AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Har alltid mensen helt regelmessig og i ca 5-6 dagen. Men på onsdag kom den (som den skulle), men så forsvant den på kvelden. Hva betyr dette? Har aldri skjedd før.. Anonymous poster hash: c619a...787
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Gjerne kom med litt mer info. Går du for eksempel på p-piller? Det kan ha stor betydning. Og hvor gammel er du og hvor lenge har du hatt mensen? Anonymous poster hash: 03c71...f88
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 22 år. Går ikke på p piller. Har hatt mensen siden jeg var kanskje 14? Husker ikke helt.. Anonymous poster hash: c619a...787
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Er det en mulighet for at du kan være gravid da? Kan være festeblødning. Hvis ikke ville jeg ha tatt en telefon til legen Anonymous poster hash: 879fc...5ce
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Er det en mulighet for at du kan være gravid da? Kan være festeblødning. Hvis ikke ville jeg ha tatt en telefon til legen Anonymous poster hash: 879fc...5ce Oi nå ble jeg litt nervøs egentlig.. Men det hadde vært utrolig rart, for jeg kan ikke få barn uten hjelp. Noe som er skeivt nedi der.. Anonymous poster hash: c619a...787
Lea2 Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Det er da helt normalt at mensen påvirkes av ting og tang. F.eks om du er stressa eller syk (som i dårlig form). Det kan være at den ikke kommer i det hele tatt, at den kommer tidlig eller sent eller at den stopper og evt kommer tilbake. Ikke noe å bekymre seg for om det er et engangstilfelle (eller skjer av og til). Du har bare vært heldig som er så regelmessig tenker jeg Men om det er mistanke om graviditet, så ta en test. Verre er det ikke. Hadde ikke oppsøkt lege slik i første omgang om alt annet er i orden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå