blomst12 Skrevet 25. oktober 2013 #1 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Skravletråd for juli/august Terminliste: LaToya - 4 juli Blomst12 - 9 juli Født 2 juli Arrow - 13 juli Født 21 juli Mary Poppins - 13 juli Født 18 juli Bustetroll -13 juli - Født 27 juni Cavalier - 15 juli Pjuskefjes - 15 juli Tilim - 17 juli Født 20 juli Bib_84 - 18 juli Født 17 juli Plingse - 18 juli - Født 23 juni Masken - 19 juli Sommerfuglen1982 -22 juli Sjøhest - 26 juli Klatremusa - 26 juli MissHeidiM - 28 juli Født 25 juli Lillealva - 29 juli Cera - 29 juli Glitnir - 30 juli Iingvild - 31 juli Født 6 august Skogstrollet - 2 august Født 24 juli Kokkos - 5 august LiveLaughLove - 6 august Mihi - 7 august Tekola - 9 august Født 10 august Purreløk - 13 august Født 15 august Vespa - 13 august Født 21 august Aomame - 14 august Født 17 august Livelovelaugh - 17 august *bakepulver* - 26 august Født 3 september Pasjonsblomst - 28 august Født 14 august Endret 3. september 2014 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Hei! Jeg vet det er tidlig, men jeg er så glad Derfor oppretter jeg en terminklubb allerede nå! Fikk positiv test for noen dager siden og er 4+2 idag. Er ei jente på 24 år, vært sammen med barnefaren i 6 år. Han er 25. Hadde en spontanabort i slutten av august, fikk en mens i mellom, og så klaffet det igjen! Håper spiren sitter i 9 mnd denne gang. Håper flere hiver seg på! Endret 6. november 2013 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 3. november 2013 #3 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Hei! Jeg vet det er tidlig, men jeg er så glad Derfor oppretter jeg en terminklubb allerede nå! Fikk positiv test for noen dager siden og er 4+2 idag. Er ei jente på 24 år, vært sammen med barnefaren i 6 år. Han er 25. Hadde en spontanabort i slutten av august, fikk en mens i mellom, og så klaffet det igjen! Håper spiren sitter i 9 mnd denne gang. Håper flere hiver seg på! Hei Blomst12! Jeg vil gjerne joine deg her Jeg har visstnok termin 15.juli 2014 ca. Er 21 år og forloveden er 24 år. Vi brukte ca et halvt år før det klaffet for oss. Er 4 uker og 1 dag. Tidlig enda! Endret 3. november 2013 av Arrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. november 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 3. november 2013 Hei Blomst12! Jeg vil gjerne joine deg her Jeg har visstnok termin 15.juli 2014 ca. Er 21 år og forloveden er 24 år. Vi brukte ca et halvt år før det klaffet for oss. Er 4 uker og 1 dag. Tidlig enda! Jippi endelig kom det flere gratulerer så masse! Er virkelig en spennende tid vi har i møte! Er formen bare fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 4. november 2013 #5 Del Skrevet 4. november 2013 Formen er ganske fin Litt vondt i magen bare. Skal ut på pilates snart, så det blir godt å få trimmet kroppen litt! Er din form bra? Mye plager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 4. november 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 4. november 2013 Min form er upåklagelig, ingen symptomer foreløpig utenom litt mensmurringer.. Jeg har vært å trent styrke nå nettopp, deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 5. november 2013 #7 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Det er bra! Skal ikke klage jeg heller! Har nettopp begynt med pilates jeg, og skal si det funker! For jeg er kjeeempe stiv i hele kroppen idag, hehe. Imorgen skal jeg på yoga. Har bestemt meg for å ta pilates/yoga tre ganger i uken fremover Endret 5. november 2013 av Arrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavalier Skrevet 6. november 2013 #8 Del Skrevet 6. november 2013 Heia! Joiner dere jeg :-) Er 4+4 i dag:) Jeg synes det er så rart å tenke på at jeg er gravid, det går liksom ikke helt opp for meg. Også er jeg kjempenervøs for at det skal gå galt. Men prøver å tenke positivt;) Har dere fortalt det til noen enda? det er litt av en nyhet og gå å holde for seg selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 6. november 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 6. november 2013 Heia! Joiner dere jeg :-) Er 4+4 i dag:) Jeg synes det er så rart å tenke på at jeg er gravid, det går liksom ikke helt opp for meg. Også er jeg kjempenervøs for at det skal gå galt. Men prøver å tenke positivt;) Har dere fortalt det til noen enda? det er litt av en nyhet og gå å holde for seg selv;) Hei, velkommen og gratulerer så masse!! Er det første barn? Når har du termin, så kan jeg lage en terminliste på første innlegg Da jeg ble gravid i juli fortalte vi det fort til familie, og jeg mine nærmeste venninner. Det endte i sa så det var tungt å måtte fortelle alle at det ikke gikk. Derfor har jeg kun sagt det til ei venninne foreløpig. Tenkte å kanskje ta en tidlig ultralyd før vi forteller det til kommende besteforeldre. Men vi får se hvordan det går, har så lyst å bare roooope det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 6. november 2013 #10 Del Skrevet 6. november 2013 Heia! Joiner dere jeg :-) Er 4+4 i dag:) Jeg synes det er så rart å tenke på at jeg er gravid, det går liksom ikke helt opp for meg. Også er jeg kjempenervøs for at det skal gå galt. Men prøver å tenke positivt;) Har dere fortalt det til noen enda? det er litt av en nyhet og gå å holde for seg selv;) Hei og velkommen! Du er akkurat på dagen like langt på vei som meg! Spennende! Hvordan er formen? Det går nok kjempe bra skal du se Jeg har selv fortalt mine foreldre og sammen har vi fortalt de nærmeste vennene. Vi venter med å fortelle svigers til jul, da vi skal feire julaften hos dem. Så da får de en liten julegave fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavalier Skrevet 6. november 2013 #11 Del Skrevet 6. november 2013 Tusen takk!;-) Jepp, første barn! Veldig spennende! Ifølge terminkalkulator er termin 15.7. Formen er veldig fin! Hadde en del menssmerter i noen dager, eller er puppene litt ømme og kjenner at det "skjer noe" i magen, men ikke noe utover det Har dere noen symptomer enda..? Tenkte å fortelle det til min familie på søndag vi, det er så spennende!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 6. november 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 6. november 2013 Ingen symptomer her i gården, utenom litt såre brystvorter og mensmurringer til tider! Så venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjuskefjes Skrevet 6. november 2013 #13 Del Skrevet 6. november 2013 Hei. Jeg må innrømme at dette er så kuuuult. Hadde ikke trodd at jeg skulle inn og gjøre dette her igjen. Men der tok jeg feil. Vi venter nå barn nr tre...Har termin utifra terminkalkulator: 15.07.2014. Jeg har tatt HCG prøve idag, da jeg har litt tett oppfølging av legen. Og det ser ut som om jeg ligger godt ann i henhold til nivå. Noe som også er så spennende. Veldig glad på alles vegne og gleder meg til å høre om reisen som starter nå!! Jippi Det er også spennende å si hva Jordmor sier til min termindato. ettersom jeg har lest så ser det jo ut som om vi har akkurat samme termin hele gjengen her God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 6. november 2013 #14 Del Skrevet 6. november 2013 Såå spennende pjuskefjes!! Jaggu har vi nesten lik termin alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. november 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 7. november 2013 Hei. Jeg må innrømme at dette er så kuuuult. Hadde ikke trodd at jeg skulle inn og gjøre dette her igjen. Men der tok jeg feil. Vi venter nå barn nr tre...Har termin utifra terminkalkulator: 15.07.2014. Jeg har tatt HCG prøve idag, da jeg har litt tett oppfølging av legen. Og det ser ut som om jeg ligger godt ann i henhold til nivå. Noe som også er så spennende. Veldig glad på alles vegne og gleder meg til å høre om reisen som starter nå!! Jippi Det er også spennende å si hva Jordmor sier til min termindato. ettersom jeg har lest så ser det jo ut som om vi har akkurat samme termin hele gjengen her God kveld! Velkommen og gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 8. november 2013 #16 Del Skrevet 8. november 2013 Heisann, da joiner jeg dere her inne Fikk positiv test i natt, en uke etter IKM. Det har vært laaang ventetid gitt! Antagelig har jeg hatt eggløsning litt senere enn jeg trodde. I følge terminkalkulator har jeg termin 17.juli, så hvis alt går som det skal blir dette den beste sommeren ever! Jeg er 29 år, samboeren er 31, og vi har vært sammen i sju år. Dette er første gang vi prøver, så vi har hatt utrolig flaks Foreløpig har jeg bare fortalt de gode nyhetene til bestevenninna mi. Vi har ikke helt bestemt oss for om vi vil fortelle det til de vordende besteforeldrene nå snart eller om vi skal vente til jul. vi får se. Gleder meg uansett til januar, når jeg kan fortelle det til resten av verden også Og forresten, gratulerer til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 8. november 2013 #17 Del Skrevet 8. november 2013 Heisann, da joiner jeg dere her inne Fikk positiv test i natt, en uke etter IKM. Det har vært laaang ventetid gitt! Antagelig har jeg hatt eggløsning litt senere enn jeg trodde. I følge terminkalkulator har jeg termin 17.juli, så hvis alt går som det skal blir dette den beste sommeren ever! Jeg er 29 år, samboeren er 31, og vi har vært sammen i sju år. Dette er første gang vi prøver, så vi har hatt utrolig flaks Foreløpig har jeg bare fortalt de gode nyhetene til bestevenninna mi. Vi har ikke helt bestemt oss for om vi vil fortelle det til de vordende besteforeldrene nå snart eller om vi skal vente til jul. vi får se. Gleder meg uansett til januar, når jeg kan fortelle det til resten av verden også Og forresten, gratulerer til dere alle sammen og gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 8. november 2013 #18 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Takk takk! Jeg ser du trener yoga og pilates Arrow, vet du om det er noen stillinger man bør unngå i første trimester? Jeg har sett på noen yogavideoer for gravide på nett, men finner for det meste bare at man ikke må gjøre øvelser som gjør at man kan miste balansen pga stor mage, og at man ikke må ligge for lenge på ryggen ettersom fosteret da kan stenge blodgjennomstrømningen i en vene. Men dette er jo ting som først blir aktuelt når babyen er blitt større tenker jeg. Jeg begynte å øve på headstands før jeg ble gravid, hadde vært gøy å fortsette med det, men tørr ikke riktig Edit: Fant svar til slutt likevell: "Avoid inversions, closed twists, and backbends". Så da blir det ikke hodestående på meg gitt. Endret 8. november 2013 av bib_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. november 2013 Forfatter #19 Del Skrevet 8. november 2013 Heisann, da joiner jeg dere her inne Fikk positiv test i natt, en uke etter IKM. Det har vært laaang ventetid gitt! Antagelig har jeg hatt eggløsning litt senere enn jeg trodde. I følge terminkalkulator har jeg termin 17.juli, så hvis alt går som det skal blir dette den beste sommeren ever! Jeg er 29 år, samboeren er 31, og vi har vært sammen i sju år. Dette er første gang vi prøver, så vi har hatt utrolig flaks Foreløpig har jeg bare fortalt de gode nyhetene til bestevenninna mi. Vi har ikke helt bestemt oss for om vi vil fortelle det til de vordende besteforeldrene nå snart eller om vi skal vente til jul. vi får se. Gleder meg uansett til januar, når jeg kan fortelle det til resten av verden også Og forresten, gratulerer til dere alle sammen Gratulerer og velkommen ) så gøy at vi begynner å bli flere her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. november 2013 Forfatter #20 Del Skrevet 8. november 2013 Btw, er det deres første barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå