Gå til innhold

åpningstider preikestolen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man gå/klatre opp prekestolen når som helst? Eller stenger de av og til pga. dårlig vær osv.

Anonymous poster hash: 6d8fc...7b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det håper jeg da inderlig. Hvis det er gått så langt at vi ikke kan bruke naturen når vi vil, da er det på tide å grave seg ned. Jeg tenker at folk må da ha vett nok til å se an været selv. Å høre på råd som gies er en ting, men å stenge naturen? Det blir for drøyt.

• Liker 8
Skrevet

Det håper jeg da inderlig. Hvis det er gått så langt at vi ikke kan bruke naturen når vi vil, da er det på tide å grave seg ned. Jeg tenker at folk må da ha vett nok til å se an været selv. Å høre på råd som gies er en ting, men å stenge naturen? Det blir for drøyt.

Nei, jeg vet ikke, derfor jeg spør. Tenkte kanskje de sperret veiene eller noe, det er første gang jeg skal til stavanger.

Skrevet

Burde vel kanskje skrevet at jeg ikke vet ;)

Skrevet

Hehe, nei, der er det alltid åpent. Ingen som kan stenge naturen! Vil dog ikke anbefale å gå i dårlig vær, er jo greit å se litt når man er på toppen.

• Liker 1
Skrevet

hehehe, føler jeg har spurt om noe veldig dumt her :D Men altså, jeg tenkte kanskje... uff, vet ikke hva jeg tenkte jeg.... :))

Skrevet

hehehe, føler jeg har spurt om noe veldig dumt her :D Men altså, jeg tenkte kanskje... uff, vet ikke hva jeg tenkte jeg.... :))

Neida, lurer man så lurer man! Kos deg på tur :)

Skrevet

Ring turistinformasjonen i Stavanger og hør med dem. De vet det sikkert.

Skrevet

Hei

Det er alltid fritt frem for å gå til Preikestolen :-) Det er "bare" en 3.8 km tur til toppen men det er vel en stigning på rundt 300 meter så det går ikke så raskt som man kanskje tror. EN bør helt klart se på været - det er ikke noe vits å gå dit mener jeg dersom en har et lavt skydekke og ikke får nyte den fine utsikten fra toppen. Her er et reisebrev med bilder og en video som kan gi deg et inntrykk av turen: http://gardkarlsen.com/preikestolen.htm . God tur!

Skrevet

Er du i livet, Gard? Lenge siden du har vært aktiv her. Har du vært bortreist?

Anonymous poster hash: d6d9a...17a
  • Liker 1
Skrevet

Er du i livet, Gard? Lenge siden du har vært aktiv her. Har du vært bortreist?

Anonymous poster hash: d6d9a...17a

Hei

Jada, fremdeles alive and kicking - det har bare vært litt travelt de siste årene ;-)

Skrevet

Gå anytime du vil. Jeg var der i April for et par år siden, da var det is og snø på vei opp. Så vil fraråde og gå der på vinterstid.

Mak-September er den beste tiden :)

/rogalending som elsker Preikestolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...