var jo nettopp hos gynekolog også:-)Anonymous poster hash: 10fe3...efb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå