Gå til innhold

Sex med middelaldrende kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann:)

Jeg er en ung mann på 22år som har møtt en kvinne i førtiårene på nettet. Hun har fast jobb, har barn, er skilt og er faktisk utrolig pen og holder seg godt. Vi har snakket om å treffes, og muligens ha sex. Dette er jo noe jeg synes høres spennende ut og er vel noe de fleste unge menn fantaserer om.

Er det andre inne her som har gjort noe lignende? Jeg vet jo at dette er fullt lovlig og sånn, men hva tenker dere om at en på min alder ligger med noen som er ganske mange år eldre? Og hva jeg evt burde passe på eller være forsiktig med?

Takker for svar :)

Anonymous poster hash: 37fe0...69a

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjotten
Skrevet

Jeg er en "ung mann" også og er en av de som faktisk ikke fantaserer om slikt.

Det er sikkert fint at du utforsker seksualiteten og slikt, men personlig så hadde jeg aldri risikert å opprette ett forhold med en som er såpass mye eldre, samt også er etablert og har barn. Det er noe jeg vil oppleve å gjøre selv, bli etablert og få barn med en person. Du tenker sikkert ikke så langt, da.

Det er jo opptil deg. Hvor mange kommer til å finne det ut, uansett? Dessuten, hva er det verste som kan skje?

Skrevet

Smaken er som baken, og alle har ulik smak :) Men joda jeg har tenkt så langt at jeg selv vil finne meg en jente og etablere meg, men alt må jo ikke skje på en gang :)

Skrevet

Heisann:)

Jeg er en ung mann på 22år som har møtt en kvinne i førtiårene på nettet. Hun har fast jobb, har barn, er skilt og er faktisk utrolig pen og holder seg godt. Vi har snakket om å treffes, og muligens ha sex. Dette er jo noe jeg synes høres spennende ut og er vel noe de fleste unge menn fantaserer om.

Er det andre inne her som har gjort noe lignende? Jeg vet jo at dette er fullt lovlig og sånn, men hva tenker dere om at en på min alder ligger med noen som er ganske mange år eldre? Og hva jeg evt burde passe på eller være forsiktig med?

Takker for svar :)

Hvis det kun er snakk om å møtes for sex så er det vel bare å kjøre på! Jeg skjønner ikke helt problemet må jeg si... Middelaldrende kvinner funker akkurat som kvinner i 20-åra, sånn reint fysisk, så kos deg :-)

Jeg har selv hatt sex med kvinner som er 20 år eldre enn meg, kun gode opplevelser :-)

• Liker 1
Skrevet

Man er vel passert 50 før man kan kalles middelaldrende? Mange kvinner kan jo få barn til langt over 40, i hvert fall hvis de har barn fra før. Overgangsalderen kommer som regel etter 50 også. Det er jo dette som definerer middelaldrende.

Litt OT.

Anonymous poster hash: 2ea47...7dd

Skrevet

Er hovedsakelig kun sex det dreier seg om. Jeg kunne ikke sett for meg å være sammen med en så mye eldre dame.

"Middelaldrende" var kanskje litt feil, men syntes det hørtes litt bedre ut enn "eldre kvinne" :)

Ts

Skrevet

Er hovedsakelig kun sex det dreier seg om. Jeg kunne ikke sett for meg å være sammen med en så mye eldre dame.

"Middelaldrende" var kanskje litt feil, men syntes det hørtes litt bedre ut enn "eldre kvinne" :)

Ts

Eldre er vel etter midten da, altså etter middelaldrende. Da snakker vi pleiehjem?! :-p men du har rett, hva er man fra 30-50 når man hverken er ung eller middelaldrende?

Jeg ser ikke problemet med denne relasjonen. Hun vil sikkert ikke ha et seriøst forhold hun heller, men det er jo greit å være tydelig på det uansett. Hvis hun nettopp har kommet ut av et langt seriøst forhold kan det jo være gøy å leke litt før man finner noe seriøst.

Anonymous poster hash: 2ea47...7dd

Skrevet

Best å ikke gjøre det, så kan du lagre det sammen med alle andre ting du angrer på at du ikke gjorde når muligheten har passert ;)

Skrevet (endret)

hva er man fra 30-50 når man hverken er ung eller middelaldrende?

Man regnes visstnok som ung voksen frem til 35. Deretter er man voksen frem til ca. 50, når man blir regnet som middelaldrende.

Endret av Peanut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...