Lillie Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hvordan ordner dere håret når dere skal på fest? Om det er en lørdagskveld på byen eller et julebord spiller ingen rolle, er interessert i å vite uansett Jeg har hår som rekker ned til puppene nå, litt oppklipt. Ender ofte opp med å enten slette det eller bruke bølgetanga (noe som selvsagt er stilig nok, men blir litt lei). Tar imot tips og ideer, gjerne med bilde og
Wonders Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Her er en link hvor alt er samlet http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=580299 Her har jeg knekkt koden vettu,,, uten den hadde jeg ikke klart meg, for jeg har null tålmodighet egentlig... Jeg pleier å krølle det først, for da blir det en mykere stil. Det nederste bilde er enklere enn det ser ut som. Hestehale, tre tynne fletter og to tvinnedelengder... Endret 25. oktober 2013 av Wonders
Nuith Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Hestehale. Hver eneste gang. Eneste jeg kler, ser ut som en gammel kjerring med løst hår.
ms.mini Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 - Løs fiskebeinsflette med masse volum - gjerne litt løst hår på sidene, siden du har det oppklipt. - Høy og rufsete hestehale. - Krøllete hår, hvor du klemmer/roter krøllene litt til med saltvannsspray.
FantasDick Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg pleier å ha det løst, tuppert med sideskill, eventuelt med litt bølger i lengdene. En sjelden gang har jeg det i en høy hestehale, gjerne med litt volum på toppen.
heiduderborte Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har også alltid enten rett eller krøllet. Prøver å sette det op men føler meg alltid stygg med oppsatt hår! det er også vanskelig å sette opp ettersom at jeg har hår til rompa og veldig tykt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Det er en side på facebook med masse inspirasjon, der folk viser steg for steg hvordan de lager frisyren, enten med bilder eller video! Step by Step Hairstyle Tutorials heter den, søk den opp Anonymous poster hash: 4b951...b6d
Longgone Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Hestehale. Hver eneste gang. Eneste jeg kler, ser ut som en gammel kjerring med løst hår. Trodde jeg var den eneste! :-P Hater det. Har så lyst å gå med løst hår men det ser så dumt ut...
Banan Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg pleier å gå med det løst. Hestehale har jeg når jeg trener, og ville aldri gått med det på fest. 1
Gjest Søgni Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg har halvlangt hår, oppklipt, alltid sideskill, med lugg. Nesten uansett hva jeg skal, så trives jeg best med en frisyre som ikke er for "stram, polert og satt", på et vis. Løst hår går det mest i. Jeg varierer avogtil med krøller. Det er sjelden jeg gidder, altså, men når jeg gjør det er det alltid ganske store og løse krøller, som ser litt tilfeldige ut. Jeg pleier ganske ofte å sette opp håret i ganske lave,asymetriske knuter, sånn at den festes på ene siden. Det går ganske fort, når jeg setter håret i hestehale først, bruker f.eks. litt saltvannsspray for tekstur, tuperer lengdene lett for at den skal bli litt fyldigere, og så fester håret med hårnåler. Faktisk er jeg oftest fornøyd de gangene jeg bare fester håret tilfeldig med hårnåler uten å se, og går over med speil etterpå, sånn at det ikke blir totalt kråkereir. Luggen har jeg enten løst til siden, eller så tvinner/fletter jeg den bort mot siden. En hestehale er heller ikke en hestehale, man kan avansere litt fra "putt alt håret raskt i en strikk for å få det vekk og bort". Synes f.eks. man fint kan dra på byen med en hestehale. Noe jeg ofte gjør, er at jeg tuperer håret, særlig på krona sånn at det blir litt høyde bak, og tvinner litt av håret rundt strikken, sånn at den skjules. Luggen og håret som er nærmest ansiktet faller ut fra hestehalene mine med mindre jeg bruker hårnåler, fordi det er for kort, det synes jeg kan være ganske fint. Det jeg pleier å gjøre er for simpelt til at jeg trenger å poste bilder merker jeg, men her er en frisyre jeg har brukt noen ganger når jeg skal være mer pynta, som jeg synes er ganske enkel, og som jeg pleier å få komplimenter for. Endret 26. oktober 2013 av Søgni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå