Gå til innhold

Vanlige tekstmeldinger til utlandet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor stor sannsynlighet er det for at sms'er ikke kommer fram? Jeg tenker da hovedsakelig på meldinger man sender til utlandet (til et ikke-norsk nummer)

Avhenger det også på hvor i verden man er? Er det mer sannsynlig og ikke få fram meldingene når vedkommende man sender til er på andre siden av jorda?

Beklager hvis jeg spør dumt her altså, men man må spørre for å få svar visstnok ;)

Også lurer jeg litt fordi jeg har sendt tre meldinger til en person som holder til på andre siden av jordkloden med jevne mellomrom, men har fortsatt ikke fått noe svar... :rolleyes::plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd at meldingene ikke kommer fram, kan dette ha noe med mobiloperatør å gjøre?

Kan også være flere grunner til at personen ikke har svart, kan godt være meldingene har kommet fram.

Skrevet

Hvor stor sannsynlighet er det for at sms'er ikke kommer fram? Jeg tenker da hovedsakelig på meldinger man sender til utlandet (til et ikke-norsk nummer)

Avhenger det også på hvor i verden man er? Er det mer sannsynlig og ikke få fram meldingene når vedkommende man sender til er på andre siden av jorda?

Beklager hvis jeg spør dumt her altså, men man må spørre for å få svar visstnok ;)

Også lurer jeg litt fordi jeg har sendt tre meldinger til en person som holder til på andre siden av jordkloden med jevne mellomrom, men har fortsatt ikke fått noe svar... :rolleyes::plystre:

hvilket land ?

Skrevet

hvilket land ?

Singapore..

Emelia: Hehe, vet at det kan godt være at vedkommende bare ikke gidder og svare også altså.. Men prøver bare å finne unnskyldninger ;) Men takk for svar! :)

Skrevet

Singapore..

Emelia: Hehe, vet at det kan godt være at vedkommende bare ikke gidder og svare også altså.. Men prøver bare å finne unnskyldninger ;) Men takk for svar! :)

har du riktig retningsnummer ?

Skrevet

Ja, det kan være mulig. Jeg sendte for ikke lenge siden melding til en islandsk venninne og fikk svar etter 3-4 dager. Hun hadde svart med det samme hun fikk meldingen, men det tok altså så lang tid før svaret kom tilbake til meg.

Skrevet

har du riktig retningsnummer ?

Jeg tror i alle fall det... Personen er ikke fra Singapore da, er fra Skottland. Og det er det skotskenummeret jeg har, da skulle det vel være 0044 eller +44 foran?

Takk for svar Cata! Problemet her er at det har tatt nesten to uker.... :/

Skrevet

burde holde det ja.. singapore har 00 65 i allefall.

Skrevet

burde holde det ja.. singapore har 00 65 i allefall.

Hmm.. Auda, får vel bare innse at dette er en tapt sak... Men det hører vel til i et annet forum..

Jaja, takk for hjelpen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...