Plingse Skrevet 24. juni 2014 #1021 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Jeg fikk sønnen min med hastekeisersnitt i går. Hadde svangerskaps forgiftning, så det skjedde ganske så brått og uventet. Veldig kjekt å ha lille Herman I armene. Endret 24. juni 2014 av Plingse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. juni 2014 #1022 Del Skrevet 24. juni 2014 Oi! Godt det gikk bra med dere begge, da! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 24. juni 2014 #1023 Del Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer!! Håper ikke det ble altfor dramatisk. Kos deg med lille H Tenk, nå er første babyen i termingruppa ute, så nå kommer de vel på rekke og rad etterhvert! *skrekkblandetfryd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 24. juni 2014 #1024 Del Skrevet 24. juni 2014 Lenge siden jeg har skrevet her nå, artig å se hvordan det går med dere andre. Har lest, men ikke skrevet. Jeg har fem uker igjen, og to uker til permisjon på jobb. Har jobbet, og jobber, fullt hele veien, det har gått veldig fint. Mange jeg kjenner har vært helt og delvis sykmeldte store deler av svangerskapet, er glad for at jeg har sluppet det. Nå begynner jeg å bli klar for permisjon. Har fremdeles en del ting igjen å ordne - vi startet veldig ivrige, men har stoppet litt opp i det siste. Så en del småinnkjøp, klesvasking, montering og fiksing gjenstår. I tillegg gleder jeg meg til å ha de tre permisjonsukene til å rekke å roe ned og bare glede meg. Så håper hun ikke har tenkt å komme før tiden (hehe, kan være jeg er blitt veldig lei og utålmodig om noen uker da, men tenker i alle fall det nå). Gratulerer så masse til Plingse med første termingruppebaby vel ute, så bra at det gikk fint med dere tross hastekeisersnitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 24. juni 2014 #1025 Del Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer med førte baby i gruppa nå kommer de vel på rekke og rad alle sammen! Blir spennende å følge med. Har selv 3 uker igjen til permisjon og gleder meg. Er veldig spent på fødselen, men føler meg også klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 24. juni 2014 #1026 Del Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer med Herman! Er snart 33 uker på vei - ellers god i form. Bortsett fra kramper i hoftene av og til om nettene, ellers nå for tiden blir jeg så kjempefort mett og spiser lite Ble bekymret for å få så lite mat i meg i de siste - har dere det og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #1027 Del Skrevet 24. juni 2014 Oi, se der ja! Gratulerer så mye plingse! Godt alt gikk bra tross hasesnitt! Og for et fint navn kos dere masse! Skal vi opprette en fødselshistorietråd?? Jeg var på føden igår grunnet lite liv de to siste dagene. Alt var fint, og idag er hun mer seg selv heldigvis, dog litt roligere! Hun chillern vel bare inni der! Vært hos jm idag, hodet var festet. Har daglige mensmurringer, syns de begynner å bli vondere, så håper de gjør noe godt inni det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 24. juni 2014 #1028 Del Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer Plingse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juni 2014 #1029 Del Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer til Plingse, og god bedring etter snittet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 24. juni 2014 #1030 Del Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer med baby, Plingse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 26. juni 2014 #1031 Del Skrevet 26. juni 2014 Gratulerer Plingse! Her er det 16 dager til termin. Tiden har gått så fort! Har hatt masse menssmerter og kynnere siden igår ettermiddag, nesten konstante. Gjennom hele natten også. Håper på at det skal skje noe mer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 26. juni 2014 #1032 Del Skrevet 26. juni 2014 Gratulerer Plingse! Håper ikke det var alt for dramatisk for dere, og at dere koser dere med lillemann nå Blir spennende å se nå fremover! babyene kommer nok som perler på en snor tenker jeg Her har formen vært litt laber i noen dager, blir utrolig fort sliten og sliter litt med hodepine og er litt småkvalm. Har vært hos legen, og det er mulig jeg har en liten UVI, men ellers ser alt bra ut. Har fått beskjed om å holde sofaen hele helga - har jo så mye jeg burde fått gjort, men ser fram til å bare slappe helt av, tror det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 26. juni 2014 #1033 Del Skrevet 26. juni 2014 Oioi, gratulerer Plingse! Håper det gikk sånn relativt greit for seg, og at dere begge er i god form nå. Kjenner veldig på at jeg har den nest seneste terminen i gruppa her - det er HELT uvirkelig at dere andre begynner å nærme dere termin. Og stressende, jeg har jo ikke tid til å få noen unge enda, er ikke ferdig med noen ting, og får ikke blitt det på noen uker heller! (unntatt shoppinga da. Den har jeg stålkontroll på ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. juni 2014 #1034 Del Skrevet 26. juni 2014 Bakepulver, sånn hadde jeg det i forrige graviditet! Ble flyttet såpass på UL at jeg datt over i en annen termingruppe egentlig, og det endte med at jeg var sist i den første med noen dager. Ble helt stressa da de første babyene kom, og så var jeg maks utålmodig på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 26. juni 2014 #1035 Del Skrevet 26. juni 2014 Gratulerer Plingse! Håper det står bra til med dere og at dere bare koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #1036 Del Skrevet 26. juni 2014 Oioi, gratulerer Plingse! Håper det gikk sånn relativt greit for seg, og at dere begge er i god form nå. Kjenner veldig på at jeg har den nest seneste terminen i gruppa her - det er HELT uvirkelig at dere andre begynner å nærme dere termin. Og stressende, jeg har jo ikke tid til å få noen unge enda, er ikke ferdig med noen ting, og får ikke blitt det på noen uker heller! (unntatt shoppinga da. Den har jeg stålkontroll på ) Jeg syns selv det er uvirkelig at jeg nærmer meg termin. 13 dager til idag! Gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke jobber fordi jeg faktisk venter på en baby! Hadde fødselen satt igang idag for eks hadde jeg fått lettere sjokk. Man kan vel ikke forberede seg 100%, men noen dager føler jeg den prosenten er nærmere 0. Begynner forøvrig å få ting klart her hjemme da. Er i redebyggingsmodus. Driver å vasker ned kjøkken, bad og baker for at det skal være litt i frysen til barselbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. juni 2014 #1037 Del Skrevet 27. juni 2014 På et familierom (hurra) på sykehuset ligger jeg nå med to små og en stor. Storesøster sover opp ned i midten, mannen sover bortenfor og i trillesengen ved sidenav ligger lillesøster sovende. Ikke den største babyen, vi ble igangsatt 16 dager før termin, men synes det er veldig godt å være ferdig! Intens og relativ rask fødsel, synes nå at den gikk fint, men da det sto på i natt så var det tøft en stund. Gleder meg til å høre om flere julibarns ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. juni 2014 #1038 Del Skrevet 27. juni 2014 Oi, gratulerer Bustetroll! Forhøyet blodtrykk på kontroll i dag, 140/90, og Protein +1. Har kjent meg svimmel et par dager, og nå kjenner at jeg bekymrer meg litt. Skal tilbake til uka, da, så krysser fingrene for at ting ser bedre ut igjen da. Er jo uansett ikke veldig alvorlig, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masken Skrevet 27. juni 2014 #1039 Del Skrevet 27. juni 2014 Hei! Jeg har ikke visst dere var her før nå! :/:) Jeg har termin 19 juli! Er 25, forloveden 26! Venter en liten gutt<3 Har hatt ett hardt svangerskap, med 7 måneder med ekstrem kvalme, og oppkast! Nå koser jeg meg de siste ukene, for nå er jeg frisk som en fisk! Alle prøver er kjempe bra, noe hofteproblematikk( men dette er som en lek mot de 7 månedene tidligere!) Er overvektig, så fikk mye pes av jordmor pågrunn av dette! Hun sa jeg kom til å få både svangerskapsdiabetes, osv... Men har gått ned 12 kilo under svangerskapet ! gjett om jeg skal hilse på henne, når lillemann er ute! Fra Trondheim foresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. juni 2014 #1040 Del Skrevet 28. juni 2014 Gratulerer bustetroll! Deilig at dere fikk familierom da Og hei masken, aldri for sent å bli med her. Bra du klarer å nyte de siste ukene før fødsel da Tekola: jeg hadde tilsvarende målinger som deg i forrige svangerskap, men det ble heldigvis ikke verre (det stabiliserte seg). Med hyppig oppfølging av lege går det nok fint Her er alt bra, men sover litt dårlig om nettene. Gleder meg til å bli ferdig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå