Gå til innhold

mensen normalt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått mensen bare 23 dager siden sist gang. Min syklus har pleid å være mellom 25-28 dager. Men denne gangen var det bare 22 dager siden sist. Var hos gynekolog for en uke siden, alt

normalt. Men han var kjapp med undersøkelsen.kan han ha oversett noe..jeg er faktisk bekymret for dette..er ikke 22 dager litt kort tid mellom mensen. Hilsen ei godt voksen jente:-)

Anonymous poster hash: 38945...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært takknemlig for svar:-):-)

Anonymous poster hash: 10fe3...efb

Skrevet

For å si det sånn så hadde det vært normalt for meg.

Så lenge du ikke merker noen annen forskjell så tror jeg alt skal være i orden.

Skrevet

det er helt normalt det :) er mye som påvirker mensen som feks stress :)



Anonymous poster hash: 32f6b...af0
Skrevet

Jeg har akkurat hatt mensen i 2 uker nå, og den pleier å vare i 4 dager, og med meg så var alt helt normalt. Så jeg ville ikke bekymret meg :)



Anonymous poster hash: 235c8...eb8
Skrevet

Takk for svar:-) da skal jeg ikke bekymre meg. Var jo nettopp hos gynekolog også:-)

Anonymous poster hash: 10fe3...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...