Gå til innhold

Julebordkjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Funker den sorte som julebordkjole?

Møter dessuten flørten min igjen (etter lang tid fra hverandre) i midten av desember, og igjen en drøy uke senere. Hvilken av kjolene tror dere gjør mest/best inntrykk? Det virker som han blir imponert hver gang, men hvilken av de tror dere "slår ham i bakken" så han gleder seg ekstra til neste gang vi ses?

Anonymous poster hash: 46bdf...1b3

post-58958-0-80064100-1382628165_thumb.j

post-58958-0-59917100-1382628347_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes absolutt du kan bruke den sorte kjolen på julebord, ja. :)

Synes du skal gå for den aubergine-/lilla-fargede kjolen på første reunion-date med flørten din og eventuelt den sorte julebordkjolen på den neste. :)



Anonymous poster hash: 44bfd...2e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere meninger om kjolene? Er veldig usikker...

Anonymous poster hash: 46bdf...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte, den burgunderfargede har for mye utrigning til å være så kort syns jeg, spesielt til et julebord, jeg likte fargen og fasongen på den burgunderrøde best, men pga utringningen hadde jeg valgt den sorte.

Husk, enten kløft eller bein når du skal vise hud. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den svarte så litt sånn.. superkul.no aktig ut. Likte den ikke. Men den burgunderrøde synes jeg var fin. Den kan brukes ved begge anledninger.



Anonymous poster hash: db9a4...a5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den lilla var fin, minus utringningen. Det blir fort "for mye" når man viser både pupper og bein (og kroppen generelt, siden den er så tettsittende).



Anonymous poster hash: de538...38b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt de, men som dere skjønner, er litt usikker, ja. Har ennå ikke fått de og prøvd de på, men siden jeg ikke er så veldig lang, blir heldigvis ikke korte kjoler såå korte på meg. Utrigningen på den aubergine-fargede kan være et problem, riktignok, i og med at jeg faktisk har litt størrelse på puppene...

Anonymous poster hash: 46bdf...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kanskje det kan være et tips å huske at det mest sexy som finnes er 'det som anes, ikke det som sees'.

- og spesielt med pupper med litt størrelse.

Det er riktig som det alt er påpekt; enten pupper eller ben, selv om jeg innimelom synes KG kan være mer konservativ enn Paven :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte var såå fin! Men ikke overdriv med tilbehøret. Hvor er den fra?

Anonymous poster hash: 93ef6...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synest den lilla er finest, men hvilken liker du best selv da og hvilken tror du vil "slå ham i bakken" :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje en litt lignende kropp som deg. Har både smal midje, men også pupper og rompe, men har ikke så mye bein. Mange kjoler rekker meg merkelig nok til nesten til knærne, mens de

Såvidt dekker rompa til andre. Synes du skal prøve kjolen, selvom mange her sier at du kommer til å vise for mye, kan godt kjolen gå deg til knærne.

Anonymous poster hash: 67a78...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte, den burgunderfargede har for mye utrigning til å være så kort syns jeg, spesielt til et julebord, jeg likte fargen og fasongen på den burgunderrøde best, men pga utringningen hadde jeg valgt den sorte.

Husk, enten kløft eller bein når du skal vise hud. :)

Helt enig! Det er enten eller ved bruk av kjoler, ellers blir de fleste seendes billige ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruk den sorte på julebordet og den lilla på "daten" eller hva det blir ;) Syntes du utringningen blir for mye kan du jo bruke et tynt skjerf/sjal rudt halsen som dekker til litt. :)



Anonymous poster hash: 89d89...70b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...