Sillicious Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg leste nettopp om den, aldri hørt om den før nå. Noen som bruker den? Så på bivirkningene på den og den jeg tar nå, Cerazette, det var jo MYE mindre bivirkninger! Jeg leste om dette her: http://p-pille.no/informasjon-om-p-piller
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg bruker den og har ikke merket bivirkninger. Litt småblødninger den første måneden. Det som er viktig å vite er at pillen ikke stopper eggløsning, det hadde ikke jeg fått med meg når jeg byttet. Så jeg blir hormontroll to ganger i mnd nå - eggløsning og mens. Skal bytte snart til noe som stopper eggløsning, vet ikke hva enda men håper på råd fra legen.Anonymous poster hash: 5debd...870
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tålte verken Cerazette eller Conludag. Verst på Cerazette, men konstant spotting og noe hormonell og kvalm på Conludag og. Men jeg tåler ingen hormonpreparater jeg da...Anonymous poster hash: f3a09...a87
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Noen som har tålt Cerazette dårlig (spesielt i forhold til psykiske bivirkninger som nedstemthet o.l. og nedsatt sexlyst) som tålte Conludag mye bedre? Anonymous poster hash: dcd3f...551
Gjest Keikolina Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Måtte slutte, ble så gretten og jævlig på dem
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Noen som har tålt Cerazette dårlig (spesielt i forhold til psykiske bivirkninger som nedstemthet o.l. og nedsatt sexlyst) som tålte Conludag mye bedre?Anonymous poster hash: dcd3f...551 Dette lurer jeg også på!!Anonymous poster hash: 8190d...8f7
Sillicious Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg bruker den og har ikke merket bivirkninger. Litt småblødninger den første måneden. Det som er viktig å vite er at pillen ikke stopper eggløsning, det hadde ikke jeg fått med meg når jeg byttet. Så jeg blir hormontroll to ganger i mnd nå - eggløsning og mens. Skal bytte snart til noe som stopper eggløsning, vet ikke hva enda men håper på råd fra legen.Anonymous poster hash: 5debd...870 Hmm, det blir nedtur fra Cerazette evt da skjønner jeg, eggløsning og mens igjen. :-( Reagerte du slik før du begynte med denne ppillen? Hormonelt? Eller ble det verre.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har tålt Cerazette dårlig (spesielt i forhold til psykiske bivirkninger som nedstemthet o.l. og nedsatt sexlyst) som tålte Conludag mye bedre?Anonymous poster hash: dcd3f...551 Ja, jeg tålte Conludag MYE bedre enn Cerazette med tanke på det meste, men noe nedstemt og fremdeles blødninger i hytt og pine, så ga opp den og.Anonymous poster hash: f3a09...a87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå