Gå til innhold

Sår i underlivet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp her. Og unnskyld hvis dette blir alt for ekkelt og detaljert.

Har nå ganske kraftig svie, følelse av sårhet og at noe har revnet eller at det er et sår i underlivet. Det gjør så vondt at jeg sliter med å sove (våkner av at det svir eller stikker hvis jeg legger meg i en ubehagelig stilling), kan nesten ikke tørke meg etter toalettbesøk, og merker det nesten hele tiden at det er vondt. Får også mye utflod i en litt rar farge (nesten som "Verk")

Jeg hadde sex for en uke siden, og her startet ubehaget, han presset litt hardt, og jeg tror jeg kanskje fikk en liten rift eller bare var sår etter sexen.

noen dager senere brukte jeg hårfjerningskrem (helt idiotisk jeg vet) der nede (har gjort det før uten problem.)

Nå er det gått en uke, og jeg vil tro at ømhet etter sex ville gitt seg nå (hvertfall ikke blitt verre), så tenker det også kan være en allergisk reaksjon. MEN jeg er jo også redd for at dette kan være noe helt annet.

Jeg vil ikke be dere om å sette noen diagnose, jeg bestiller legetime om dette ikke gir seg utover i neste uke.

Men hvis jeg tar utgangspunkt i at dette bare er et "sår" som har blusset litt opp , kan det virkelig gå så lang tid før en rift eller et sår "heler"? Hvor lang tid burde jeg evt se det an? (jeg har ikke så lyst til å gå til lege) . Er det noen som ahr noen tips til noe jeg kan smøre på eller gjøre for at irritasjon og kløe skal gi seg litt?

ps. jeg kan ikke se noe spesielt med det blotte øyet, ser helt fint ut.

Anonymous poster hash: 6cdfb...519
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg kikket i speilet nå, så ser jeg faktisk at det er en revne der. Den er litt ubeleilig til rett ved urinrøret og rumpe. Skjønner ikke hvordan jeg skal få den til å gro? Er jo konstant fuktig i det omerådet, og kommer jo borti der når jeg skal tørke meg. Noen tips?

-ts

Anonymous poster hash: 6cdfb...519
Skrevet

Tenker soppinfeksjon jeg, det skader ikke med en soppkur, selv om det skulle vise seg å ikke være sopp. Svie, rødhet og sprekker er i alle fall symptomer som kan tyde på sopp. Sex forverrer selvsagt smerten, siden slimhinnene er såre fra før.

Anonymous poster hash: 9b68a...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...