Gå til innhold

Acne Canada


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan bestille acne skjerf? I grått? Finner ikke noen butikker som har

Anonymous poster hash: 9b236...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2000,-?!

Herregud, det koster jo 800-900,- ellers... h

Han prøver sikkert å utnytte at det er utsolgt overalt da ;) Vedder på at noen kjøper det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han prøver sikkert å utnytte at det er utsolgt overalt da ;) Vedder på at noen kjøper det.

Smart egentlig, men stakkars den som kjøper det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den modellen der koster vel 1500 til vanlig. For det er den firkantede som er i mørk grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoovillage.com har noen, men de har ikke canada i grått. Kode CONGRATS20NO gir 20% rabatt. :) Og de er billigere enn andre butikker fra før av.

edit: Skrev feil kode først, rettet det

Endret av j19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan bestille acne skjerf? I grått? Finner ikke noen butikker som har

Anonymous poster hash: 9b236...314

Jeg "sikret" meg faktisk dette skjerfet allerede i august, da jeg var på besøk hos ei venninne i Oslo.

Så prøv heller å vær tidlig ute neste år, dersom du ikke finner det til salg i år :)

Da jeg var der i august, føk det inn skjerf i både grey melange, vinrødt, camel, mørkeblått, svart, grønt, blått, lilla osv. Men nå som vinteren nærmer seg, er det klart at det blir revet vekk. Slik jeg forstår det begynte de salget på disse skjerfene allerede i april, eller noe slikt. Du burde kjøpt det senest i september altså. Men husk på det til neste år :)

Anonymous poster hash: caeef...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "sikret" meg faktisk dette skjerfet allerede i august, da jeg var på besøk hos ei venninne i Oslo.

Så prøv heller å vær tidlig ute neste år, dersom du ikke finner det til salg i år :)

Da jeg var der i august, føk det inn skjerf i både grey melange, vinrødt, camel, mørkeblått, svart, grønt, blått, lilla osv. Men nå som vinteren nærmer seg, er det klart at det blir revet vekk. Slik jeg forstår det begynte de salget på disse skjerfene allerede i april, eller noe slikt. Du burde kjøpt det senest i september altså. Men husk på det til neste år :)

Anonymous poster hash: caeef...b20

Skrev til retro, og de sa det ikke vil bli laget flere i grått i det hele tatt

ts

Anonymous poster hash: 9b236...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be noen venner som skal til utlandet eller bor i utlandet om å sjekke. Jeg er ganske sikker på jeg så grått i København i helgen.



Anonymous poster hash: b0e41...c17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...