Gå til innhold

urinveisinfeksjon igjen...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et par urinveisinfeksjon i året, er dette normalt? ? Jeg kan få det med et par måneder mellomrom. For så å gå ett år til neste gang . kan det være noe annet galt. Hilsen voksen dame :-).

Anonymous poster hash: 20ab7...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med fastlegen.



Anonymous poster hash: 74304...597
Skrevet

Det kan være helt normalt. Når man får en urinveis er det lettere å få en annen. Jeg har selv hatt over 10 i år, så noen er bare utsatt (og alt er normalt) :)

Anonymous poster hash: bcd77...736

  • 2 uker senere...
Skrevet

Får du tømt blæra skikkelig? Eller tisser du ofte og da lite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...