AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg kan ikke ta p-piller og jeg er derfor veldig redd for å komme i et forhold. For det er så mye bedre å ha sex uten, men jeg vil ikke ha barn heller. Gjør ikke meg så veldig mye med kondom, det er mest at menn helst vil slippe. Redd for at de vil gå fra meg om jeg sier det.Anonymous poster hash: 7c9dd...fd1
lillemeg90 Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Om de går i fra deg for det så er de ingenting å samle på. 2
lillaskogfiol Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 finnes mange andre alternativer enn ppiller 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 finnes mange andre alternativer enn ppiller Haha, hva tenker du på? Skulle vært p-piller for menn!Anonymous poster hash: 7c9dd...fd1
Jolene Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Spiral? Pessar? Er lov å sjekke ulike prevansjonsmilder vettu
Sulosi Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Du kan jo forsøke kobberspiral. Vanligvis er spiral noe de anbefaler å vente med til man har fått barn men det gjøres unntak for de som feks blir syke av hormoner eller har andre årsaker til at p-piller ol ikke kan brukes.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Spiral? Pessar? Er lov å sjekke ulike prevansjonsmilder vettu Pessar kan fungere, men jeg tror ikke jeg kan bruke spiral. Ser for meg at pessar er veldig vanskelig og ikke beskytter bra nok. Å gå fra noen fordi man alltid må bruke kondom med dem er jo helt greit det. Blir litt som å gå fra noen man ikke får oralsex av. Bare ikke så kult for meg Anonymous poster hash: 7c9dd...fd1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Kanskje jeg bare skal knytte igjen egglederne Anonymous poster hash: 7c9dd...fd1
Jolene Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Du kan jo forsøke kobberspiral. Vanligvis er spiral noe de anbefaler å vente med til man har fått barn men det gjøres unntak for de som feks blir syke av hormoner eller har andre årsaker til at p-piller ol ikke kan brukes. Nope, det kommer kun an på livmormunningen din Dette kan lett sjekkes hos lege. Det finnes også hormonspiral 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 finnes mange andre alternativer enn ppiller Nei, det finnes svært få andre muligheter om en ikke tåler hormonene i p-piller. Anonymous poster hash: f36ce...e69
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #11 Skrevet 26. oktober 2013 Pessar kan fungere, men jeg tror ikke jeg kan bruke spiral. Ser for meg at pessar er veldig vanskelig og ikke beskytter bra nok.Å gå fra noen fordi man alltid må bruke kondom med dem er jo helt greit det. Blir litt som å gå fra noen man ikke får oralsex av. Bare ikke så kult for meg Anonymous poster hash: 7c9dd...fd1 Selv om det ikke høres sånn ut her inne alltid - menn flest er faktisk ikke drittsekker. Som deg kan jeg kun bruke kondomer, og har hatt et aktivt sexliv i over 10 år nå, med både faste partnere og noen mer midlertidige prosjekter. Det har aldri vært noe problem. Jeg sørger for å nevne det relativt tidlig, gjerne før sex er aktuelt. Så får de ta stilling til om det er greit for dem eller ikke å involvere seg med meg. Par umodne duster har trukket seg, men det var stort sett typer jeg likevel ikke ønsket noe seriøst med. Menn som ser på deg som kjæresteemne og tenker med mer enn pikken har det aldri vært noe problem for. Anonymous poster hash: f36ce...e69 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #12 Skrevet 26. oktober 2013 Selv om det ikke høres sånn ut her inne alltid - menn flest er faktisk ikke drittsekker. Som deg kan jeg kun bruke kondomer, og har hatt et aktivt sexliv i over 10 år nå, med både faste partnere og noen mer midlertidige prosjekter. Det har aldri vært noe problem. Jeg sørger for å nevne det relativt tidlig, gjerne før sex er aktuelt. Så får de ta stilling til om det er greit for dem eller ikke å involvere seg med meg. Par umodne duster har trukket seg, men det var stort sett typer jeg likevel ikke ønsket noe seriøst med. Menn som ser på deg som kjæresteemne og tenker med mer enn pikken har det aldri vært noe problem for. Anonymous poster hash: f36ce...e69 Det var godt å høre. Har litt lyst til å sette inn kobberspiral, men jeg tør ikke. Synes det er vondt med celleprøve, liksom Anonymous poster hash: 7c9dd...fd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå