Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Skal dere fortelle til familien på julaften? :)

Vi har faktisk fortalt til en del allerede. Hihi, da mest familie og nooooen venninner. Så nå blir det bare å fortelle det underveis slik det passer seg :) skal på julebord imorgen med "gjengen", så da får vi sagt det til en del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her jeg også :vinke:

Jeg har termin ca 18. august, barn nummer to. Fra før har vi en liten gutt på 15 måneder.

Gratulerer så masse!:) og velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Clafoutis :) så morro med nr 2 på dere og! Vi og venter nr 2. Har en jente fra før på snart 2 år. Er formen bra?

Kvalmen min har vært bedre i dag. Nå virker det som det holder seg hovedsakelig til morgen og kveld med oppkast og lite kvalme ellers. Det er godt med noen gode timer på dagen! :tommelopp: legen skal sjekke om han kan presse meg inn på en tidlig UL time før julaften. Jeg har litt magevondt som jeg ikke gjenkjenner fra sist. Vil gjerne sjekke at alt er greit. På julaften prøver jeg meg på jobb etter SM og håper formen spiller på mitt lag :)

Mihi: hvordan går det med deg og formen? Tenker mye på deg nå! Håper du er bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk fortalt til en del allerede. Hihi, da mest familie og nooooen venninner. Så nå blir det bare å fortelle det underveis slik det passer seg :) skal på julebord imorgen med "gjengen", så da får vi sagt det til en del :)

Hihi! :) Så gøy!

Gleder meg til det blir min tur - skal fortelle til min pappa på 60 årsdagen hans hvis alt går bra med spiren

så skal han få et bilde sammen med gave, tror det kanskje blir hans beste 60 årsdagsgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også :vinke:

Jeg har termin ca 18. august, barn nummer to. Fra før har vi en liten gutt på 15 måneder.

:hoppe: VELKOMMEN :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mihi: hvordan går det med deg og formen? Tenker mye på deg nå! Håper du er bedre! :klem:

Fortsatt på sykehuset, men blir nok skrevet ut eller sendt på perm til helgen. Like greit, for det er litt kjedelig. Får fortsatt ikke i meg mat, noen kjeks og litt svak saft. Går mest i intravenøst her 😄 men det hjelper med kvalmedempende medisiner! Skal huske å takke han dom fant de opp 😊

Hvordan er det med kvalmen for dere andre?

Tusen takk for omtanken skogtrollet 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 7 og fikk helsekort og tok blodprøve og urinprøve i går hos legen. Jeg fikk ingenting i sommer heller da jeg var gravid. Lurer nesten på om de ikke har noe å levere ut på det legekontoret?

Ja det var veldig rart! Det er jo veldig kjekt med litt lesestoff så tidlig.

Boken er fra babyverden.no og skal tilbys til alle som er gravid. Kanskje du kan kontakte de?

Hvis du vil skrive litt notater gj svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt på sykehuset, men blir nok skrevet ut eller sendt på perm til helgen. Like greit, for det er litt kjedelig. Får fortsatt ikke i meg mat, noen kjeks og litt svak saft. Går mest i intravenøst her men det hjelper med kvalmedempende medisiner! Skal huske å takke han dom fant de opp

Hvordan er det med kvalmen for dere andre?

Tusen takk for omtanken skogtrollet

Masse god bedring til deg Mihi!!

Håper du blir i bedre form i løpet av julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 29 dagers syklus 4+4 i dag - ellers 4+3 hvis 30 :) Er på 5+4 i dag da jeg har 24 dagers syklus - fikk positiv test den 4. desember for 15 dager siden :) Min el er 11 dager etter mens :P

Har du hatt el den 1 desember?

Blir godt hos tidlig ul hvis du skal - får vel vite mer eksakt? :)

Skal nok ta tidlig, ja. Mest fordi jeg er nysgjerrig. :P Den eksakte datoen får jeg vel vite tidsnok, orker ikke stresse med det enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på anbefalingen av tidlig UL! Utrolig å se det bankende hjertet og at det bare var en inni der :fnise:

Nå fikk jeg den av medisinsk grunn så slapp å betale også :) men vi skal unne oss en i uke 12 når alt har roet seg og man faktisk ser mer enn en liten prikk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var veldig rart! Det er jo veldig kjekt med litt lesestoff så tidlig.

Boken er fra babyverden.no og skal tilbys til alle som er gravid. Kanskje du kan kontakte de?

Hvis du vil skrive litt notater gj svangerskapet

Det skal jeg gjøre! Takk for tipset :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det på jobben damer? og hva jobber dere med?:) Jeg sliter. syns det er helt forferdelig å jobbe for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring Mihi! :hug:

Jeg har bestilt tidlig UL 9.januar - teller ned dagene! Takk gud for nedtellingsapp på mobilen :)

Oi, hvilken app har du? Nå var det noe jeg ikke har fått med meg! Spennende 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det på jobben damer? og hva jobber dere med? :) Jeg sliter. syns det er helt forferdelig å jobbe for tiden.

Jeg jobber på kontoret - saksbehandling....Er på 5+5 - foreløpig topp i form! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Tusen takk for hyggelig velkomst, jenter :)

Føler veldig med dere som er kvalme, selv slapp jeg veldig billig unna med hensyn til kvalme sist svangerskap, og håper det blir sånn denne gangen også.

Jeg jobber også på kontor, og greide å jobbe fullt frem til permisjonsstart sist. Jobben er heldigvis veldig flinke til tilrettelegging, så da ordner jo det meste seg. Men må være veldig tøft å jobbe hvis man for eksempel er ekstremt kvalm og må fly på do hvert minutt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier, jobber i hjemmesykepleien! Vært litt sporadisk vekke fra jobb, så folk hadde jo skjønt det. Fortalte det undet julelunsjen idag, huff. Var jo så nervøs! Gikk heldigvis bra, fikk applaus :) godt å få det overstått, men rart å fortelle alle nå, blir så virkelig liksom! Er jo 12 uker imorgen sånn egentlig, men var jo på ul igår, så føler det er trygt å fortelle det nå :) weeeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...