AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 I morgen skal jeg til legen min og fortelle om mine plager med lange indre kjønnslepper!! gruer meg meget. mine kjønnslepper er vel 3,5 cm lang og de ytre er vel egentlig mer eller mindre "flate" og ikke-eksisterende. Jeg får vondt av å gå med g-streng og av å ri og å sykle, og av og til kan jeg få gnagsår. Men problemet er at legen sikkert vil se på de i morgen, og jeg har mensen......... tror dere han kan henvise meg videre til en gynekolog uten å se dem selv? Anonymous poster hash: fe6ee...dfa
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 de er vandt til å se mensen. å bruker du tampong slipper du det problemet da han ikke trenger å se inn i kjeden Anonymous poster hash: a4bcd...21c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg får også vondt av å gå med g-streng - og jeg har små indre kjønnslepper. G-streng er vondt og uhygienisk. Men lykke til hos legen, håper du du blir møtt på en god måte.Anonymous poster hash: 07658...a2b 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 3,5 cm er ikke spesielt langt for indre kjønnslepper. Greit nok at de fleste kanskje har litt mindre - men helt opp til 8 cm er innenfor normalområdet Anonymous poster hash: 5dfdb...a2e 3
Gjest navnelapp Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Mennesket er ikkje bygd for å gå med g-streng. 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 3,5 cm er ikke spesielt langt for indre kjønnslepper. Greit nok at de fleste kanskje har litt mindre - men helt opp til 8 cm er innenfor normalområdet Anonymous poster hash: 5dfdb...a2e Måler man da innerst og utover, eller måler man langsmed? Om jeg hadde hatt 8 cm fra innerst til ytterst, så hadde jeg operert meg. Ellers må det være vanskelig å gå med bukser (og t.o.m. de behagelige sloggitrusene jeg bruker...)Anonymous poster hash: 07658...a2b
Gjest Eurodice Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Måler man da innerst og utover, eller måler man langsmed? Om jeg hadde hatt 8 cm fra innerst til ytterst, så hadde jeg operert meg. Ellers må det være vanskelig å gå med bukser (og t.o.m. de behagelige sloggitrusene jeg bruker...)Anonymous poster hash: 07658...a2b Det samme spurte jeg om for lenge siden. Det eneste svaret jeg fikk var at jeg utmerket godt visste hva som var ment og at jeg kverulerte. Det "alle" kaller lange kjønnslepper, ville jeg kalle bredden på dem, eller som du skriver, fra innerst til ytterst. Kjønnsleppene deler seg ved venusberget og går langsetter ned til skjeden, er fra ca. 7 til 10 cm lange.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 de er vandt til å se mensen. å bruker du tampong slipper du det problemet da han ikke trenger å se inn i kjeden Anonymous poster hash: a4bcd...21c sykkelkjeden?? Anonymous poster hash: d4c1f...372 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Takk Gud for at legen hørte på meg. Han trengte ikke se noe, tror det var nok å høre om de fysiske plagene. Ble henvist til en gynekolog.. spørsmålet er hva som skjer videre etter det... :o må jo regne med en del ventetid uansett ettersom dette ikke akkurat er et prioritert inngrep i det offentlige helsesystem.Anonymous poster hash: fe6ee...dfa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Ta her. Takk Gud for at legen hørte på meg. Han trengte ikke se noe, tror det var nok å høre om de fysiske plagene. Ble henvist til en gynekolog.. spørsmålet er hva som skjer videre etter det... :o må jo regne med en del ventetid uansett ettersom dette ikke akkurat er et prioritert inngrep i det offentlige helsesystem.Anonymous poster hash: fe6ee...dfa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Måler man da innerst og utover, eller måler man langsmed? Om jeg hadde hatt 8 cm fra innerst til ytterst, så hadde jeg operert meg. Ellers må det være vanskelig å gå med bukser (og t.o.m. de behagelige sloggitrusene jeg bruker...)Anonymous poster hash: 07658...a2b Jeg målte på utsiden, altså hvor langt de henger ned men målte liksom mellom de ytre og de indre og ned om du skjønner. Hilsen TS Anonymous poster hash: fe6ee...dfa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 Det samme spurte jeg om for lenge siden. Det eneste svaret jeg fikk var at jeg utmerket godt visste hva som var ment og at jeg kverulerte. Det "alle" kaller lange kjønnslepper, ville jeg kalle bredden på dem, eller som du skriver, fra innerst til ytterst. Kjønnsleppene deler seg ved venusberget og går langsetter ned til skjeden, er fra ca. 7 til 10 cm lange. Ja, jeg antok også at det er bredden Men noen ganger har jegnlurt på ommjeg har misforstått. Så bra du får hjelp, TS. Får håpe gynekologen har forståelse for problemstillingen (de er litt ulike der, virker det som). Anonymous poster hash: 07658...a2b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg målte på utsiden, altså hvor langt de henger ned men målte liksom mellom de ytre og de indre og ned om du skjønner. Hilsen TS Anonymous poster hash: fe6ee...dfa Da skjønner jeg hvordan man måler Håper du får hjelp og at operasjonen går bra. Dersom du ikke skulle få hjelp i det offentlige, så vet jeg at Askimklinikken og Aviva Helse gjør slike inngrep privat. Står litt om det på nettsidene deres. Hadde jeg vært deg, ville jeg før inngrepet spurt hvor mange inngrep kirurgen har gjort tidligere. Det er viktig med en flink kirurg som har erfaring med slike inngrep.Anonymous poster hash: 07658...a2b 1
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Er det innenfor normalen å ha opptil 8 cm lange indre kjønnslepper? Hva gjør folk da? Bretter/krøller dem innover før de tar på seg trusa?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 jeg har vært hos legen med kraftig mens (det var litt akutt så var heller ikke forberedt på at jeg skulle dit før en time før), jeg var flau og sa dette til lege, hun beroliget meg med at det bare er blod, og er det noe leger er vandt til å se så er det blod. Men vil jo anbefale deg å si ifra om dette før undersøkelsen sytarter:) Anonymous poster hash: 857b6...d7f
Gjest Eurodice Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Er det innenfor normalen å ha opptil 8 cm lange indre kjønnslepper? Hva gjør folk da? Bretter/krøller dem innover før de tar på seg trusa? Det virker som om mange av dere ikke kjenner deres eget underliv. Dere snakker om lange kjønnslepper, mens det dere egentlig mener, er bredden på dem. For å gjenta for n'te gang: Lengderetningen på kjønnsleppene måles fra der de deler seg under venusberget og frem til skjeden, hvor de smalner inn og "forsvinner". De er gjennomsnittlig fra ca. 7-10 cm lange.
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Det virker som om mange av dere ikke kjenner deres eget underliv. Dere snakker om lange kjønnslepper, mens det dere egentlig mener, er bredden på dem. For å gjenta for n'te gang: Lengderetningen på kjønnsleppene måles fra der de deler seg under venusberget og frem til skjeden, hvor de smalner inn og "forsvinner". De er gjennomsnittlig fra ca. 7-10 cm lange. Ja det er hvor langt de henger nedover jeg mener. Eller bredden sagt på en annen måte. Mener man lengden på langs er jo 8 cm sikkert helt ok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå