Gå til innhold

Hva gjør jeg feil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får bare ekle meldinger på face av ekle gutter. Men i virkeligheten kommer ingen bort til meg, heller ikke de som snakker sånn til meg. Er jeg skummel, stygg, eller hva faen er galt med meg?!

Ikke søren om jeg tørr å gå bort, jeg er så jævla sjenert når det kommer til gutter, og greier serriøst ikke å flørte, spesielt siden at jeg ikke er interessert i gutter som tar kontakt.

Kommer til å være singel for resten av livet! åh, har jeg for høye forventninger? eller skal jeg bare ta den ekle gutten på face? ALDRI, blir heller singel for resten av livet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Får bare ekle meldinger på face av ekle gutter. Men i virkeligheten kommer ingen bort til meg, heller ikke de som snakker sånn til meg. Er jeg skummel, stygg, eller hva faen er galt med meg?!

Ikke søren om jeg tørr å gå bort, jeg er så jævla sjenert når det kommer til gutter, og greier serriøst ikke å flørte, spesielt siden at jeg ikke er interessert i gutter som tar kontakt.

Kommer til å være singel for resten av livet! åh, har jeg for høye forventninger? eller skal jeg bare ta den ekle gutten på face? ALDRI, blir heller singel for resten av livet.

Der har du kanskje svaret ditt.

Eller kanskje de ser på deg at du er ukomfortabel/sjenert, og derfor ikke vil gjøre det verre for deg ved å komme bort å sjekke deg opp.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Nå er det et godt stykke fra å sende meldinger på Face og til å ha sex.....

Er du sikker på at du postet den i riktig underforum, TS ? ;)

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...