Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Å, misunnelig på dere som er i uke 12! Jeg har så lyst til å begynne å fortelle nyheten til familiene våre, særlig nå i julen, men det er ennå for tidlig for meg. Vil ikke at alle disse skal ta del i sorgen om jeg mister. Kunne fortalt det til mamma, men har ikke lyst til å forskjellsbehandle heller. Har fortalt det til en venninne, så jeg har i det minste få litt utløp for deletrangen!

Har bestilt ultralyd i januar, da er jeg åtte uker på vei. Har veldig lyst til å få bekreftet at hjertet slår og at alt er i orden. Prøver å la være å google rundt omkring SA og MA, men lykkes ikke helt.

Ønsker dere alle god jul! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God jul alle sammen 🎅

Vi er uke 8 i morgen, men har allerede fortalt det til familien. Ble litt vanskelig å forklare flere uker som sykmeldt hvorav en uke innlagt på sykehus :fnise:

Alle er selvsagt fornøyde og helt i 100... Hehe... Litt morsomt. Skjønner at ikke alle vil si det så tidlig, og det hadde nok heller ikke vi gjort hvis det ikke var for alt. Men vi hadde sett et bankende hjerte på UL 💜

Hvis noen har tips om en god gravid app så rop ut! Gjerne en med mer enn bare enkel uke til uke. F.eks matråd ol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

God jul til dere alle, ja :) Nå har jeg endelig fått satt meg ned for å puste ut litt etter at vi har holdt på med juleforberedelser i hele dag (vi skal ha julaften hjemme hos oss for første gang, med begges familier på besøk!) Heldigvis er jeg fortsatt ikke kvalm eller voldsomt sliten, så det har gått greit å komme i havn med alt vi måtte rekke

Sist jeg var gravid brukte jeg en app fra Babyverden, syntes den var veldig fin, med både litt info om barnets utvikling og litt tips og råd til den vordende mammaen og pappaen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å få min imorgen hvis posten går da? Jeg burde vel finne hjertelyd nå jeg :)

jeg fant ikke den, men så er jeg to uker under deg også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ikke den, men så er jeg to uker under deg også da :)

Jeg fant den heller ikke. Men er ikke veldig bekymret enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den heller ikke. Men er ikke veldig bekymret enda!

det står på bruksanvisningen min at man kan finne den fra uke tolv men på eska til doppleren står det fra 14-16 uker. Så det er ingenting å stresse med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i går var litt av en dag for oss! Vi avslørte at vi venter barn til både hans og min familie, og i tillegg gikk samboeren ned på knær og fridde til meg <3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går var litt av en dag for oss! Vi avslørte at vi venter barn til både hans og min familie, og i tillegg gikk samboeren ned på knær og fridde til meg <3

Åå, ble helt rørt nå! Gratulerer så masse til dere begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Klatremusa! så herlig :blomst:

Vi røpte det for pappa, mine besteforeldre (alle fire), min bror og noen tanter og onkler i går, veldig gøy :) Mamma får vite det om noen dager når hun kommer hjem fra utenlandstur. Svigerfamilien bor i en annen del av landet, og fikk nyheten på julepostkortene litt før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="klatremusa" data-cid="13714088" data-time="1387970443">klatremusa, on 25 Dec 2013 - 12:20, said:<p>i går var litt av en dag for oss! Vi avslørte at vi venter barn til både hans og min familie, og i tillegg gikk samboeren ned på knær og fridde til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="klatremusa" data-cid="13714088" data-time="1387970443">klatremusa, on 25 Dec 2013 - 12:20, said:<p>i går var litt av en dag for oss! Vi avslørte at vi venter barn til både hans og min familie, og i tillegg gikk samboeren ned på knær og fridde til meg

Oi, det svaret ble mildt sagt dårlig formatert. Prøvde å si gratulerer :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt glad nå. Fikk angelsounds i posten igår og klarte ikke finne hjeryelyden. Prøvde igjen nå og fikk høre et nydelig lite hjerte med 151 slag i minuttet nå kan jeg sove godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for graulasjoner dere <3 åå fant du den?? heldiggris! Jeg prøvde igjen i sted men den var altså ikke å oppdrive. Angrer på at jeg måtte prøve så tidlig :P hvor fant du den?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for graulasjoner dere <3 åå fant du den?? heldiggris! Jeg prøvde igjen i sted men den var altså ikke å oppdrive. Angrer på at jeg måtte prøve så tidlig :P hvor fant du den?:)

Jeg fant den overraskende høyt oppe. Kjennet jo ikke livmora mi enda eigang. Men fant den mellom navlen og symfysen på høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for graulasjoner dere <3 åå fant du den?? heldiggris! Jeg prøvde igjen i sted men den var altså ikke å oppdrive. Angrer på at jeg måtte prøve så tidlig :P hvor fant du den?:)

Jeg fant den overraskende høyt oppe. Kjennet jo ikke livmora mi enda eigang. Men fant den mellom navlen og symfysen på høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal formen bli bedre??! Jeg blir gal, prøver jeg å foreta meg noe så føles det som jeg enten skal spy eller besvime:( eneste jeg kan gjøre om dagen er å sitte i ro i en stol og glo. Buhuhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når skal formen bli bedre??! Jeg blir gal, prøver jeg å foreta meg noe så føles det som jeg enten skal spy eller besvime:( eneste jeg kan gjøre om dagen er å sitte i ro i en stol og glo. Buhuhu.

Enig! Det blir vanskeligere og vanskeligere å gå på jobb kjenner jeg. Bare kvalme og jeg føler meg helt unyttig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 11+3 og formen er stigende, vært fin i kanskje en ukes tid. Hadde et lite uhell i natt da jeg spiste en banan som plutselig kom opp når jeg hadde lagt meg. Heldigvis for meg traff jeg ipaden som lå på gulvet..... ;-)

Men ellers så er jeg ikke så kvalm, og kan spise det meste uten problem!

Håper dere kommer dere, dere også! Slitsomt å ha det slik i ukesvis!

Jeg har ryddet i barndomsheimen og funnet masse fint babytøy som jeg har vasket og sortert. 4 dager til så er jeg ferdig med 1/3 !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med forlovelse klatremusa :strix: også på selveste julekvelden ;) vi forlovet oss 24 des for 3 år siden.

Var på kontroll hos legen i dag som tok ny UL. Det var gode nyheter om et foster som hadde vokst og hjerteslag. Årsaken til magevondt og siste UL resultater var at det hadde vært tvillinger, men den ene har endt i en MA. Både jeg og mannen synes det er helt ok at det er 1 mageboer der inne og at det ser ut til at det skal gå bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Gratulerer med forlovelse, Klatremusa!

Og så flott med så gode nyheter på UL, Skogstrollet :) Skjønner at dere følte at det i grunnen var helt greit at det likevel bare blir én, har ikke spesielt lyst på tvillinger nå jeg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...