AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg ble inspirert om tråden om store kjønnslepper... så jeg lurte litt på... er det rart om en jente ikke har indre kjønnslepper? Eller... veldig små. Jeg har litt store ytre, og ingenting på innsiden. Jeg har liksom en liten hette over klitten, og så er det liksom en slags kant som går ut av denne hetten som går rundt vaginal åpningen, men de er nesten helt flate, og så svulmer de når jeg er kåt, så jeg antar at det er mine indre kjønnslepper, bare at de er så små at de ikke henger ut i det hele tatt. Er dette uattraktivt? Meste parten av livet mitt trodde jeg det var helt normalt, men så viser det seg at nesten ingen har et slikt underliv. Anonymous poster hash: 1a6df...681
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Høres ut som mitt underliv. Som gir meg nytelse, som fungerer helt perfekt, og som jeg aldri har fått noe annet enn positiv tilbakemelding på fra partnere. Det finnes så mange variasjoner at det er fåfengt å prate om "unormalt" og "normalt". Anonymous poster hash: c2684...efb 4
Gjest Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Alle har forskjellige underliv, og ditt høres helt praktfullt ut. Så den usikkerheten skal du bare legge av deg, for det trenger du ikke.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Virkelig? Jeg har jo ikke noe problemer med underlivet mitt. Det gir meg mye nytelse, så det er ikke noe galt med det sånn sett. Anonymous poster hash: 1a6df...681
skreppamedleppa Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Kroppen vår er ganske fantastisk og det finnes så ubeskrivelig mange former for normal. Denne linken http://vaginasoftheworld.tumblr.com/ viser nok at det finnes så store variasjoner innenfor kvinne underliv og det beste med det hele er at de er helt normale. Noen har innover navle andre har utover navle, noen har smilehull andre ikke, noen har ovalt ansikt andre et mer hjerteformet, noen har store Areola andre ikke, noen har runde bryster andre spisse. som sagt kvinner kommer i mange former og det er nettopp det som er normalt. Noen er som deg og har små indre kjønnslepper og andre har litt større indre kjønnslepper. Når jeg leser slike ting som dette så skulle jeg virkelig ønske at sex og anatomi undervisningen på skolen ble hakket bedre, at det ikke bar var "dette er en penis og den ser slik ut og dette er en vulva/vagina og den ser slik ut" men at man viser forskjellige varianter av en normal kvinne og manns kropp. Vel det er jo lov å håpe en dag kanskje.. 3
Anders42 Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Du høres helt normal ut , jeg har hatt en del kjærester opp igjennom årene og alle er forskjellige men alle er deilige , det er hvordan man bruker det man har som er mest interessant
Gjest Raindrops Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Det er helt normalt. Jeg ser også omtrent slik ut. Det skal i det hele tatt ganske mye til før et underliv ikke faller inn under normalen, siden det er snakk om ganske store variasjoner. 1
Gjest Arch Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Høres ut som et helt vanlig underliv.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Null problem. Små indre lepper er kjempedeilig, og at de er såpass små gjør ingenting. Underlivet ser ryddig og rent ut med små lepper. Vær stolt! Anonymous poster hash: a1dca...716 1
Gjest Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 Null problem. Små indre lepper er kjempedeilig, og at de er såpass små gjør ingenting. Underlivet ser ryddig og rent ut med små lepper. Vær stolt! Anonymous poster hash: a1dca...716 ...og uten at du sikkert mente det slik - svarte du nå på en måte som gjør at de med større indre kjønnslepper føler at de ser "rotete" ut nedentil, hehehe. 4
Gjest Evans Skrevet 26. oktober 2013 #11 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) . Endret 16. april 2014 av Evans
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #12 Skrevet 26. oktober 2013 Takk for svar. Jeg kan egentlig ikke forestille meg at underlivet mitt ser annerledes ut, så det er ikke slik at jeg ønsker større indre kjønnslepper, men jeg vil jo at eventuelle sex partnere skal like det også. Anonymous poster hash: 1a6df...681
Gjest Raindrops Skrevet 26. oktober 2013 #13 Skrevet 26. oktober 2013 Takk for svar. Jeg kan egentlig ikke forestille meg at underlivet mitt ser annerledes ut, så det er ikke slik at jeg ønsker større indre kjønnslepper, men jeg vil jo at eventuelle sex partnere skal like det også. Anonymous poster hash: 1a6df...681 Det gjør de helt sikkert, ikke tenk på det. Jeg ser for meg at de blir litt slik som meg når jeg ser utstyret til noen jeg er kåt på. Jeg tenker ikke på form, størrelse eller farge, jeg tenker "Yay! Kuk!". 2
Gjest Eurodice Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 Null problem. Små indre lepper er kjempedeilig, og at de er såpass små gjør ingenting. Underlivet ser ryddig og rent ut med små lepper. Vær stolt! Anonymous poster hash: a1dca...716 Takk for den! Jeg har indre kjønnslepper som stikker litt utenfor de ytre, og til og med hår på venusberget. Jeg kan like så godt henge meg med en gang, for ingen mann kan jo orke å å være i nærheten av mitt kjønnsorgan
Gjest Lille-pus Skrevet 26. oktober 2013 #15 Skrevet 26. oktober 2013 Det gjør de helt sikkert, ikke tenk på det. Jeg ser for meg at de blir litt slik som meg når jeg ser utstyret til noen jeg er kåt på. Jeg tenker ikke på form, størrelse eller farge, jeg tenker "Yay! Kuk!". Raindrops, vet du... du gir noen svar som er så gode at en gammel kattefaen nærmest tror jeg elsker deg Takk. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for den! Jeg har indre kjønnslepper som stikker litt utenfor de ytre, og til og med hår på venusberget. Jeg kan like så godt henge meg med en gang, for ingen mann kan jo orke å å være i nærheten av mitt kjønnsorgan Man sier jo ikke noe negativt om dine kjønnslepper bare fordi man sier at små ser ryddig ut. Du kan nok være stolt du og. Anonymous poster hash: 1a6df...681
Hapa Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ble inspirert om tråden om store kjønnslepper... så jeg lurte litt på... er det rart om en jente ikke har indre kjønnslepper? Eller... veldig små. Jeg har litt store ytre, og ingenting på innsiden. Jeg har liksom en liten hette over klitten, og så er det liksom en slags kant som går ut av denne hetten som går rundt vaginal åpningen, men de er nesten helt flate, og så svulmer de når jeg er kåt, så jeg antar at det er mine indre kjønnslepper, bare at de er så små at de ikke henger ut i det hele tatt. Er dette uattraktivt? Meste parten av livet mitt trodde jeg det var helt normalt, men så viser det seg at nesten ingen har et slikt underliv. Anonymous poster hash: 1a6df...681 TS, Ingen kvinner har helt like underliv, akkurat som ingen peniser er helt like, sånn er det bare... De kvinnene jeg har hatt sex med har hatt ulike størrelser på ytre lepper, indre legger og fold over klitoris. Det som er likt for de underlivene jeg har sett at ingen av dem har vært stygge uansett. Dessuten, dersom en kvinne jeg er kåt på føler det samme for meg og vi havner i halmen så kunne det ikke brydd meg mindre hvor store de ytre kjønnsleppene er i forhold til de indre. Da er det helt andre, og mye skittnere, tanker jeg har i hodet 2
Gjest Heartbeat Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Noen har små, noen har store, noen har lange og noen har korte Like vanlig, selv har jeg også indre kjønnslepper som ikke henger utenfor. Du er helt normal 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takke for fine kommentarer, dere. Jeg forventet egentlig i alle fall én stygg kommentar, det er jo ganske normalt her inne, men jeg ble positivt overasket. Anonymous poster hash: 1a6df...681
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå