AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Hvordan blir man kvitt det? Helst uten å involvere helsepersonell Problemet er ikke stort, men såpass at jeg gjerne vil bli kvitt det.Anonymous poster hash: 1506b...190
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Forklar litt mer? Det spørs litt hvor ille det er, kanskje det kan hjelpe å sette opp en kostliste? Anonymous poster hash: 13602...bed
heiduderborte Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Åssen spise problem? spiseforstyrrelser eller overspising?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Tja, vanskelig å forklare, men jeg skal prøve. Hele greia begynte med at jeg ble dårlig av mat. Og da for t resten av familien ikke skulle bli så veldig påvirket av mitt problem har jeg fått en rutine på å spise/drikke mellom 00-04 , jeg spiser heller ikke så veldig variert lenger. Før var jeg nesten alteteende, eneste jeg holdt meg unna var matretter/varer som ga meg migrene. Nå lever jeg stort sett på båtpoteter/pasta og svinekjøtt. Hender jeg spiser mais eller gulrot. Og loff med syltetøy. Grunnen til at jeg ikke spiser annet er frykten for å bli dårlig igjen.. Jeg begynner å bli litt lei v det, men samtidig sitter det ganske dypt.. Vet at det høres dumt ut, og veldig lett å komme seg ut av, men tro meg det er det ikke.Anonymous poster hash: 1506b...190
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Kan du prøve å lage en kostliste? Så mange måltider som du klarer/ønsker å spise for dag. Lag forskjellige alternativer til hvert måltid, og sørg for å få i deg så mange kalorier som du trenger hver dag. Anonymous poster hash: 13602...bed
heiduderborte Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Kanskje du ikke tåler visse matvarer? dra til fastlegen din og snakk med han, tror ikke noen av oss her kan si noe, for det kan gjøre vondt verre når vi ikke vet hva vi snakker om.
Adhara Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til http://www.iks.no/tilbud/, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Ønsker deg lykke til. Mvh Irrlys, mod
Fremhevede innlegg