Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Hei. Jeg tenkte jeg skulle ha en fest i helga på lørdagskvelden. Jeg skal kjøpe meg to flasker 13,5 % hvitvin og kanskje drikke litt seksti blandet i brus. Jeg er 179 høy veger 80 kilo. Er dette da en grei mengde alkohol på en kveld? Eller blir det for mye? Og jeg er ikke noe troller. Endret 25. oktober 2013 av Pinnedyr
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Kommer an på hvor full du ønsker å bli og hva du er vant med.. Jeg drikker sjelden og er ikke sped, ei flaske rødvin holder for meg. Anonymous poster hash: e2d42...af7
Notisblokk Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Altfor mye. En flaske vin er nok. Hvorfor skal du drikke så mye? Du vet, det er ikke kult å bli fullest mulig. Det er faktisk veldig irriterende å feste med sånne folk. Det som er kult er å være oppegående, smilende og hyggelig. De som faktisk koser seg med drikken og ikke bare pøser innpå. Det er de vi husker med et smil om munnen og som vi ønsker skal være med å feste. De som skal bli drita er de vi ikke ber med på fest lenger.. 2
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg ønsker å bli stupfull, og jeg drikker ikke ofte. Det er så gøy å bli stupfull syns jeg. Jeg har på REC på videokameraet mitt og får alt det morsomme jeg gjør på film. En gang skreiv jeg meldinger til et live radioprogram og fikk sure svar tilbake. Det var sprøtt.
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2013 Altfor mye. En flaske vin er nok. Hvorfor skal du drikke så mye? Du vet, det er ikke kult å bli fullest mulig. Det er faktisk veldig irriterende å feste med sånne folk. Det som er kult er å være oppegående, smilende og hyggelig. De som faktisk koser seg med drikken og ikke bare pøser innpå. Det er de vi husker med et smil om munnen og som vi ønsker skal være med å feste. De som skal bli drita er de vi ikke ber med på fest lenger.. Ok. Men jeg skal ha hjemme alene fest. 1
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg skal drikke så mye for å se hvor mye sprøtt jeg finner på.
Notisblokk Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Ok. Men jeg skal ha hjemme alene fest. Så du skal sitte hjemme helt alene og pøse innpå med store mengder alkohol? IKKE lurt.. Du kan få alkoholforgiftning hvis du drikker for mye, du få til flere ulykker i hjemmet (brann, kuttskader ol) Du kan også sovne og bli kvalt av ditt eget oppkast.. Så nei, ikke lurt og ikke kult... 3
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2013 Så du skal sitte hjemme helt alene og pøse innpå med store mengder alkohol? IKKE lurt.. Du kan få alkoholforgiftning hvis du drikker for mye, du få til flere ulykker i hjemmet (brann, kuttskader ol) Du kan også sovne og bli kvalt av ditt eget oppkast.. Så nei, ikke lurt og ikke kult... Ok. Men jeg har folk som kikker innom meg avogtil for å se hvordan jeg har det.
Eolin Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 hvorfor spør du om hvor mye du skal drikke når du bare vil bli sørpefull? jeg begynner å lure på hvor gammel du er og om du egentlig har det bra. det å bli sørpefull alene (at noen kommer og sjekker av og til teller ikke) er ikke akkurat en sunn aktivitet. 1
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er 28 år. En gang på en grillfest på 30 årsdag, ble jeg så full at jeg måtte hentes klokka halv ti på kvelden. Det var løye.
Eolin Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 ja, skikkelig dritkult as. jeg tror du er et troll, men hvis du ikke er det ville jeg anbefale å kontakte rushjelp.
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er som sagt ikke et troll.
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg drikker såpass skjelden at jeg er ikke alkoholavhengig.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg drikker såpass skjelden at jeg er ikke alkoholavhengig. Du er kanskje ikke avhengig, men du har et svært usunt syn på alkohol. Det i seg selv er nok. Anonymous poster hash: e2d42...af7 6
Gjest Arch Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg ønsker å bli stupfull, og jeg drikker ikke ofte. Det er så gøy å bli stupfull syns jeg. Jeg har på REC på videokameraet mitt og får alt det morsomme jeg gjør på film. En gang skreiv jeg meldinger til et live radioprogram og fikk sure svar tilbake. Det var sprøtt. Vet du, jeg forventer mer moro av deg om du virkelig synes det er verd å ta opp festen. Sende sms til et radioprogram?!? Dagens ungdommer er så treige!
Cuddlegirl Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 To vin og sprit på 60% er alt for mye ja. Ser ikke vitsen med å bli så full at du henger over toalettet hele kvelden/natta/morgen, og ikke klarer ta vare på deg selv. Greit nok å bli brisen på en fest med gode venner, for å kanskje komme i bedre stemning. Men alene? Det kan ikke være mye gøy. 1
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #18 Skrevet 25. oktober 2013 To vin og sprit på 60% er alt for mye ja. Ser ikke vitsen med å bli så full at du henger over toalettet hele kvelden/natta/morgen, og ikke klarer ta vare på deg selv. Greit nok å bli brisen på en fest med gode venner, for å kanskje komme i bedre stemning. Men alene? Det kan ikke være mye gøy. Når jeg er alene slipper jeg å domme meg ut slik jeg gjorde på 30 årsdagen.
Gjest Chloe87 Skrevet 25. oktober 2013 #19 Skrevet 25. oktober 2013 Skjønner ikke hva som er morsomt med å drikke seg dritings egentlig? Man blir jo ubrukelig og mister hemninger. Drikk deg heller i litt godt humør og stopp der. En flaske vin holder.
Pinnedyr Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #20 Skrevet 25. oktober 2013 Skjønner ikke hva som er morsomt med å drikke seg dritings egentlig? Man blir jo ubrukelig og mister hemninger. Drikk deg heller i litt godt humør og stopp der. En flaske vin holder. Ok. Jeg skal prøve å holde meg til en flaske vin, men det blir ikke lett. Det morsomme er når jeg får blackout. Det rare er at jeg alltid våkner når noen tar i meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå