Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Distribusjonssjåfør. Har jobbet som det i mange år, og kroppen er utslitt. Og mens man driver og sjauer og løper trapper med tunge ting hele dagen,står mannfolka og kommenterer at "du trenger ikke medlemskap på treningsstudio" mens de klager over vond rygg med henda i lommen slik at de ikke kan hjelpe deg å få tømt pallen med kopipapir som skal opp på kopirommet i 2. etasjen uten heis...

Å levere matter til kontorer og butikker er også mye trakking og bæring, og lite kjøring.

Anonymous poster hash: db0ca...d9c

Skrevet

Hvis du har litt peiling på barn og unge og sport og idrett kan du prøve å få deg vikartimer som kroppsøvingslærer.

Anonymous poster hash: 526b7...d86

Har du noen gang sett en gymlærer svette ?

• Liker 1
Skrevet (endret)

- Sykehjem er vel en ganske fysisk jobb som ikke nødvendigvis krever utdannelse. Lite stillesitting der da jeg prøvde det en gang i tiden.

- Hundelufter?

- Ser det kommer mer og mer nettsteder og applikasjoner med kart over turstier. Noen må registrere disse stiene med en GPS. Se deg litt om etter foreninger som utlyser slike stillinger. ?

- Kommunal vaktmester, sånne som tar gress, rydder og div gartnerarbeid.

- Søppelbil!

edit:
må tilføye:

- servitør

Endret av levelivet
Skrevet

Har du noen gang sett en gymlærer svette ?

Må man være svett for å være i fysisk aktivitet? Hvor mye læreren svetter kommer an på hvordan hun legger opp timene. Som vikar skal man ikke vurdere og kan delta mye mer aktivt enn en kroppsøvingslærer som skal vurdere alle elevene. Jeg er lærervikar og under utdanning til å bli kroppsøvingslærer selv, og når jeg har mulighet for det så legger jeg opp vikartimer og praksistimer slik at jeg selv kan delta. Selv om jeg ikke deltar får jeg også rørt på meg en god del, jeg står sjelden i ro mer enn 30-60 sekunder selv i løpet av en kroppsøvingstime.

Anonymous poster hash: 526b7...d86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...