AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Flørten min er veldig begeistret for dirty sms, og jeg er med på det etter som vi i perioder dessverre kun har kontakt via telefon. Jeg er litt forsiktig av meg, mens han er mer "åpen". Har lyst til å tease han litt ved å sende en melding og si at jeg drømte om han/oss... Jeg har så dårlig fantasi - vil ikke at det skal være for grisete heller. Noen ideer til noe som er akkurat passe dirty, men allikevel litt "uskyldig" (og kanskje så han kan tolke det begge veier..) Har tenkt litt på å bare sende en melding med: "Beklager for det jeg gjorde i natt.." eller liknende. TIPS TAKK. Anonymous poster hash: 39318...6ae
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Møtte du han på sukker? han er ikke tilfeldigvis mørk i håret.. Ehm mellom 20 og 25 år? :-P Jeg vet absolutt ikke hvem du er eller hvem han er, men jeg flørter med en lignende. Så bare lurer på om det kan være samme fyren xDAnonymous poster hash: 30a37...768
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Møtte du han på sukker? han er ikke tilfeldigvis mørk i håret.. Ehm mellom 20 og 25 år? :-P Jeg vet absolutt ikke hvem du er eller hvem han er, men jeg flørter med en lignende. Så bare lurer på om det kan være samme fyren xDAnonymous poster hash: 30a37...768 Nei, jeg møtte ham ikke på sukker.. Hehe.. Han du flørter med er ikke kjendis? Anonymous poster hash: 39318...6ae
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Nei, jeg møtte ham ikke på sukker.. Hehe.. Han du flørter med er ikke kjendis? Anonymous poster hash: 39318...6ae Hehe, det er vel gode nyheter! Nei, han er langt ifra det. Såvidt jeg vet da, haha. Er det en kjendis du flørter med eller? Anonymous poster hash: 30a37...768
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Hehe, det er vel gode nyheter! Nei, han er langt ifra det. Såvidt jeg vet da, haha. Er det en kjendis du flørter med eller? Anonymous poster hash: 30a37...768 Da kan vi begge berolige oss med at vi ikke holder på med samme fyr. Hehe... Du har ikke noen idè til hva jeg kan "ha drømt" da? Anonymous poster hash: 39318...6ae
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Da kan vi begge berolige oss med at vi ikke holder på med samme fyr. Hehe... Du har ikke noen idè til hva jeg kan "ha drømt" da? Anonymous poster hash: 39318...6ae Da kan vi begge berolige oss med at vi ikke holder på med samme fyr. Hehe... Du har ikke noen idè til hva jeg kan "ha drømt" da? Anonymous poster hash: 39318...6ae Hmm... nei, burde jeg vite det? :O Nå ble jeg nysgjerrig altså! Anonymous poster hash: 30a37...768
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Hmm... nei, burde jeg vite det? :O Nå ble jeg nysgjerrig altså! Anonymous poster hash: 30a37...768 Haha, nei, men jeg planlegger å ta en liten "spansk en" og skrive til denne flørten min at jeg i drømme gjorde noe "dirty" med ham. Det vil si, jeg vil sende ham en melding som gir ham et hint/eventuelt gjør han totalt forvirret, og deretter fortelle hva jeg/vi gjorde i mine drøm.. Er det forståelig? Anonymous poster hash: 39318...6ae
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Haha, jeg skrev en sånn melding til typen min en gang. Før vi ble sammen altså At jeg hadde drømt at vi hadde hatt deilig sex i skogen Han likte det iallefall, for 2 timer senere så hadde vi sex i skogen. i 13. minusgrader Ja, det var kaldt, men verd det:P Anonymous poster hash: a686c...95e 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Haha, jeg skrev en sånn melding til typen min en gang. Før vi ble sammen altså At jeg hadde drømt at vi hadde hatt deilig sex i skogen Han likte det iallefall, for 2 timer senere så hadde vi sex i skogen. i 13. minusgrader Ja, det var kaldt, men verd det:P Anonymous poster hash: a686c...95e Haha! Så bra, det er det jeg vil også, sende en melding som pirrer ham... Men etter som vi ikke har hatt sex ennå (men det ligger veeeeldig i kortene, tror jeg bare må puffe han litt), vil jeg "åpne" med en melding som gjør at han skjønner at jeg hadde en "skitten" drøm... Anonymous poster hash: 39318...6ae
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Haha, nei, men jeg planlegger å ta en liten "spansk en" og skrive til denne flørten min at jeg i drømme gjorde noe "dirty" med ham. Det vil si, jeg vil sende ham en melding som gir ham et hint/eventuelt gjør han totalt forvirret, og deretter fortelle hva jeg/vi gjorde i mine drøm.. Er det forståelig? Anonymous poster hash: 39318...6ae Åh faen! Jeg leste litt for fort der... trodde først du skrev "Du har ikke noen idè til HVEM jeg kan "ha drømt" om da?" Hehe. Men er det en kjendis du flørter med eller? Hm forsto ikke så mye, helt ærlig! haha. Godt mulig jeg er litt trøtt i kveld Men skriv det du føler DU kunne likt å høre da? Jeg og flørten min pleide å snakke dirty til hverandre nesten hver kveld i en liten periode og da skrev jeg akkurat hva som falt meg inn. Som feks hvis han skrev "Skal dusje nå" og da hadde vi engang ikke begynt å snakke skittent. Til vanlig ville man jo svart feks "Ok" eller noe haha. Men jeg overrasket han litt med å svare noe lignende "Hadde jeg vært der, ville jeg kledd av meg og kommet inn bak deg i dusjen. Du kjenner brystene mine presse mot ryggen din og du blir hard med en gang. Jeg nøler ikke med å ta grep om deg og ... blablabla!" haha. Han svarte fem minutter senere (kremt) med noe sånt "Takk for en herlig melding, ble så kåt at jeg ikke klarte å fokusere her!" xD Er moro da. Men jeg vet ikke åssen dirty meldinger dere skriver da Her er det ihvertfall ganske rett på sak og ja.. finnes ikke grenser Det jeg skrev ang dusjen var bare barnemat! haha Anonymous poster hash: 30a37...768
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Åh faen! Jeg leste litt for fort der... trodde først du skrev "Du har ikke noen idè til HVEM jeg kan "ha drømt" om da?" Hehe. Men er det en kjendis du flørter med eller? Hm forsto ikke så mye, helt ærlig! haha. Godt mulig jeg er litt trøtt i kveld Men skriv det du føler DU kunne likt å høre da? Jeg og flørten min pleide å snakke dirty til hverandre nesten hver kveld i en liten periode og da skrev jeg akkurat hva som falt meg inn. Som feks hvis han skrev "Skal dusje nå" og da hadde vi engang ikke begynt å snakke skittent. Til vanlig ville man jo svart feks "Ok" eller noe haha. Men jeg overrasket han litt med å svare noe lignende "Hadde jeg vært der, ville jeg kledd av meg og kommet inn bak deg i dusjen. Du kjenner brystene mine presse mot ryggen din og du blir hard med en gang. Jeg nøler ikke med å ta grep om deg og ... blablabla!" haha. Han svarte fem minutter senere (kremt) med noe sånt "Takk for en herlig melding, ble så kåt at jeg ikke klarte å fokusere her!" xD Er moro da. Men jeg vet ikke åssen dirty meldinger dere skriver da Her er det ihvertfall ganske rett på sak og ja.. finnes ikke grenser Det jeg skrev ang dusjen var bare barnemat! haha Anonymous poster hash: 30a37...768 Hehe.. Han går vel innunder kategorien "kjendis", ja, men det er ikke en av de som flyr på rød løper annenhver helg. Du skjønte veldig mye til å ikke skjønne noenting av det jeg skrev. Merker jeg formulerer meg veldig knotete. Jeg er trøtt, nemlig. Uansett: Likte "dusje-meldinga" di. Han er også veldig rett frem og "god" på dirty-meldinger, det er jeg som sliter litt mer... Greia er den at jeg må finne på noe jeg har drømt, men at åpningsmeldingen kun gjør han nysgjerrig. Sett at jeg feks. "hadde drømt" at jeg dusjet med ham. Jeg ville ikke ha røpet med en gang at det var noe jeg hadde drømt, bare skrevet "Du må gjerne dusje hos meg flere ganger altså. Det var veldig koselig i natt. :)" Hmmm.. Kanskje jeg kan bruke den? Men hva kan jeg skrive i stedet for "Det var veldig koselig i natt"? Det kan kanskje høres ut som jeg har sendt melding til feil person. xD Anonymous poster hash: 39318...6ae
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Hehe.. Han går vel innunder kategorien "kjendis", ja, men det er ikke en av de som flyr på rød løper annenhver helg. Du skjønte veldig mye til å ikke skjønne noenting av det jeg skrev. Merker jeg formulerer meg veldig knotete. Jeg er trøtt, nemlig. Uansett: Likte "dusje-meldinga" di. Han er også veldig rett frem og "god" på dirty-meldinger, det er jeg som sliter litt mer... Greia er den at jeg må finne på noe jeg har drømt, men at åpningsmeldingen kun gjør han nysgjerrig. Sett at jeg feks. "hadde drømt" at jeg dusjet med ham. Jeg ville ikke ha røpet med en gang at det var noe jeg hadde drømt, bare skrevet "Du må gjerne dusje hos meg flere ganger altså. Det var veldig koselig i natt. :)" Hmmm.. Kanskje jeg kan bruke den? Men hva kan jeg skrive i stedet for "Det var veldig koselig i natt"? Det kan kanskje høres ut som jeg har sendt melding til feil person. xD Anonymous poster hash: 39318...6ae Hehe! Hmm hva med "For en dusjopplevelse, <navnet hans>! Vi må gjerne gjøre det flere ganger" Eller... "Hadde en fin natt, for å si det sånn Kom hit, så gjør vi det på ordentlig denne gangen!" haha. Nei, jeg har dårlig med ideer når det ikke er meg selv jeg snakker om xD Som sagt: Gå for det du føler er best å skrive. Tenk deg litt om hva han har skrevet fra før. Er det noe spesielt han har nevnt som han liker godt for eksempel? Ta med noe du vet han liker ekstra godt. Du finner nok på noe lurt! Anonymous poster hash: 30a37...768
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #13 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er elendig på slike meldinger. Funker denne? (Dere gutter må gjerne svare hvordan dere hadde reagert hvis dere hadde fått en slik melding av flørten ): "Kort, men heftig natt.. Bare si ifra om du vil dusje hos meg en annen gang også, så kan vi se om det er like morsomt "på ånkli" som i drømmeland. " Anonymous poster hash: 9fc08...9ef
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg synes du gjør dette for komplisert og litt for omstendelig. Gå litt mer rett på sak om at du har drømt noe, men vær litt vag rundt detaljer. Eller, for ikke å lyve, kan du bytte ut at du drømte med hva du har i tankene. Da blir det mer "jeg hadde oss nettopp i tankene, men hvis du vil ha detaljer må du gjette en av tankene mine ret..."Anonymous poster hash: b7967...28d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #15 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg synes du gjør dette for komplisert og litt for omstendelig. Gå litt mer rett på sak om at du har drømt noe, men vær litt vag rundt detaljer. Eller, for ikke å lyve, kan du bytte ut at du drømte med hva du har i tankene. Da blir det mer "jeg hadde oss nettopp i tankene, men hvis du vil ha detaljer må du gjette en av tankene mine ret..."Anonymous poster hash: b7967...28d Sant det, jeg vil gjerne få det til å høres ut som en spontan melding etter at jeg våknet opp fra en "dirty" drøm om oss.. Få detaljer, men nok til at han skjønner og blir gira... Igjen, fryktelig dårlig på dette, og i hvertfall å fatte meg i korthet. Hjelp! Anonymous poster hash: 9fc08...9ef
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #16 Skrevet 26. oktober 2013 Men det er jo ikke spontant. Tvert i mot, det er en melding du har planlagt i et par dager. Menn er faktisk ikke så enkle, vi også klarer å gjennomskue påtatthet. Påtatt spontanitet er noe av det værste i flørting. Ta heller utgangspunkt i faktiske omstendigheter å skriv om det. Det er jo effekten av meldingen som er sentral, ikke om det var en drøm eller om det var spontant. Eller vent til det faktisk er noe spontant som skjer som du kan skrive om. Kanskje du skal forsøke å ikke ha en fullt så nitidig tilnærming til "spontant"?.Anonymous poster hash: b7967...28d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #17 Skrevet 26. oktober 2013 Si at du drømte om han og at glufsa lagde majones? Anonymous poster hash: e5ac7...547
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #18 Skrevet 27. oktober 2013 Men det er jo ikke spontant. Tvert i mot, det er en melding du har planlagt i et par dager. Menn er faktisk ikke så enkle, vi også klarer å gjennomskue påtatthet. Påtatt spontanitet er noe av det værste i flørting. Ta heller utgangspunkt i faktiske omstendigheter å skriv om det. Det er jo effekten av meldingen som er sentral, ikke om det var en drøm eller om det var spontant. Eller vent til det faktisk er noe spontant som skjer som du kan skrive om. Kanskje du skal forsøke å ikke ha en fullt så nitidig tilnærming til "spontant"?.Anonymous poster hash: b7967...28d Okei, jeg ser den også. Men nå har det seg slik at jeg faktisk har begynt å fantasere om han og meg i dusjen...Og selv om jeg vet han liker grisemeldinger, er jeg litt av den sjenerte/forsiktige typen, og dermed er det "tryggere" å si at jeg drømte om det. Ideer til en melding som hinter om min fantasi, uten å gi han for mange detaljer med en gang? Vil gjerne at det skal pirre ham og at han ikke bare tenker "ok."Anonymous poster hash: 9fc08...9ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå