AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Har et par urinveisinfeksjon i året, er dette normalt? ? Jeg kan få det med et par måneder mellomrom. For så å gå ett år til neste gang . kan det være noe annet galt. Hilsen voksen dame :-).Anonymous poster hash: 20ab7...f33
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Ta det opp med fastlegen. Anonymous poster hash: 74304...597
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Det kan være helt normalt. Når man får en urinveis er det lettere å få en annen. Jeg har selv hatt over 10 i år, så noen er bare utsatt (og alt er normalt) Anonymous poster hash: bcd77...736
lillemeg90 Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Får du tømt blæra skikkelig? Eller tisser du ofte og da lite?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå